Kcell sadece bir mobil operatör değil, Kazakistan'ın kalbindeki sınırsız iletişim olanaklarının gerçek anahtarıdır. Almatı'daki 42 Mukana Tulebayeva Caddesi'nde bulunan Kcell, hem özel müşteriler hem de işletmeler için iletişim hizmetleri sunan güvenilir bir ortak olduğunu kanıtlamıştır.
Kuruluşundan bu yana Kcell, ülkenin en uzak köşelerinde bile bağlantıda kalmanızı sağlayan yüksek iletişim kalitesi ve geniş ağ kapsama alanı ile ünlüdür. Birçok fiyatlandırma planı ve ek seçenek, seçimi her kullanıcı için esnek ve uygun hale getirir. Abonelerin sahip olduğu sorunları çözerek her zaman kurtarmaya hazır olan mükemmel destek hizmetini unutmayın.
Müşterilerden gelen olumlu geri bildirimler, Kcell'in en iyi iletişim deneyimini sunmaya kararlı olduğunu doğrulamaktadır. Her anın önemli olduğu günümüz dünyasında Kcell, iletişimde güvenilirlik ve rahatlık sağlar. Kcell'i seçmek, her aramada kalite, güvenilirlik ve kullanılabilirlik seçimidir.
Bu, son yıllarda şehrin her yerinde departmanlarını boşayan ve şikayetlerle uğraşırken ne cevap vereceğini bilmeyen çalışanları olan en kötü operatördür. Yönetim Alimzhanov'da oturuyor ama onu görmek imkansız. Güvenlik, resepsiyonda, liderliklerinin ziyaretçilerden korunmaları için kalkan olan aynı okuma yazma bilmeyen çalışanlar var.
Çok güzel hizmet. İnsanlar farklı isteklerle farklıdır. ancak toplumda ve çalışanlara da bağırmamayı unutmamalıyız, bir etik normu vardır, özellikle genç neslin örnek alması gereken yetişkinlerin yetiştirilmelerini gösterirler)))
Eskiden ülkenin en iyi bağlantısı vardı, neredeyse 20 yıldır sadece Kcell herkese tavsiye ediyordu, ancak geçen yıl bu bir tür korku, HIT tarifesi ve ayın başında ne kadar internet vardı, sonunda o kadar çok kaldı, işe yaramadı!, Hazar'ı ödeme için yükleyemediğim için mağazaya birkaç kez girdim, yağmurda ve akşam geç saatlerde taksi çağıramadım, bu destekleri aradım ve sım kartımı değiştirmem teklif edildi, benimki modası geçmiş gibi ve bu nedenle bu tür sorunlar, sım kart yeni - sorunlar eski kaldı, yine aradım ve DİKKAT operatörün yanıtı: "adresinizde ekipman aşırı yüklendi ve ne yazık ki ek bir plan yok (ama ben şehir merkezinde yaşıyorum), sizi 3g'ye yükseltmenizi önerebiliriz, bu elbette yavaş ama istikrarlı!?"
Ve bu, etrafta 5g'ye geçtikleri bir zamanda!!! Tele2 sım kartını satın aldım, muhteşem internet, bir kereden fazla bağlantıyı hayal kırıklığına uğratmadım!
Çalışanların profesyonelliksizliği. Yönlendiriciyi satın alamadım. Gereksinimler, sanki gizli bir askeri gelişme satın alıyormuşum gibi. 2 gün geçirdim ve sonuç sıfırdı.
Kazakistan Cumhuriyeti'nin en büyük mobil operatörüdür.
En moda 5G iletişiminin kurucularından biri.
Gelenek ve kültüre sahip bir şirket.
2024 yılında Ookla'ya göre en hızlı operatör.
