Havalı mağaza, havalı kupalar, havalı teklifler hediyelik eşya ürünlerini nasıl satabilirsiniz, ancak büyük bir şey var ama! Siparişleri kabul eden kişilerin müşterilerle nasıl çalışılacağı ve iletişim kurulacağı konusunda tam bir anlayışı yoktur.
Mağazaya girdim, siyah saçlı bir kız arabasının altında bilgisayar başında oturuyor, bana sıfır dikkat çekiyor, tamam, soruyorum: Sizden sipariş vermek, satın almak mı? Diyor ki: Evet, ama şimdi çok işim var, sonra yazıyor. Bekledim, sonunda kabul edildim, 550 ₽ için bir kupa seçtim, kız minimum sipariş değeri 1000₽ diyor - sizden 1000₽ ve hepsi bu! Hiçbir şey söylemedim, kupanın ve yazıtın maliyeti ne kadar olursa olsun, kalan miktar için 1000 ₽ 'dan başka bir şey satın alabilir miyim, ki bu özellikle bu 1000 ₽ ' da alınabilir, sadece kupa ve 1000 ₽ yazıtı için minimum sipariş değerimiz var, bu nedenle bu böyledir. Ne oldu!? Bağımsız olarak belirtmem gerekiyor, ancak bu maliyete ek olarak bir şeyler satın alabilirim ya da bu kupanın ve yazıtın maliyetidir, hayır diyor, kupanın ve yazıtın maliyeti 550 ₽, başka bir şey alabilirsiniz. Mağazaya büyük bir soru geliyor, insanların kendileri bunu tahmin etmeli mi? Ve 1000 için 500 ruble yerine kaç kişi kupa satın aldı? Bu normal mi?
Müşteriye yönelik bu yönelimle ortak bir dil bulmak çok zordur, bilgi çekmeniz gerekir: ne satın alabilirim, geldiğinde ve ne zaman alabilirim, vitrinde aynı iki ürününüz varsa, bana bir tane satabilir veya satamazsınız - işte kesinlikle plastisite yoktur.
Sanki psişikim ve depolarında ne olduğunu, tedarikçilerle nasıl çalıştıklarını her şeyi biliyormuşum gibi hissediyorum, elbette çok fazla iş anlıyorum, ancak bu, bir müşteri geldiğinde sizin için her şeyi zaten bildiği anlamına gelmiyor! Lütfen müşterilerinize bir yaklaşım sergileyin! Ve işinizin özelliklerini anlamadığımda kendimi aptal hissetmemem için ama ben böyle bir izlenim edindim.
Отличная фирма. Большой выбор сувенирной продукции для спорта кубки, медали, вымпелы и многое другое. Компания имеет собственное производство, что позволяет держать конкурентные цены. Но с менеджерами надо работать. Зашёл. Стаю на пороге. Всё делают вид что заняты, ноль внимания. Пошёл уже по офису демонстративно всё рассматривать. Через несколько минут, со своего места спросили что хотел. Сказал что мне надо было. Жилеты с логотипом. Сказали, что срок изготовления 2-3 недели. Без особой заинтересованности. Даже не спросили откуда я, телефон не взяли. На том и разошлись. Хороший отзыв написал, потому что раньше приходил в центральный офис. Всё было по другому.