Yaşlı bir sıçan, her ay resepsiyona geliyoruz. Her seferinde yaşa bağlı bir tür rahatsızlık eklenir. Ve her seferinde çok dikkatli ve dikkatli davranıyorlar. Bazen klinikteki diğer vakaları izlerken, her zaman her tür hayvana karşı insani bir tutum görüyorum. Binada her zaman temiz ve düzenli.
İyi veteriner kliniği: özenli ve güler yüzlü veterinerler, uygun fiyatlar, çok çeşitli hizmetler. Bu sadece yol çok iyi değil, ancak park yeri var, yeterli alan var.
Yardım istediler, kedi üçüncü kattan düştüğü için pençesini kırdı! Başlangıçta her şey yolundaydı, tedavi planlandılar, enjeksiyonlar yapıldı, üç gün sonra ameliyat oldu. Kediye bir plaka takıldı ve 5 gün daha veterinere gitmelerini söylediler. kliniğe, yani enjeksiyonlara gitmek. 5 gün sonra hayvanın durumunun iyi olduğunu söylediler, muayene için 10 gün sonra gelin. Genel olarak, tüm prosedürler 500 rubleye mal oldu, görünüşe göre çok az değil. İç çektiler ama mutluluk uzun sürmedi. Ertesi gün kedi öldü. Acı içinde boğularak, çığlıklar ve inlemelerle öldü. Katılan doktora karşı talepte bulunduğumuzda, doğal olarak yanıldık.
En şaşırtıcı şey, şikayetler kitabının talebi üzerine, başkanla görüşme sırasında olmasıdır. Bu veterinerin büyücüsü. klinikler, randevuyu beklemek için banklarda oturan, rozeti olmayan, orada hiç çalışmayan bir adam bizi rahatsız etmeye başladı! İkincisi ile ilgili soruma:" Neden size bir şeyi açıklamam gerekiyor?" Müdürün kocası olduğunu, mükemmel bir argüman olduğunu söyledi. Hadi ama tanrı bu parayla, tanrı zamanla, ama evcil hayvanı geri alamazsın! Kediyi görmedikleri için kendilerinin suçlu olduklarını söylüyorlar ve o düştü! Peki, sevgili uzmanlar kimler? Ben mi yoksa siz mi? Kedi resepsiyondan bir gün sonra neden ölüyor? En azından kan pıhtısının çıkabileceği riskleri açıklasalardı, kalp dayanamazdı. En azından ultrason yapsaydı böyle olur muydu? Yoksa hastanın kendisi tüm bunları bilmeli ve önermeli mi? Genel olarak, kedi öldü, sahipleri suçlanacak. Hiçbir durumda tavsiye etmiyorum!
Kediyi kısırlaştırmaya getirdim. Hizmeti çok beğendim. Geriye sadece olumlu duygular ve izlenimler kaldı. Bazen tüm arkadaşlarıma ve tanıdıklarıma tavsiye ederim. Teşekkür ederiz!
Harika klinik! Kedimizi bağırsak tıkanıklığı ile tedavi ettiler, ancak bundan önce başka bir hastaneye gittiler ve bize doğru teşhisi koyamadılar. Çok yetkin ve yetkin bir doktor olan Anastasia'ya çok teşekkür ederim!
Kliniğe Jack russell Terrier köpeğiyle gittik. Köpek 10 yaşında. Homojen bir arıza başladı. Silinmeye karar verdik. Ameliyattan sonra her şey yolunda, görünürde bir dikiş bile yok. Köpek neşeli ve neşelidir. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
Personelin mümkün olan en düşük profesyonelliği. Her doktorun (2 tane vardı), hayvanın kendi vizyonu ve tedavisi vardı. Köpeğimiz yaklaşık 2 aydır acı çekiyordu. Tedavi 10 günlük enjeksiyon prosedürüydü (toplam 20 enjeksiyon yapıldı). Röntgenlerde her »uzmanın" hastalık hakkında kendi görüşleri vardı. Her «tedavi" ile hayvanın durumu kötüleşti, bunun için «uzmanlar» da yardımcı olmayan başka ilaçlar yazdılar. Sonuç olarak, aile dostumuz maalesef vefat etti. "Uzmanlardan" acı verici bir "tedavi" aile trajedisine yol açtı. Bu veteriner kliniğini ve hatta daha da fazlasını orada çalışan «uzmanları» tavsiye etmiyorum. Pahalı bir "tedavi" hayvana hiçbir şekilde yardımcı olmadı, fonların boş bir şekilde aklanması.
Kısacası, veteriner kliniğini ziyaret ettikten bir buçuk saat sonra kedi öldü... üşütmüş ama aktif, eğlenceli bir kedi getirdiler, röntgenden akciğerlerin iltihabını söylediler ve beş enjeksiyondan sonra hırıltıya başladı ve şimdi iyileşmek üzere olduğunu ve eve gidebileceğini söylediler. Bir buçuk saat sonra kedinin köpüğü gitti, onu tekrar kliniğe götürüp pompalamak için zamanımız olmadı.. getirdiler ve ölüm ilan ettiler.. Genç bir adam bizi ağırladı.. Görünüşe göre yeniymiş. Hostes üçüncü gün ağlıyor.
Doktor Maria Petrovna'ya büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Köpeğime acil nitelikli bakım verildi, yetkin tavsiyeler verildi ve etkili tedavi planlandı.
Selam. Biz Ruslarız. Sevgili kedimiz Nyusha'ya sorunsuz bir şekilde yardım ettiler. Çok teşekkür ederim. Uzmanlar sınıftır. Telefon ve adres var, ancak uzmanların kendileri.? Aferin beyler. Belarus'un puanlarına göre 10. Murmansk.