Numarayı geri almaya geldim. Müşteriler için tuvalet yok. Lan, bekliyoruz. 10 pencereli operatör ve salondaki 5 ruhun gücünden müşteriler. 20 dakika bekledim, Sonunda numaramı veritabanına vurdular ve numaranın arşive gittiğini ve satışa çıkarıldığını söylediler. Ben iyi diyorum ve ne kadara mal olacak? 5 bin dolar. Ben cevap veriyorum kiosktaki çarşıda 1,5bine aldım ama numaramı bana 3 kat daha pahalıya mı itiyorsunuz?) Güldü ve gitti.
Ülkelere çok seyahat ediyoruz ve hiçbirinde bu kadar korkunç bir hizmet almadık) Sadece 5 GB internet ile bir sım karta ihtiyacımız vardı - genellikle noktaya gelirsiniz, pasaport verirsiniz, ödeme yaparsınız, telefonu operatöre verirsiniz, size 5 dakikada her şeyi ayarlar ve gidersiniz. Burada: ya 500 tenge ya da 2000 tenge karşılığında boş bir sım kart satın alıyorsunuz ve bu 2000 tenge hesabınıza düşüyor. Ama biz buna ihtiyacımız yoktu, otelde internetimiz vardı ve sadece şehirde üç gün gezinmek için mobil internete ihtiyacımız vardı. Ancak bu mümkün değil :) Gereksiz 10 GB internet almak zorunda kaldım. Ayrıca, sırada 40 (!!!) dakikalar, bu saçma. Korkunç. Üzerinde çalışın.
Bağlantı çirkinleşti. Şehirde, daha önce müdahalesiz olmasına rağmen, iletişimi yakalamanın çok kötü olduğu birçok yer haline geldi. Diğer sağlayıcılar Kazakça ve Rusça iki dilde gönderse de, sadece Kazakça SMS gönderiyorlar. Ama Latin alfabesiyle.
Telefonumdan her gün aynı anda 5, 6, 7 gigabayt internet kayboluyor. Günün bu saatinde interneti kullanmıyorum. Yaptığım başvuruya kcell, internet tüketiminin "doğru" olduğunu söyledi ve hepsi bu. Bana şu anda tam olarak hangi sitede bulunduğumu ve bu kadar gigabayt harcadığımı kuracaklarına söz verdiler. Bana bilgi verilmedi. Bazı güncellemelere, otomatik güncellemelere vb. Atıfta bulunuldular. Hangi güncelleme bu kadar ağır olabilir ve hatta günlük olarak bile olabilir? Güncelleme ayda bir, son çare olarak iki haftada bir gerçekleşir. Ama her gün değil. 10 günde 45 gigabayt internet kayboldu. Şirket bana standart bir "abonelikten çıkma" yazdı ve beni fırçaladı. Son derece tatmin edici değil - şirketinizin çalışmalarını bu şekilde değerlendiriyorum
Bir defaya mahsus olmak zorunda değilsin. Sım kartı kendime 20 dakikada açtım, her şey nispeten hızlı ve profesyonel bir şekilde, karıma neredeyse bir saat işkence ettiler - Rusya yurt dışında 5 dakikadan fazla bir süredir acı içinde bir tane bulmaya çalışan aptal, yavaş bir çalışan yakalandım..
Numarayı başka bir kişiye yeniden gönderdim. İfadeyi yazarken bakiyeyi numarada bıraktığını belirttim, sonuç olarak aktarmadılar. Neden o zaman dengeyle ne yapılacağını seçme fırsatı verelim?
Bekleme süresi 15 ila 40 dakika arasındadır. Tüm sorunlar çözülemez. Çok insan var. Sabahları park yeri bulabilirsiniz ve bu her zaman değil.
