Onarım için bir hamur yuvarlayıcı ve erişte kesici getirdim. Her şeyi yeterince hızlı yaptık. Hepsi zamana göre.
Artıları: Sözleşme ve 4 aylık garanti. Eksileri: Yüksek fiyatlar, yöneticiler hizmetlerin fiyatları hakkında bilgi sahibi değiller.
Onarımlar 320 rubleye mal oldu. Kapasitörün değiştirilmesi veya bunun gibi bir şey (Makinenin maliyeti 670 ruble idi).
Arabayı 2 kez taşıdığım için 2 yıldız çekiyorum... Elinde taşıması özellikle kolay olmadığı için (20 kg ağırlığında) taksiyle götürdüm. Ustabaşı, değiştirilen parçayı dikkatsizce hamuru kesmek için bıçağın yerleştirildiği oluğa yerleştirdiği için. Her ne kadar, aksi halde, makinenin bıçaksız olduğunu şart koştum. Ne yazık ki olay yerinde kimse bunu bana göstermedi ve ne yapıldığını söylemedi. Tamamen kağıt üzerinde onarımların yapıldığı belirtilmişti. Ve bu söveyi evde zaten gördüm, bu yüzden onu tadilata geri götürmek zorunda kaldım.
Ve servisle ilgili soruya, bana tek bir yönetici ve ne yazık ki tamirciye, hamurun bakımı için miktarın ne kadar ve ne kadar olacağı konusunda belirli bilgiler verilmedi. Müdürün arayıp maliyeti söyleyeceğini söylediler ama doğal olarak kimse aramadı. Bu garip çünkü bu kesinlikle ekipman önlemesidir. Bunun için belli bir bedeli olmalı.
10 yıldır başarıyla çalıştırdığım bir Denon DHT-S514 ses çubuğum var. Ancak geçen yıl bu cihaz arızalandı - herhangi bir kaynaktan ses çalmayı bıraktı. Gomel bölgesinde yaşıyorum ve yakınlarda ustalar aramaya başladım. Ancak Gomel'in yakınında veya yakınında böyle atölyeler bulunamamıştır. Ve Minsk'te Denon ekipmanını tamir etmeye çalışan birkaç atölye olduğu ortaya çıktı. Ancak, ekipmanı şahsen Minsk'e götürmek sorunluydu, benim için uygun olan Avrupa Postası aracılığıyla cihazımı kabul etmeyi yalnızca King Service'e kabul ettiler. Hemen teşhis ve onarımın uzun zaman aldığını söyleyeceğim - birkaç ay ve iki ziyarette: onarımın bitiminden sonra atölye ayrıca Avrupa postasıyla ses çubuğunu bana gönderdi, ancak ne yazık ki akustik sadece birkaç gün çalıştı ve tamamen açılmayı bıraktı. Ve onarım için 560 ruble ödedim, Garanti kapsamında tekrar atölyeye gönderdim. Yedek parçaları beklemek zorunda kaldığım için ekipman uzun süre tekrar onarıldı. Ama yine de tamir ettiler ve bana gönderdiler. Şimdi her şey harika çalışıyor ve sonuçtan memnunum, çünkü ekipmanım en yaygın olanı değil ve onarımları için her atölye üstlenilmiyor. Uzun onarım süresinde bir yıldızı çıkardım.
Teslim edilen ekipmanın onarımıyla ilgili beklenmedik şekilde ortaya çıkan sorunların derhal çözümü için hizmet yönetimine şükranlarımı sunuyorum. Özellikle, aniden ortaya çıkan sorunları çözmenin tüm yükünü üstlenen İskender'in şahsında yönetici Julia'nın ve üst yönetimin katılımından bahsetmek istiyorum. Mutfak robotunu tamir için teslim ettikten sonra, çalışır durumda aldım ve standart olan kütük planını yerine getirdim. Arızayı düzeltmeye yönelik çalışmaların tüm aşamaları izlendi ve müşteriye zamanında geri bildirim verildi. Umarım çocuklar için bakım seviyesi ve onarım kalitesi sadece artacaktır! Gelişme ve refahta iyi şanslar ve başarılar!