Bu, ziyaret ettiğim en kötü kurumdur(((. Bu tür mutfağın sevgilisi değil, ama kızım gitmesini istedi. İşten sonra (22.20) 10 dakika yiyeceğimizi düşünerek sipariş verdik. Size hatırlatmama izin vereyim, işten sonra (yemek istiyorum). 20 dakika, sonra 30 dakika geçti, tüm siparişler, bizden sonra çoktan çıktı ve insanlar gitti. Oturuyoruz, hoşnutsuzluk artıyor. Erkeklerin nasıl çalıştığını görmek için dışarı baktım. Evet,anlıyorum, akşam ve yorgunluk, ama ayakla yürümek, meslektaşlarınıza sarılmak ve insanların oturduğu günün sonunda sizi tebrik etmek...Bu elbette..
Masalarda kir ve kırıntılar var, tek bir masaya oturamazsınız... Sonuç olarak - 50 dakikalık bekleme süresi, yönetici (ya da kıdemli vardiyalı, bilmiyorum, kendimi tanıtmadım), bize "ganimet" için üzgünüm - "evet şimdi siparişi verecekler".... Böyle bir izlenim var... Gitmedim ve oraya gitmeyeceğim.
Ve müdüre tavsiye- personelin eğitimine dikkat edin.
KFC'DEN tower burger 1 + 1 promosyonuyla yeni bir burger serisini denemeye karar verdim, instagram çok halkla ilişkiler yaptılar ve sonra da bir promosyon var. 4 burger sipariş ettim toplam maliyeti 19.80 idi yemek paket servis oldu. Eve geldiğimde, bu burgerin büyüklüğü beni hemen şaşırttı, çünkü sitedeki açıklama kulağa "Yemek için çok yüksek!" Ambalajı açtığınızda patates hashbroun olmadığı ortaya çıktı. Ürün ağırlığı: 276 gr. sonuç olarak, 202 gr. Ayrıca ekmek kızartılmamış olduğu ortaya çıktı. İçin bir inceleme yaptı kfc.by hiçbir tepki gelmedi. Yaklaşık bir yıl önce ben de tam olarak aynı durumu yaşadım.
Bu kurumu ilk defa ziyaret etmiyorum, ancak her seferinde sipariş eksik veya karışık. Ya içecek aynı değil, ya da bir şey rapor etmeyecekler. Bugün yeterli içecek yoktu, ihraç edilmek üzere geri döndüm ve twister hakkında bilgi vermeye karar verdim, çünkü siparişte orijinal ve baharatlı vardı, hangisinin baharatlı olduğunu nasıl anlayacağımı açıklığa kavuşturmak istedim. Twisterler altımda yatıyordu, yazıtın üstünü görmedim ve orada tam olarak ne işaretlediklerini bilmiyordum, çünkü ilk defa bir twister sipariş ediyorum. Bana hoşnutsuzca bakan ve nahoş olan çalışan Tatyana'ya bir soru sordum. Soruda benim açımdan herhangi bir memnuniyetsizlik olmadı, siparişin eksik olduğu anlayışıyla tepki verdim, ancak karşılığında kabalık aldım. Lütfen bu çalışanı müşterilerle kibar iletişim kurması için eğitin. Çalışan müşterilerle nasıl iletişim kuracağını bilmiyorsa, onlarla iletişim kurması gerekmediği veya bu kurumdaki temizlikçi kadın olduğu bir yer vardır. Burada sadece temizlik sorunları var. Masalar kirli ve tuvalet de temizlenmemiş.