Yöneticiler ve çalışanlar, 0'ın altında işiniz var. Paketim kapıya teslimatla ödendi, ancak çalışanlarınız isteyerek, hizmetinizin yeterli kuryesi yoksa şahsen gelebileceğime karar verdiler. Buna ihtiyacım var gibi görünüyor)) ama programınız 9'dan 18'e ve Cumartesi / Pazar günleri izinli, çok az kişiye zamanında gelip paketi alma şansı veriyor. Bu nedenle, insanlar teslimat için ödeme yapıyorlar - ama siz o kadar küstahsınız ki, paketlerin teslimat durumunu sizin için uygun olacak şekilde değiştiriyorsunuz. Çağrı merkezinde cevap veren yeterli kuryemiz yok. Sizinle ilgili şikayeti nereye yazardım?!
Yalnızca destek sohbet operatörlerinizin aboneliğini iptal edin. Korku, hizmet değil.
Paket için ilk kez ödedim! Ne diyebilirim ki? Şehir merkezi, bina büyük olduğu için park etmek sorun, paketi gerektiği gibi aldım, ancak ödemem gerekiyordu ve kasiyerleri kartları ve çevrimiçi transferleri kabul etmiyordu, ofisin kendisinde ATM olmadığı için nakit para çekmek için bir ATM aramak zorunda kaldım. Mali açıdan hayal kırıklığına uğradım))))
Mükemmel bir şube, her şey hızlı, çalışan yardımcı oluyor, ancak nakit parayı önceden hazırlamanız gerekiyor, terminal bir kez daha çalışmıyor, ancak bunun dışında sorun yok
Postanemizin merkez ofisini çok seviyorum. Her zaman temiz, iyi mobilyalar, otomatlar. Şimdi modernizasyon da devam ediyor. Supper!!!! Meydanın yanında, harika heykellerle..
Kazposta postanesi, geçmişten dijital zamanımıza kadar bir haberci gibidir. Hizmet bazen kuyruklardaki sabrı test eder, ancak çalışanlar dikkatli olmaya ve yardım etmeye çalışır. Mektup ve paket göndermek veya almak - burada eski moda bir şekilde insanlarla bağlantı kuruyorsunuz.
Elektronik kuyruğu kaldırdığım için 2 yıldız çekiyorum. Ve eksi büyük, QR ödemesinin kaspi olmaması. Hizmetleri hem birey hem de şirket olarak kullanıyorum. Belgelerde bir karmaşa var! Hesap bakiyesini bilmenin bir yolu yok. Müşterilerle çalışmak için kızlara, sonra muhasebeye gitmem gerekiyor... Zamana ayak uydurmanın ve her şeyi tüketiciler için uygun hale getirmenin zamanı gelmişti.
Sürekli kuyruklar ve çalışanların çalışma isteksizliği. Yarım gün sırada oturabiliriz. Kazposta, harekete geçin! Şirketin bir bütün olarak itibarının yeterliliğine ve iş kalitesine bağlı olduğu alt düzey çalışanlarınızın ücretlerinden tasarruf etmeyi bırakın. Bu sizi onurlandırmıyor.
Başkalarının paketlerine kendiniz tırmanmalı ve kendinizinkini aramalısınız ... aliexpes'ten evden uzakta tamamen farklı bir postaneye gönderdiler ....
Buradaki her şey çok uygun, park dışında, elbette arabayı koyacak hiçbir yer yok, ama burası her yerde merkezde. Hizmeti severim, hoş çalışanlar yardım eder ve açıklarlar.
Neden ulaşılamayan telefonlar veriliyor. Sitede gerekli bilgi yok. Hafta sonu Nauryz'de Kazposta 5 gün boyunca çalışmıyor mu yoksa 25.03'te bazı kurumlar nasıl çalışıyor?
Sadece 7 numaralı gişedeki kız bana hizmet ettiği için beş yıldız verdim, Ruziyeva Indira, eğer ona 10 yıldız verebilirsem, Kazakistan Cumhuriyeti'nin tüm şubelerini sürükleyen bir kişi var
Anlamsız zaman harcamak ve tamamen yeteneksizliğin ve beceriksizliğin tadını çıkarmak istiyorsanız, o zaman postaneye gideceksiniz.
Sooooo yavaş, gerçek dünyada 5 saniye süren işlemler bu Aynanın içinden 10-15 dakika sürüyor. Hiçbir şey asla işe yaramıyor. Kimse hiçbir şey bilmiyor veya bilmiyor.
Çalışanların sağduyuyu saçmalığa dönüştürmesini saatlerce izleyebilirsiniz.
Bu ana şubede tüzel kişilik için hesap açmaya çalıştım. Kasiyer, ben Kazposta çağrı merkezini aramadan önce bana verilmeyen belgeleri aradı. Çoğu zaman onlar için çalışan bir program yoktu. Çok yavaş servis. 2 gün kaybettim, 3 kez gittim.
Orijinalini göster · Русский
2
1
I
IgoriꙂ
18. seviye şehir uzmanı
29 Mart
Merkez postane, şimdi burada da koli almak için bir çalı merkezi var.
Hafızamda, bölgem için bu zaten 4. ihraç noktası.
Postanenin kendisi, "bekle, meşgulüm", "birçoğunuz var, ben yalnızım" gibi Sovyet hizmetine sahip klasik bir Sovyet yapımı binadır
Aslında, paketinizi (siparişinizi) alabileceğiniz prosedür ve oda için herhangi bir şikayet yoktur.
