Lezzetli, doyurucu, nispeten ucuz, her türlü kupon, puan vb. Yeterlidir. Ama restoran zincirinin kendisinden bahsediyoruz. Özellikle bunun hakkında, büyük siparişlerde neredeyse her seferinde belirli bir ürünün rapor edilmediğini söyleyebilirim. Tabii ki, bir restoranda yemek yiyorsanız bu bir sorun değil, ancak zamanınız sınırlıysa ve bir yere gitmeniz gerekiyorsa, bu bir sorundur. Geldiğimizde ve siparişte neyin eksik olduğunu söylediğimizde yine bize bildirmediler.
Genel olarak sorun personel ve tutumlarıdır.
Bir restoranda sipariş verseniz bile size yanlarında verebilirler ("salonda" yazmasına rağmen) ve bunun tersi de geçerlidir. Örneğin sosu da rapor etmeyiniz.
Tabii ki, çok fazla sipariş olduğunda, bir hata yapabilirsiniz. Ancak siparişe ne koyduğunuzu ve neyi koymadığınızı kontrol etmek ve not etmek zor bir iş değildir.
Yeniden markalaşmadan sonra normal çalışmaya başlayacakları umuluyordu, sonuç olarak her şey halsiz ve moralsizdi. 45 dakikada insanlar ayakta, araba servisi düzenli olarak çalışmıyor. Hızlı servis bir efsanedir ve sadece zincirin bu kuruluşunda. Diğerlerinde sorun yok. Çirkin.
Saatte bir çay kaşığı. Siparişi kabul edene kadar 10 dakika bekledim, kimse dışarı çıkmadı. Yeniden markalaşma işe yaramadı, tutumunu değiştirseydi bu nokta kat kat daha fazla kazanabilirdi. Bir daha gelmeyeceğim.