İyi günler. Yerinde çalışma süreçlerini kontrol eden ve müşterilere yardım edemeyen bir çalışan yoksa, mağazada neden self servis kasalar kuruluyor? Ve kimin yardım edebileceğini sorduğunda, kaba cevap veriyorlar. Yardım istendiğinde, çalışanlar kaba davranırlar ve profesyonelce davranmazlar.
İyi günler! Yöneticinin korkunç hizmeti, self servis kasanın yöneticisi işyerinde yoktu (7/21/2024). Müşterilere hizmet vermeleri istendiğinde, çalışanlar agresif bir şekilde yanıt vermeye başladılar (normal kasaya gitmeden prensipten hareket ettiğimizi iddia ederek), personel şikayet kitabını sunmadı.
Satıcılar, alıcıya karşı asgari iletişim ve tutum kurallarını öğreteceklerdi ve tamam olurdu, Aksi takdirde periyodik olarak sadaka istemeye geldiğiniz hissi var ama onlar sana karşı hoşgörülüyorlar. Elbette hepsi değil, birçoğu.