İğrenç hizmet. Kime döneceğinizi öğrenmek için sıraya girin. Sırayı savundum - bu bu departmanda değil. Başka bir departmana geliyorsun - sıraya gir. Kavga edene kadar cevap vermeyecekler. Başka bir ofise gönderildiler. Öğle yemeği bitene kadar bekledikten sonra beni dördüncü ofise gönderdiler. Ve sadece orada cevap verildi. Cevabın 2-3 dakika sürmesine rağmen, kaybedilen zamanın toplam 2-3 saati.
Çalışanların koşulları için "mutfak" nın çok zayıf dekorasyonu; her yerde karışıklık var; Kapıda buranın postane olduğunu gösteren hiçbir işaret yok. Çalışanlar, müşterileriyle bile son derece kişisel konular hakkında konuşurlar, bu da her birinin normal iletişim için görgü kurallarına sahip olmadığı bir "köy" veya "il" ortamı yaratır. Çalışanların konuşması, bu sistemin çok yakında iyileşeceğine güven vermiyor. Acilen çalışanlar için bir eğitim paketine ihtiyacımız var. Görünüşe göre, uzun zaman önce kök salmışlar ve onların yerini başkaları almayacaklarına inandılar. Güncellenmemiz gerekiyor çocuklar ve müşteriler size ulaşacak!
Sooooo yavaş çalışanlar.
Postomatı içeri koymak ve 6'dan sonra kapatmak çok aptalca. Milletleri duyun, o zaman neden sadece 6'ya kadar çalışıyorsa postomat neden çalışıyor? Mantık nerede, awww?