Sıcak su sayacı kırıldı. "Yardımcı programın" web sitesindeki başvurular bir telesekreter tarafından kabul edilmektedir. Evet, modern ama tatsız.
Bir saat içinde geri aradılar, tekerlemeyle bir sayaç satın almamız gerektiğini söylediler, bundan sonra ayaklarımızla işe gelmemiz gerektiğini söylediler, 13 ve bir kez daha başvuruda bulundular. Ve bundan sonra sabah cep telefonunu arayıp o günün çalışma planına dahil edilmemiz için. Sorum şu: o zaman neden ayaklarınızla işe gidip ikinci kez başvuru yapasınız ki???!!!
Tamam, bu sabah bu cep telefonunu aradılar, kimse telefonu alamadı. Bu "görevde" sırada ne yapmalı? Tekrar işe gidip tekrar başvuruda bulunup yarın kimsenin cevap vermeyeceği cep telefonunu tekrar mı arayacaksınız? Ve böylece daire içinde mi???!!!
Böyle bir "iş" algoritması, insanların alay konusu olmasıdır.
Oturuyorum, "sigara içiyorum", sonra ne yapacağımı merak ediyorum? Nakroshaev'e yeni bir sayaç kurmaya yardım etmesi için yazacağım mı?...
HOA ve Ceza Kanunu'nun, hizmet verdikleri evlerde daire sahiplerine mahkemede temsil için vekaletname tasdik etme hakkı vardır. Önceki kayıt yerinde, böyle bir vekaletname sorunsuz bir şekilde güvence altına alındı. Müşterek ise, bu bir zorunluluk değil, bir hak olduğu için güvenceyi reddetti. Ve yeni yıla kadar notere gidemeyecekleri ve insanları büyük ölçüde hayal kırıklığına uğratmadıkları argümanları onlar için geçerli değildir. Sakinlerine yardım etmek için fazladan hareket etmeyecek bir ofis.
Kamu Hizmetleri Ceza Kanunu'nun ekibine (Bölüm mühendisi, tesisatçılar ve sorunumu çözmedeki yardımım için müdüre özel teşekkürlerimi) büyük teşekkürlerimi ifade etmek istiyorum Beni dinlediler ve yardım ettiler.