Merhaba! Akşam 13: 05'ten itibaren öğle yemeğine atıfta bulunarak hiçbir bilet gişesi çalışmıyor. Ve bu, saat 13: 00'den itibaren hiçbir yerde belirtilmemiştir! Kime başvurmalı? Ben de paketi göndermek için işten postaneye koştum. Postanede saat 18: 00'e kadar çalışma modu. Saat 18: 30'a kadar çalışıyorum, o zaman nasıl gönderebilirim. Dağınıklık. Lütfen bu soruyu cevaplayın.
Ben Kazposta'nın Auezov 22 şubesinin düzenli bir müşterisiyim. Bugün paketimi postomat hücresinden alamadım. Operatöre şikayette bulundum, bir saatten fazla bekledim ama yardım almadım. Herkes hücrenin sıkışması umurunda değil ve bu konuda benim suçum yok. Daha önce müşteriye karşı böyle iğrenç bir tavırla karşılaşmadım. Ve paketi hiç almadım.
Yavaş çalışıyorlar, 6 pencereden sadece 4'ü. Paketi göndermek için 40 dakika bekledim. Kız, yurtdışına gönderilmek üzere şehrin adını doldururken hata yaptı. Umarım Macaristan'da şehrin adını anlarlar
Kazposta'nın hizmetlerine 2 kez başvurmak zorunda kaldım.Kabus.Bilet sırası .Kazakça'da kupon vermek için bir terminal, yalnızca hangi pencereden bilet almanın mümkün olmadığını nasıl anlayacağınız için, Sıra kesilemez.İki saatte iki kez ve bu 21. yüzyılda.
+: elektronik kuyruk, gardiyanlar daha dikkatli (yardım edecekler, gerekirse açıklayacaklar).
Büyük bir eksi, sürekli birçok insandır. Ve hepsi 6 pencereden sadece ikisi çalıştığı için.
Sürekli büyük bir kuyruk var! Modernleşmeden sonra bir şeylerin değişeceğini umuyordum, ancak ne yazık ki, patronuyla olan departman, müşterinin her şeye katlanacağına inanarak Sovyetler Birliği'ndeki gibi çalışmaya devam ediyor!