Boşuna 4 😔 koydum. Bütün yaz internetle ilgili sorunlar vardı. Bir hafta önce SIM kartı değiştirmeleri söylendi, iddiaya göre modası geçmiş. Dün değiştirdim... ilk başta gelen aramalar işe yaramadı, akşama kadar düzeltildi. Bugün 2 Kasım'da internet kayboldu, aradım - düzelttiler, ancak giden aramalar hemen çalışmayı durdurdu. İddiaya göre numaranın kayıtlı olmamasının nedeni (10 yıldır kullanıyorum!). Aradım - manipülasyonlar yaptılar, düzeltmediler ve böylece 3! bir kere. Sonuç olarak: Sabah 11'den itibaren giden bir bağlantı olmadan oturuyorum ve şimdi 17.20!Sorun çözülmedi! 🤬🤬🤬
Sorun ancak 7 Kasım'da çözüldü.
Operatörün çocuğu, tüm teknisyen ekibinden daha akıllı ve havalı olduğu ortaya çıktı! İşte o 5 yaşında, ama genel olarak - koymanız gerekiyor.
İnternetin kalitesi arzulanan çok şey bırakıyor! Bu en hafif tabirle! Bilmiyorum, operatörümü değiştirmeyi düşünüyorum! İstemem ama Xell bunu kendisi zorluyor.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
А
Антон
5. seviye şehir uzmanı
26 Şubat
Temiz, rahat, elektronik bir kuyruk var ve bekleyecek bir yer var. Yöneticiler kibardır, tüm soruları çözdüler: seçtiler, tarifeyi, numarayı aldılar, telefonda bir eSIM düzenlediler ve yapılandırdılar.
Hizmet en üst düzeyde, sözleşmeyi resmileştirmeye yardım ettim, yeni telefondan memnun kaldım, arkadaşlarıma tavsiye edeceğim, yöneticiye teşekkür ederim adını hatırlamıyorum
Varlık merkezi, çalışanlar sorunu çözemez. Lütfen çalışanları işinizin nezaketi ve profesyonelliği konusunda eğitin. Sım kartı bana geri yükleyemediler.
İşçilerle tam bir sorun var. 5G yönlendiriciyi düzenlemeye geldim, sonuç olarak bir saatten fazla kayıt yaptırdılar, yeni nesil iletişimin ve 2G servisinin olması üzücü
Bu şube alanı nispeten büyüktür ve pandemi döneminde aynı anda daha fazla sayıda insanı ağırlayabilir
Park yerleri olan bir boşluk, çünkü bu bina aynı zamanda Ksell'in ofisidir ve diğer kurumlar otoparktan yararlanmaktadır
Karayolu trafiğine dikkat edin, kunaev, makataev'den tek yoldan gitmek daha iyidir
Otopark ücretlidir, caspi uygulamaları aracılığıyla ödeme yapabilirsiniz.kısa mesafe, tekerlekler veya sadece bir park sayacından
Salonun tüm operatörleri sevimli ve özenli, bir iletişim sorununuz olduğu için onların suçu değil!!!Bu adamların size yardım etmeye çalıştıklarını unutmamalıyız. Bir sorununuz varsa ve bunu çözmek için kendiniz bir şeyler yapmanız gerekiyorsa, bunun nedeni büyük olasılıkla bunu sizin için yapamadıklarıdır
Başvururken sorunu çözdük. Çok hızlı olmasa da. Ama iş bitti. İnternet ortaya çıktı.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Maximus
7. seviye şehir uzmanı
12 Nisan
Kaba personel, en ufak bir zevk almadan bize xell'den gelen modemden bahsetti, açıklayıcı sorularıma öfkeyle cevap verdi, gözlerini devirdi. Ve bunu erkek arkadaştan bahsedeceğim. Adını hatırlamadığım için üzgünüm
Mükemmel iç mekan, telefonu büyük elektronik ağlarından daha uygun bir fiyata satın aldılar. Bu salonun güvenlik görevlisine özel teşekkürler, yardım ettim, danışman olmadan modelden önerdim). Samsung'un danışmanı, her şeyi kendim kurdum, herkes profesyonelce çalışıyor, teşekkür ederim!
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
I
IgoriꙂ
18. seviye şehir uzmanı
31 Ekim 2022
Sıfır veya eksi koyardım.
