Yaşlı bir sıçan, her ay resepsiyona geliyoruz. Her seferinde yaşa bağlı bir tür rahatsızlık eklenir. Ve her seferinde çok dikkatli ve dikkatli davranıyorlar. Bazen klinikteki diğer vakaları izlerken, her zaman her tür hayvana karşı insani bir tutum görüyorum. Binada her zaman temiz ve düzenli.
İyi veteriner kliniği: özenli ve güler yüzlü veterinerler, uygun fiyatlar, çok çeşitli hizmetler. Bu sadece yol çok iyi değil, ancak park yeri var, yeterli alan var.
Yardım istediler, kedi üçüncü kattan düştüğü için pençesini kırdı! Başlangıçta her şey yolundaydı, tedavi planlandılar, enjeksiyonlar yapıldı, üç gün sonra ameliyat oldu. Kediye bir plaka takıldı ve 5 gün daha veterinere gitmelerini söylediler. kliniğe, yani enjeksiyonlara gitmek. 5 gün sonra hayvanın durumunun iyi olduğunu söylediler, muayene için 10 gün sonra gelin. Genel olarak, tüm prosedürler 500 rubleye mal oldu, görünüşe göre çok az değil. İç çektiler ama mutluluk uzun sürmedi. Ertesi gün kedi öldü. Acı içinde boğularak, çığlıklar ve inlemelerle öldü. Katılan doktora karşı talepte bulunduğumuzda, doğal olarak yanıldık.
En şaşırtıcı şey, şikayetler kitabının talebi üzerine, başkanla görüşme sırasında olmasıdır. Bu veterinerin büyücüsü. klinikler, randevuyu beklemek için banklarda oturan, rozeti olmayan, orada hiç çalışmayan bir adam bizi rahatsız etmeye başladı! İkincisi ile ilgili soruma:" Neden size bir şeyi açıklamam gerekiyor?" Müdürün kocası olduğunu, mükemmel bir argüman olduğunu söyledi. Hadi ama tanrı bu parayla, tanrı zamanla, ama evcil hayvanı geri alamazsın! Kediyi görmedikleri için kendilerinin suçlu olduklarını söylüyorlar ve o düştü! Peki, sevgili uzmanlar kimler? Ben mi yoksa siz mi? Kedi resepsiyondan bir gün sonra neden ölüyor? En azından kan pıhtısının çıkabileceği riskleri açıklasalardı, kalp dayanamazdı. En azından ultrason yapsaydı böyle olur muydu? Yoksa hastanın kendisi tüm bunları bilmeli ve önermeli mi? Genel olarak, kedi öldü, sahipleri suçlanacak. Hiçbir durumda tavsiye etmiyorum!