Hayvanlarla girilebilir:tüm hayvanlara izin veriliyor
Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:tam erişim
Ödeme yöntemi:indirimli ödeme, peşin ödeme, nakit, kartla ödeme, elektronik para, havale, sms ile, taksitli ödeme, nakit dışı ödeme, online, QR kod, hızlı ödeme sistemi, kredi kartı ile ödeme, kredi düzenleme
Promosyon:indirim, promosyon, özel indirim, bonus, ikram
Оформила заказ на шины, доставили очень быстро. Руководитель Иван Евгеньевич — настоящий профессионал своего дела, а персонал грамотный и вежливый. Работают аккуратно и четко! Мониторила цены — таких выгодных предложений больше не нашла. В "Коледа даром" самые лучшие цены за качественный товар! Шиномонтаж работает на 100%! Очень порадовали, катаюсь с удовольствием, шины нравятся! Так держать! Рекомендую!
Kauçuğu en iyi fiyata satın aldım, garanti kapsamında hemen stokta ve hediye olarak lastik değişimi, hoş, kibar personel, her şeyi sitede görebilirsiniz, güvenle tavsiye edebilirim!
Profesyonel olmayan bir çalışanın bir şirket hakkındaki olumlu görüşü nasıl tamamen tersine çevirebileceğinin hikayesi. Gittiler:
1. Ben hiçbir şey için tekerleğin düzenli bir müşterisiyim - lastik satın aldım, sürekli lastik montaj hizmetini kullanıyorum. Bu gerçekten uygun - zamanında kaydoldum, sıra yok, mağazadaki yumuşak kanepelerde bekliyorum. Tekerlekleri oldukça akıllıca değiştiriyorlar. Kauçuğu normal fiyata saklamak için bırakabilirsiniz.
2. Gün geçtikçe organizasyon kartlarını kartlarda buluyorum ve hizmetlerin maliyetini bulmak için arıyorum (kışa değiştirdim). Üstelik her zaman adını verdim ve bana açıkça fiyat deniyordu. Yani hattaki kız cevap veriyor - hizmetlerin maliyeti (tekerlekleri disklere atmak için) - 2 bin ruble'den. dengeleme olmadan. Her nasılsa çok şey olduğunu düşündüm ve belirsiz ifadeler "Kimden..." Hoşuma gitmedi. Sonra böyle bir diyalog oldu. Ben - fiyatı kesin olarak söyleyin, araba böyle, tekerleklerin yarıçapı böyle. CD: Kesin fiyatı veremiyoruz, sen merkez merkezini arıyorsun. Kesinlikle sadece noktada sayılabilirler. Ben: bağlanın, lütfen., bana bir nokta ile, gitmeden önce hizmetin fiyatını bilmek istiyorum. CD: Sizi lastik montaj noktasına bağlayamayız. Ben: Peki fiyatı nasıl öğrenebilirim? CD: paragrafta belirtebilirsiniz. Ben (sabrımı kaybederek): Beni servise bağlayamazsınız. Ne yapmalı? CD: Gelip yerinde kontrol edebilirsiniz. Ben: Hiçbir yere gitmek istemiyorum, bunun için telefonla lastik montajının maliyetini netleştirmek için arıyorum... Ve böylece bir daire içinde 3 kez.
Bunun ölü bir numara olduğunu anladıktan sonra, bu istişareden sonra nasıl yorum bırakacağımı soruyorum. Buna karşılık, kız sadece "hoşçakal" der ve telefonu kapatır.
K - müşteri odaklılığı.
Tembel olmadım ve yardım hattını aradım, bölümü seçtim - talepte bulunun. Telefonu öncekinden daha anlayışlı bir şekilde kaldırdı, kız benim sözlerime göre danışma talebinde bulundu.
4. Bir gün sonra, olay için kimin özür dilemeye başladığını artık hatırlamıyorum - o hayal edilemez operatörle bir konuşma yapacağız, öğreteceğiz - yeniden öğreneceğiz ve size 300 ruble için bir özür ve promosyon kodu vereceğimizi söylüyorlar. çevrimiçi mağazada
Neredeyse sevinçten suskun kalmadım - 300 ruble kadar.!!! Şimdi iyileşeceğim, diye düşündüm. İster arabayı silmek için bir bez, ister cam yıkama satın alın. Şirketten duyulmamış cömertliğin cazibesi, zevkin sınırı yoktu. CD, bunu okuyorsanız, gidip promosyon kodumdan kendinize kahve alın, üzülmüyorum.
5. Belirsiz bir özür diledikten sonra soruyorum - peki yine de hizmetlerinizin fiyatını nasıl öğrenebilirim?) Cevabı şaşırttı - Mikhail, gerçekten de fiyatı ancak noktaya gelip oraya sorarsanız önceden öğrenemezsiniz. Ama Seleznev'de boş zamanlarınız için sizi yazabiliriz, ancak maliyeti hayır diyebiliriz.
Anlıyorum - cevap verdim, promosyon kodu için teşekkürler, hoşçakal.
6. Sonunda yakındaki bir sokakta tekerlekleri değiştirdim.
7. Dikkat! Birkaç gün sonra düşünce parladı - belki sitede bir fiyatları var mı? İçeri giriyorum - babalar kutsaldır! Maliyeti hesaplamak için bütün bir hesap makinesi var - bir hizmet noktası seçimi, tekerleğin yarıçapı, yıkamaya ihtiyaç var - gerek yok, dengelemeye gerek yok / gerek yok. Ve sonuç olarak, maliyeti bir kuruşa çıkarır.
Çok kullanışlı ve hızlı.
Toplantı merkezinin çalışanlarının, hizmetleri hesaplamak için böylesine mükemmel bir yöntemin varlığından ve talep departmanındaki "meslektaşlarından" habersiz olmaları üzücü.
Bu tür işler gerçeklikten tam bir kopuş, hizmetlerin sağlanma sırasına göre temel şeylerin cehaleti, kaba bir iletişim tarzı, hiçbir şey için tekerleğin şirketinin seviyesidir.
Eskiden daha iyiydi. Şimdi 1 yıldız ve tam bir hayal kırıklığı.