Personelin kalitesi hakkında geri bildirim bırakmak istiyorum, yani. Bunun sorumlusu. Mağazanın.
84 yaşındaki annem kasadaki sosyal hizmet kartını unuttu. Ertesi gün geliyorum. Doğal olarak kart yoktu.
Mayıs ayında yaşlı anne, mağazanın müdüründen yardım istedi ve bunun için kaba bir ret aldı. Kavgası olmaması ve genel olarak annemin kasadaki kartı unutmuş olması onun sorunu olmaması. Annemi gözyaşlarına boğdu ve yaşına ve annemin çok üzgün olmasına rağmen onunla kaba bir şekilde konuştu
Bu tür l'lerin nasıl olduğuna şaşırdım
DI, hizmet sektöründe çalışabilir, yöneticinin yerini alabilir, mağazanın başkanı olabilir
Ürün yelpazesi ortalama, sebzeli ve et bölümündeki meyvelerde çok fazla gecikme ve sunulamayan mallar (karkaslı sosisler ve görünen beyaz bir kaplama ile kurutulmuş, raf ömrü eşiğinde, meyve ve sebzeler buruşmuş, kararmış, kurumuş). Self servis kasada sosisleri kontrol etmenizi öneririm, ağırlıkça fiyat eşleşmiyor (ürün için ağırlığından daha yüksek fiyat yapıştırılıyor = fazla ödeme ortalama 2,5 rubleye ulaşıyor), Mandalina için mandalina veriyorlar (ve bu aynı), meyveler kurumuş, çeki kontrol edin, tutarsızlığı kontrol ettiyseniz para iade edilir. Bahçelerde olması uygun. Ama neyse ki, biraz daha uzakta iki kaz var, birbirlerini tamamlıyorlar.