Yavru köpeğin sindirimi sorunu olan bir Hamster kliniğinden yardım istedim. Buna göre teşhis konulmadı ve bize ilaç önerilmedi. Yavruyu sıcak tutmamı tavsiye ettiler, ki bunu zaten biliyordum. Başka hiçbir yardım almadık, ancak danışma için 10 ruble ödedik. Sadece danışma nedir? Yavru köpeğinizi sıcak tutmak mı? Teşhis koymayı bilmiyorlarsa, en azından söylenen her kelime için para almaktan utanırlardı. Sabah teşhis konduğumuz başka bir kliniğe gitmeye karar verdim, 2 enjeksiyon yaptılar, ilacı yavrunun ağzına döktüler, yavrunun annesine danıştılar ve 3 ruble ödediler. Bu nedenle, kliniklerin Polotsk'ta nitelikli bir veterinerle çalışmasını ve evcil hayvana maddi karla değil, ruhla her türlü yardımı vermeye hazır olmasını istiyorum. İnsanların kederinden para kazanıyorlar ve seviniyorlar... Kimseye bu kliniğe ciddi sorunlarla başvurmasını tavsiye etmezdim, aptallara büyük paralar ödersiniz. Orada her kelime paraya mal oluyor.
Hoş, profesyonel personel, içeride rahat. Dışarıda, elbette, pek değil.
Orijinalini göster
A
Alexandra T.
3. seviye şehir uzmanı
23 Ekim 2021
Damat Irina, köpeğimize olan en iyi şeydir))) süper kaliteli, hızlı, profesyonelce) beklentilerinizin sadece karşılanmadığı, ancak% 100 daha aşıldığı bir durumdur. Sevindik, köpek zevkle yürüyor)
Ayrıca evcil hayvanınızın kesilmesini beklemek çok rahat)
Bölgesinde tek kişi, uygun fiyatlar, park yeri var, personel hakkındaki yorumlar ve sahiplerine ve evcil hayvanlarına karşı tutumları farklılık gösteriyor
Bu klinikteki profesyonellere çok teşekkür ederim.. Çok yardımcı oldular. Kedimi kısırlaştırmaya getirdim, her şeyi niteliksel olarak yaptılar. Dikişleri de aynı hızla çıkardılar.
Usta damat Irina hakkındaki incelemem.
Olduğu gibi yazacağım, ama okuyanın kendisi her şeyin ne kadar yeterli olduğunu belirledi.
Bu yüzden VK aracılığıyla Irina ile iletişime geçtim ve kayıt için bana birkaç tarih teklif etti. 1 Mayıs'ta saat 14.00'te seçtim. Saç kesimi için 2'ye kaydoldum. 1 Mayıs sabahı, herkes gibi, usta beni aradı ve yapıp yapmayacağımızı açıkladı. Kaydı onayladım, usta daha önce yazılım istemişti, ancak böyle bir fırsatım olmadı (çünkü küçük çocukları uyumaya bırakmam gerekiyordu). Saat 14.00 itibariyle araba yıkamada bir yer bulamıyorum, elbette benim hatam, yandex uygulamasını indirip adresi arıyorum. 14.08'de ırina'yı arıyorum ama yükselmiyor. Tanrım, sonunda ateşe gireceğim yere varıyorum. İşte 14.15'te kliniğe giriyorum. Orada beni "ömür boyu geç kaldınız" gibi görünen 2 kızla karşılıyorlar bana "15 dakika geciktiniz" diyorlar. Tabii ki geç kaldım, ben de görüyorum. "Ustayla iletişime geçin, o çoktan gitti"
Sanırım pek gitmedim mi? Aradım ve şimdi yükseliyor. Tüpten yaklaşık bir şey duyuyorum: Beni beklemeyeceğim, kısa bir günlüğüne size hizmet edecek vaktim olmayacak.
İşte burada beni bombaladı, ilk kez böyle bir yerel dökülme yıldızıyla karşılaştım. Bu 8 dakikada çıkıyor, çıkmak için kalkmadım. 15 dakika süreyi nasıl etkileyecek, neden ilk kez cevap vermiyorsunuz ve bana söylemiyorsunuz, EN AZINDAN aramasaydım! Ve neden bana yazıp işime böyle bir yıldız olduğumu söylemedim. Evet ve usta için uygun değilse neden böyle bir zamanı bahane edesiniz?
Saç kesimi için 25-30 ruble isteseydi anlayacağım, ama bana minimum 50 ruble söylendi, Müşterilere karşı tutum nedir, kafama uymuyor.
Damat Irina hakkındaki incelemeyi okudum. Sessiz kalamam! İki bichon frizem var, güzelliklerim için bir usta bulmak zor. Başarısız girişimler oldu. Neyse ki Irina Shpak'ı buldum! Yıl boyunca bu ustaya kendi işimizin bakımını yapıyoruz. Irina sadece işini profesyonelce yapmakla kalmıyor, aynı zamanda köpeklerin yetiştirilmesi ve geliştirilmesi konusunda da faydalı tavsiyeler veriyor.
İşte ustayı görmenizi tavsiye ederim! Evcil hayvanınız memnun kalacak ve fikrinizi değiştireceksiniz. Ama kimse dakikliği iptal etmedi. Terapiste geç kalmaya çalışın…
Kendi işlerinin profesyonelleri. Onlara teşekkür ederim. En sevdiğimiz Charlie'yi kurtardık. Nezaketiniz, sabrınız, klinikteki tüm personele gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.