Bir K-hücresi yönlendirici, 4G, wi-fi satın aldık.
Yarım yıldan beri normal çalıştım, sonra aniden parayı hesaptan yazmaya başladılar.
Çağrı merkezinde ücretli hizmeti kendimiz bağladığımızı düşünmeye başladılar, bu yüzden parayı yazdılar.
Ancak SIM kartın telefonda değil, yönlendiricide olduğunu hesaba katmadılar " ve * hiçbir şekilde * herhangi bir ek hizmeti bağlayamadık.
Ve böylece iki kez aldatıldılar.
Dahası, ilk kez çözüp geri arayacaklarına söz vermişlerdi, ancak hiçbir yerde temyiz izi kalmadı
Gelecek ay için yine aynı şey.
Ofise gitmek, bir açıklama yazmak zorunda kaldım...
Ancak bundan sonra para iade edildi.
Bu nedenle, hileli planlar kullanan operatörün hizmetlerini kullanmaya değip değmeyeceğine kendiniz karar verin.
Bu arada, bu muhtemelen tüm cep telefonu operatörleri için oldukça yaygın bir uygulamadır.
Şahsen ben tavsiye etmem.
Sadece ihtiyaç onları onlara hitap etmeye zorladı - çocuklar uzaktan öğreniyorlardı.
UPD #1.
K Cell ile maceranın devamı. Yönlendiricinin ödeme süresi sona eriyordu, karısı 2800 tng ödedi. Ertesi gün * tüm miktar* silindi (!). Bu destekte (veya Çağrı Merkezinde) bunun bir günde bu kadar çok trafik yediğini ve tekrar ödemeniz gerektiğini söylediler.
Kısacası, bu sadece bir aldatmacadır!
Bunun, daralmanın ortasında şirketin *bilinçli politikası* olduğuna dair derin inancım (?) gelirlerinin
Ve böylece tarifeler artıyor ama onlar sadece müşterilerini soyuyorlar
UPD #2.
K Cell - #2 ile maceranın devamı.
Parayı yönlendiriciden "kendilerinde olmadığı gibi" yazmaya başladılar.
Bu desteklerde (veya Çağrı Merkezinde) iddiaya göre Sım karta "ebeveyn kontrolü" bağladığımızı ve yine ödeme yapmamız gerektiğini söylediler.
Yönlendiricideki SİM-ke'de * kontrol nedir *?
K-Cell halkla ilişkiler ve pazarlamacılar, kullanıcılarınızın şirketinize dava açmasını ister misiniz?
Yönlendiricinin SİM-k'sine yönlendiriciden çıkarmak, telefona yerleştirmek, manipülasyonlar yapmak (hangilerini de bilmeniz gerekir) ve tekrar yönlendiriciye yapıştırmak dışında bir şey nasıl kurabilirsiniz
MERHABA. Yorumlarda, Sella için bir halkla ilişkiler uzmanı onlara yazmanın mümkün olduğunu yazdı.
Ama nedense adres bırakmadı. 👆😄
Çok güler yüzlü personel.... Aferin çocuklar. Sırada beklerken insanlara kendilerinin nasıl çıkacaklarını ve belirli sorunları çözmeye yardım ettiklerini gördüm..... Lütfen casell'in esnek ücretleri yoktur. Daha fazla konuşmaya veya aramaya ihtiyaç duyduğumu kendim seçmek isterim.
Servis berbattı, operatörü değiştirmek istedim (Tele2'den Kceell'e) bir saat sırada oturdum, sonra bana bir sım kart satın almak için kasaya gitmem söylendi, kasiyer sim kartı satmıyor tekrar yöneticiye gittim, beni sım kartı satın almak için makineye gönderdi, çalışmıyor, yöneticiye ulaşamadım, iki saat oturdum ve kaliteli hizmet almadan ayrıldım! Yönetim ve yönetim lütfen dikkate alın!
Yeni Yılınız kutlu olsun!