GOPS-61, Rayymbeka 383, kazposta, sıkı sıkıya bağlı bir ekip, sorumlu, nazik ve işlerini bilen posta yöneticileri, her zaman cana yakın, özenli, sıradan vatandaşlarımızın her zaman canlı kuyrukta sabrına sahip olmaları ve bu kuyruğu kendimiz doğru bir şekilde gözlemlemeleri gerekiyor, çünkü kızlar kasada bilgisayar başında, tüm hesaplarla, 00: 09'dan 18: 00'e kadar çalışıyorlar ve bu kolay değil, bu süre zarfında kaç kişi bize geliyor? Çok, bir paket göndermek, kayıtlı bir mektup göndermek veya bir paket almak vb. Zihinsel çalışma, görme her şeyin sağlığı etkilemesidir, hepimizin sabrına ve en önemlisi birbirimize insan saygısına sahip olmamız gerekir. Olduğun için çok teşekkür ederim.
300 tg komisyon için ödedim, ancak 1200 tg çekimim yazılı olsa da
1000+200
Orada her şey yolunda olmasına rağmen neden böyle olduğunu anlamıyorum. Bir spreyde basit...
Üç bilet gişesi ve sıra sonsuza dek.Öğle yemeğinden önce 3 kişi ve 3 kişiden sonra.çok sayıda işçi olmasına rağmen.ayrıca iğrenç olanlar da korkunç.Tüm ekibin değiştirilme zamanı geldi.
buz değil... yoldaşlar, sıralar bittiğinde, korku nedir, Bunun takım için olmadığını anlıyorum, ama yine de yöneticilerin neden her şeyin bu kadar uzun ve zor olduğunu anlıyorum...Eve gitmekten ve kazpost'ta çok zaman geçirmekten daha iyi teslimat yapmak daha iyidir
Tezgahın arkasındaki çalışan kaçırmadı, bunu açıkladıktan sonra üç kişiden fazla olmamalı. Ama aynı zamanda, benim için beş kişi geldi ve kimse onlara hiçbir şey söylemedi. Bu bana paketimi hiç vermediler, çünkü nasıl açıkladıkları aynı numaraya sahip birkaç kişi olabilir ve hatta kullanıcı adı ile kartların eşleşmesi önemli değil. Ayrıca uygulamadan ve Kazposta'dan bildirime bakmadılar, bu sorunun çözülmesine yardımcı olmak için tüm soru ve isteklere bilmedikleri cevaplandı ve çağrı merkezine gönderildiler (çağrı merkezinde kız bana tavsiyeyle yardım etti, ona teşekkür ederim), benden sonra paketi başka bir kişiye vereceklerini söyleyerek kovuldular. Kimse kaybedilen zaman ve sinirler için özür dilemedi. Ve en önemlisi, bu satın alma için ödediğim para. LÜTFEN BUNUNLA İLGİLENİN. GÖRÜNÜŞE GÖRE BU ŞUBEDE MÜŞTERİYE KARŞI ÖNYARGILI BİR TUTUM VAR. Diğer şubeler için hiçbir sorum yok, bu tür bir tavırla ikinci kez karşılaştığım tek yer burası.
Ne yazık ki, tüm Kazıposta'nın çalışmaları çok kalitesiz. Personel, şubelerin işleyişini iyileştirmekle ilgilenmiyor. Öğle yemekleri yoğun saatlerde sıralanır. Mahkemeye posta yoluyla bir mektup göndermeniz gerekiyor ve bu mektup 7 iş günü içinde devam ediyor ve adliye binasının Kazpost şubesine 300 metre uzaklıkta olması önemli değil.Ortaya çıktığı için teşekkür ederim, çok daha kolay hale geldi.
Mahvolmuş bir yer, kargaşa var ve tüm bakım çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok yavaş,tıpkı tembel hayvanların çalıştığı zootopia çizgi filminde olduğu gibi
Bazı hizmetler için operatörler nasıl çalışacaklarını bilmiyorlar. Burnunuzdan önce öğle yemeğine ayrılırlar (en azından sizi uyarabilirsiniz). Müşteri odaklılık üzerinde çok çalışmaya değer.
Servis korkunç, herkes yavaş, kayıtsız konuşuyorlar, her zaman hesaplamalarla ilgili bir şeyler yapıyorlar, terminal çalışmıyor, sonra nakit istiyorlar, bir bilgisayarda durup bir şeyler tartışacaklar, sıraya girmeyi umursamıyorlar
Kuyruklar, çalışma saatlerini organize etme yeteneği değil. Öğle yemeğinde ve yoğun saatlerde insanlar için her zaman sadece 1 pencere çalışır.
Paketlerin teslim noktasında bir kadın çalışıyor, her müşteriye yardım etmek ve memnun etmek için çok çalışıyor. Ona bir asistan verin lütfen !!!
Çok yavaş, her zaman büyük bir insan kalabalığı. Tüm bilet gişeleri çalışmıyor, program askıya alınıyor, o zaman acilen ara vermeliyiz, bugün mektubu göndermek için iki saat sırada oturdum.
Çarşıdaki teyzeler gibi dermoya hizmet etmek. Paketi başka bir şehre göndermek istedim. Her şey bir yerden geçti. Bir daha ayağımı oraya koyma. Başka bir TC aracılığıyla göndermek daha iyidir.
Bu şubenin birçok kötü yorumu olduğunu biliyorum. Onları okudum ve insanlara oldukça inanıyorum. Hatta bazı anların bir tanığı bile vardı. Ama özellikle kaç kez gitmediğim için şanslıydım, biri hariç her şey yolundaydı. Hem hızlı hem de küfür etmeden.
Bina çok eski, içeride onarım yok, güvenlik görevlisi kefaletle kimlik kartını aldı, karşılığında insan kaynakları departmanına girmesi için manyetik bir kart verdi
Kazposta'nın tüm şehirdeki en korkunç şubesi. Burası paketi almaya geleceğiniz ve en az 2 saat orada kalacağınız yer, aynı zamanda uzun süre evde emekli olması gereken yaşlı kadınlar sizi gücendirecek, rahatsız edecek ve gönderecekler
İlk olarak, paketimin geldiği gerçeği bana bildirilmedi bile. İkincisi, paketim bir hafta sonra geri veren tamamen farklı bir kişiye verildi. Üçüncüsü, nihayet paketimin nerede olduğunu öğrendiğimizde, kargoyu uzun süre almadığımız için posta bana 3900 tg fatura verdi!!!! İşçiler kaba davranıyorlar, kendi pervazları için benden para talep ediyorlar!