DMS kapsamında işten sigortalı. Sigorta çalışanlarına çok ama çok minnettar olduğumu söylemeliyim. Her zaman çok kibar ve misafirperver, gerçekten yardım etmek istiyorlar, bir uzman seçecekler, başvuruları çok hızlı bir şekilde değerlendiriyorlar. Acil durumlarda defalarca kurtarıldılar. Bazen bu kadar dikkatli davranmaları bile rahatsız edicidir. Kendi başıma ve buradaki tüm aileyi sigortaladım.
İğrenç şirket! Evin sigortalanması gerekiyordu. Telefonda gelip geleceklerini söylediler, miktarı söylediler. Neredeyse ofise vardık, arıyorlar: reddetme. Çalışanların yeterliliği arzulanan çok şey bırakıyor!
DMS organizasyonundan sigortalı, her şeyin açık ve hızlı olduğunu, uzmanların yardımsever ve yetkin olduğunu söyleyebilirim. Birkaç dakikalığına çeviriyoruz, bir sohbet robotu var. Diğer sigortacılarda sigorta deneyimi olmuştur ve karşılaştırılacak çok şey vardır.
Tavsiye ederim
Başvurunuzu bırakmak için çağrı merkezine ulaşmak sorun! Dün acilen sevk edilmek için aradım, sırada üçüncü sırada yer aldı
ve 37 dakika bekledim, ancak operatörün yanıt vermesini beklemedim - daha fazlası için yeterli sinir veya zaman yoktu. Bugün ilk sıradaydım ve operatörün cevap vermesi için 14 dakika bekledim.
Centaur'un liderliği, sorunu çözün! Sohbet botu iyidir, ancak acilen çözülemeyen acil anlar da vardır!
İzlenimler karışık. Bazen hatta ulaşamazsınız. 20 dakika boyunca sırada asılı kalıyorsun. Başvuruları site üzerinden gönderirseniz - ertesi gün cevap verilir. Görünüşe göre operasyonlar yük ile baş edemiyor. Sitede iki e-posta adresinin olduğu bir an vardı, operatörle konuştuktan sonra bunlardan birinin modası geçmiş olduğu ortaya çıktı.
Olumlu bir inceleme bırakmak istiyorum! Personelin yüksek düzeyde çalışması soruların cevapları zamanında da müşteriyle sürekli iletişim halindedir. İletişime geçmenizi tavsiye ederiz pişman olmayacaksınız