Sadece küçük bir sorunu çözmek için, merkezi de dahil olmak üzere üç şubeyi atladım, ilk başta saçma bir tesadüf olduğunu düşündüm, AMA HAYIR - bu sistemik bir ahlaksızlık: personelin kabalığı, kibirli ve küçümseyen bir iletişim tonu ve hatta aşağılayıcı jestlerin eşlik ettiği çığlıklara geçiş, sabah 009, ziyaretçilere kapıyı açmak için acele etmiyorlar ve açtıktan sonra "uyanmak" için acele etmiyorlar - Kazpost'un hizmet sektörüne ayıp
Havalı oldu. Para transferi alıyordum. Personel kibar. Oradayken sıra küçüktü. Her ne kadar tüm pencereler çalışmasa da. Çalışanlar aferin, işlerini biliyorlar.
Sonsuz kuyruklar, hepsi aynı anda çalışmıyor, bir kişinin kabulü sonsuza dek sürüyor, elbette herkes kibar, iyi tavsiye veriyor, ama bu beklenti = felaket
Girişi daha nazikçe yapın, salona daha fazla ışık bırakın, cepheyi yenileyin! Sen çok havalı bir şirketsin, herkese durumun böyle olduğunu göster! Daha fazla otomasyon ve lüks istiyorum!
Kazakistan'a belge göndermek için kampanyadan yararlanıyoruz. Hizmetlerin fiyatları düzenli olarak artırılıyor, hizmet 10 yıl önce olduğu gibi kaldı. Kesinlikle başka bir şirket bulacağım.
Hizmet iyi, cana yakın kızlar. Gişede çok uzun süre beklemek için canlı bir sıra var. Kız iş dışında aferin, vaktini alamadıkları için bekledi. Saat tam 18.00'de herkes her yerdeki ışıkları kapattı tüm kasiyerler kapalı.herkes gitti. Personel çıkışından çıkmak zorunda kaldım.
Şubedeki kargaşa neden Bi - Bayzakov'un çatısında bitmiyor? Müdür Aygül telefonda toplanarak oturuyor, neden kabul etmediği sorusuna BAŞKA bir şubeye gideceğinizi söylüyor! Ayrıca elektronik kuyruk çalışmıyor, tüm cihazlar ve monitörler devre dışı bırakılmış, çevrimiçi kuyruk rezervasyon hizmeti bulunmamaktadır. Servis yapmıyorsanız kapatın o zaman. Tekrar tekrar yazıyorum, İkna edici bir şekilde benimle iletişime geçmenizi rica ediyorum.
Hizmet düşük seviyede, vergiyi ödemek için 40 dakika beklediler, bir operatör hizmet veriyordu, bekleme odasında 20 kişi vardı, vergi dairesi binasındaydı, operatörler hiç çalışmıyordu, sorun nedir? Beyler yöneticiler, dağların operatörlerinin maaşlarını artırın. Almatı 100.000 (yüz bin) tenge işe ulaşım, kira ve ekmek ve su için yeterli olacaktır.
»Sovyetler Birliği"
"Hesapları" kullanan kadın kız büyükannelerden oluşan bir ekibe modern hizmetleri ve teknolojileri dahil etme girişiminin eğlenceli sonuçları
Paketleri kaç kez aldım, kimliğimi unuttuğumda bile sorun yaşamadım. Sıralama normal bir şekilde gerçekleşir, paket belirtilen hücrede bulunur. Yorum yok, çalışanlar yeterli👍
10/18/21 saat 17: 30'da öğrenmek için 2712195'i aradım. neden bildirim gelmedi. Anlaşıldığı üzere, Bimuratov'un şubesine başlayarak bana cevap verdi ve alıcının mektubu almaması durumunda bildirim almayacağınızı söyledi. Cevabıma uymadım, bir kağıt parçası için neredeyse 3.000 ton ödedim ve ne için? spesifiklik yok! Siteye kaydolmamı söyledi, çünkü "bu benim için hala faydalı olacak". ve dediğimde, bunun böyle bir hizmetle pek mümkün olmadığını söyledim. Yüksek sesle konuşmaya başladım, kayıt yaptırmanın zorunlu olduğunu, beni dinlemeden ve sözümü kesmeden kendi kendime söylemeye başladım. Ondan üçüncü kez susmasını ve beni dinlemesini istediğimde telefonu kapattı. Tekrar aradıktan ve başka bir yeterli çalışana sorular sorduktan sonra, şikayette bulunmak için bu hamka'nın soyadını öğrendim. birinci soru - bizim sayemizde çalışanlarınız maaş alıyor, bu yüzden sakince konuşmalarına izin verin. ikincisi - bir A4 kağıtlı bir zarf için 3000 ton miktar makul, bu yüzden hizmetinizi artırın! üçüncüsü, bir daha size hitap etmeyeceğim ve kimseye tavsiye etmeyeceğim! Dördüncüsü, bu Bimuratova'nın fakir astları, eğer pazardaymış gibi müşterilerle bağırıyorsa, onlarla nasıl konuştuğunu hayal ediyorum!
Orijinalini göster · Русский
13
1
Мышикенка
9. seviye şehir uzmanı
30 Ağustos
SSCB seviyesi için 4 yıldız, dünya standardı için 2 yıldız
Paketi takip etmeye çalışın. Bunu başaramazsınız, özellikle de özel bir insansanız. Öncelikle siteye kaydolmanız gerekir. Ama bu önemli değil. Kazposta'nın web sitesi sizi hemen tüzel kişilik olmaya davet ediyor. Çünkü bireylerin parsel göndermediğine inanıyorlar. O zaman nedense gönderenin çekirdeğine ihtiyaçları var. Ama ben bir bireyim, gönderimin bedelini nakit olarak ödedim. Kayıt olmaya çalışmadığım için hiçbir şey işe yaramadı. Alıcıyı aramak ve teslimatı öğrenmek daha kolaydır.