Depo çalışanına büyük minnettarlık (maalesef adını sormadım, ancak son zamanlarda orada çalışıyor - 2 ay) - taksi şoförü satın alınan malları taşımayı reddettiğinde ve nahoş bir şekilde ayrıldığında paha biçilmez yardımda bulundu, yeni bir taksi çağırmaya yardım etti (ben yerel değilim ve benim için tüm bu anlar sorunlu, çünkü yabancı bir kadın da), yüklemeye yardım ettim, nasıl ve ne alacağımı söyledim, beni sakinleştirdim (taksi şoförünün kabalığından şok oldum ve üzüldüm). Bir kez daha müşteri yöneliminin insani açıdan olduğuna ikna oldum, eğer çalışanın kendisi doğası gereği iyi bir insansa, hizmetin de bir "insan yüzü" varsa. Bu tür çerçevelere dikkat edin, çünkü şirketinizin itibarını kazananlar onlar, gergin gülümsemeler ve cezalı öğrenilmiş komut dosyaları değil. Genç adama yardım ettiği için bir kez daha teşekkür ediyorum, ona aynı kalmasını diliyorum ve umarım yönetim onu kutlamayı unutmaz (aksi takdirde Belaruslu işverenler açgözlülüğü ve işçilerin insani niteliklerine dikkat etmemeleriyle ünlüdür). Sizin sayenizde genç adam, Keramin'i yüksek düzeyde hizmete sahip değerli bir organizasyon olarak hatırlayacağım.
Şef. depoda BAKAN, nakliyeciler YEDEK. Mala ve müşteriye karşı küçümseyici tutum saçmadır. Biri yüklüyor, üçü ayakta duruyor, yükleyicideki "ayı schumacher" gibi fayanslı paletleri karıştırıyor. Soruya: - neyi bırakmıyorsunuz, bir sıra oluşturuyorsunuz? Cevap: -öğle yemeğimiz var. (NAKLİYECİLERİN YÜKSEK sesle GÜLÜŞÜ) sonuç olarak, Schumacher paletlerden birine çarpıyor ve bu paletteki kutudan birinin tüm ucunu kesiyor. (Yine YÜKSEK sesle KAHKAHALAR) ve nakliyecilerin yorumu: - normalde budamaya gidecektir. Sıradaki yorum: - sonuç olarak, bütün bir kutu şartlı değildir. Nakliyecinin cevabı: neden? Sadece diğer tarafı çevirelim! (YİNE YÜKSEK SESLE KAHKAHA)
Çok sorumlu depo çalışanları, siparişi dikkatlice arabaya bıraktılar, fayansların kusursuzluğunu nasıl kontrol edeceklerini söylediler! Kayınvalidesi memnun, ama başka ne gerekiyor! Böyle devam et!!
Depoya giriş yolu korkunç! Görünüşe göre yol, Büyük Ekim ayından bu yana tamir edilmedi... Bu yoldan sonra fayansları kıracağımı ve süspansiyonu orada bırakacağımı düşündüm...
Her şey depoya girişte başladı, yol sadece bir kabus, yer yer diz çökmüş çukurlar, başka hiçbir yere boş gitmediler, ancak karolarla geri dönmek bir zevkti ve kargoya zarar verme olasılığı da yüksekti, depoda bir söve vardı, farklı tonlardaki karoları kokladılar, bu yüzden oraya daha yakından bakın.
Yükleyici yetersiz kaldı. Paleti kestim, 12 kutularımı yüklemek için iyi zamanımız oldu, karoların geri kalanı asfaltın üzerine çöktü, sonra% 100 kırık komutaya rastlayacaktı. Kum, bir kutu kırık karoyu değiştiriyordu. Karo kalitesi eğriliktir.Herhangi bir Rus karosu zaman zaman daha iyidir.
Aceleci, yardımsever çalışanlar. Malları hızlı bir şekilde bıraktık, fayansların arabaya nasıl daha iyi ve daha güvenilir yükleneceği konusunda tavsiyelerde bulundular. Kendileri tüm paketleri talaş olup olmadığını kontrol etmeyi önerdiler ve kusurlu bir karo bulunduğunda hemen değiştirildiler.
Yol korkunç. Depocudan fayansları göstermesini ve arabaya yüklemeye yardım etmesini istedi, bir paket açtı ve bir yere gitti
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Николай Казанцев
7. seviye şehir uzmanı
14 Eylül 2023
Deponun bununla bir ilgisi olmadığı açıktır, ancak yolda tamamen deliklere girmek hala bir zevktir.
Ve böylece, malları çabucak verdiler, sıfır şikayet ettiler.
Mağazada ödeme yaptıktan sonra fayans almaya gelmeniz gereken toptan depo, özellikle Podgornaya Caddesi'nde aramayın, orada yok. Aksine, Euroopt'tan Hatayevich kavşağından giriş.