11/22/24 tarihinde Kimyagerlerin 59a adresindeki çiçekler, her biri 390 ruble maliyetle 5 adet beyaz krizantem satın alındı. Evde çiçek açmaları ve daha uzun süre ayakta kalmaları için torbalarda satın alındılar. Çiçekler yarım saat içinde suya düştü, sapları kesildi, kasada nazikçe bana satılan suya bir kriz de eklendi, bu ağın yönetim bilgilerine, mağaza çalışanlarının daha sonra bana ilham vermeye çalıştıkları için çiçeklerin ilk kez satın alınmadığını bildiriyorum. Çiçekler açmadı ve sabaha kadar solmuşlardı, mağazaya gelip her hakkımız olan değiştirilmesini talep ederek, tüketicinin korunmasına ilişkin 18 sayılı kanuna göre, kendisini tanıtmaya bile tenezzül etmeyen yöneticiyle kaba, cahil bir iletişimle karşılaştık. Ama nedense göz teması kurarak yalan söyleyebileceğinize karar verdim. Vazoya çok az su döküldüğünden emin oldum, ancak satın alırken ne kadar su olması gerektiği konusunda talimat verilmediğini, sap üzerindeki su hattının işaretlenmediğini ve mükemmel bir gözü olan yöneticiye onaylamak için onlara bir fotoğraf göndermeniz gerektiğini söylemek istediğimi belirtmek istiyorum. Daha doğrusu, krizantemlerin suyu sevdiği söylendi, herkes! İnterneti açıyoruz ve krizantemlerin suyu sevdiğini görüyoruz (bunu daha önce duymuştuk), bunun hakkında bize söylendi, krizantemler hızla "içtikleri" için suyun orada olduğundan emin olmamız gerekiyor, ancak nedense çiçekçinin su miktarını fotoğraftan belirlemesi gerektiğine dair bir kelime yok. Ayrıca, krizin vazoda sahip olduğumdan daha fazla su ile seyreltildiğine ve bunun torbanın arka tarafına yazıldığına dair güvence verildi. Yönetici sözlerini onaylamadı, sadece talimatları daha dikkatli okumanız gerektiğini savuşturmaya başladı ve iddiaya göre her zaman kompozisyonu okuyor (neden hayatının ayrıntılarına ihtiyacım var?) Ama o zaman satın alma işlemini kırarak söyleyen satıcı neden bu tozu vazoya ekleyin? Eve geldiğimde bu poşeti buldum ve ne düşünüyorsunuz, orada ne kadar krize ne kadar su olması gerektiğine dair bir kelime yok, kompozisyon yok, hatta "krize" adı bile yok, bunu onların sözlerinden biliyorum. Bu hiç neydi? Yönetici herhangi bir soruyu çözmüyor, bu mağazada yardım hattı numarasına parmağını sokmak ve insanları yanıltmak için var (bu pozisyon neden var?) Sonra yönetici gbr'yi aradı ve eşinin yıldönümünde bu çiçekleri satın alan yaşlı babama parmağını soktu. Parmağımı dürttüm ve internette en azından arkadan bir fotoğraf görünürse, polise bir rapor yazılacağını tehdit ettim. Yani, parasızız ve çiçeksiziz, bizimle deliymişiz gibi konuşuyorlar, göz teması kurup bize yalan söylüyorlar ve zırhlarda güvenlik bize çağrılıyor ve bu durumdan sonra eğitiminden hiç şüphe duyduğumuz bir kişiden hala koşullar bize sunuluyor. Fotoğraf çekmeye hakkımız olmadığını söyleyerek fotoğrafı silmeye zorladım, bu da medeni kanuna göre bir ihlal, Anayasaya göre hakların ihlali, federal "tüketicinin haklarının korunmasına ilişkin" kanunun maddelerinin ihlali, bu kişiye kişisel olarak, eylemlerinin yasal değerlendirmesini vermeleri için savcılık makamlarına bir itiraz yazacağız.Çekim yasağının, bir kişinin yalan söylediğini ve sonuçlarından korktuğunu fark etmesinden kaynaklandığı sonucuna varıyoruz. Kasklı ve kurşun geçirmez yelekli GBR, buketin tazeliğini "takdir ettiler", ancak benden satın almadılar ve bizi de almadılar, çünkü bu onların yetkilerinin aşılması olurdu. İyi olduklarını düşündükleri için vazolarındaki buketleri benim vazolarımla değiştirmem istendi, ancak karşılığında hiçbir şey almadık. Kendini yönetici olarak tanıtan kişinin küçük maaşından ve cebinden ödeme isteksizliğinden yakındığını, yani parasını sayabildiğini, haklarını da bildiğini, gözlerinin içine bakarak göz kırpmadan yalan söylediğini ve sırayla koşup yeni bir buket aramamız gerektiğini eklemek isterim. Geniş çiçek ağı ayaklarımızı bizim hakkımızda sildi, çalışanlarınız bu sizin yüzünüz ve itibarınız, sadece yürüyen ve faturaları imzalayan biri değil. Bir kişi en azından çatışmada iletişim kurabilmeli ve kovulmaktan korkuyorsa (kendi sözleriyle) onu kışkırtmamalıdır. Tüm fotoğrafları ve videoları şimdiden Rospotrebnadzor'a gönderdim. Bu ağda alışveriş yapmanızı tavsiye etmiyorum, sinirlerinize ve zamanınıza değmez. Destek sessiz, doğum günü geçti, anneler günü geçti, çiçek aldık, deniyor.
Destek yanıtı: iç kontrol yapıldı, çiçekler uygun kalitede. Belgeleri siz sağlayacaksınız, soruyorum, Onların cevabı, belgeleri biz vermiyoruz. " Bu ofisin eylemlerinden etkilenenler tembel olmayın, Rospotrebnadzor'a yazın, böylece tüm kanunsuzluklarıyla en kısa sürede kapatılsınlar.
Geçenlerde annem için gül satın aldım. Taze, güzel, tomurcuk kocaman. Evde güllere nasıl bakılacağını anlatan kızlar sayesinde uzun süre durduk. Görünüşe göre onları daha önce doğru koymadık, hemen suya ve mümkün olduğunca fazla suya kesmemiz gerekiyor. Ve aslında güller bir haftadan fazla dayanabilir. Satıcı Tatyana çok kibar, seçilmesine yardım etti ve son teslimattan gelenleri tavsiye etti. Herkese tavsiye ederim
Sizden saksıda bir çiçek aldım, satıcı nasıl nakledileceğini anlattı, hemen toprağı ve saksıyı teklif etti.
Bu kadar cana yakın ve iyi satıcılar olduğu için çok mutluyum.
Ayrıca çok çeşitli çiçek ve buketlerden bahsetmek istiyorum. Mağazanın kendisi çok büyük ve aydınlık!