Çok iyi bir fikir, ancak gerçekleşme çalışanların dehşeti ve sorumsuzluğudur. Müşteri ilk yıl değil, daha önce en azından bir şey başarılabilseydi, şimdi sadece geri arayacağımıza söz veriyorlar, sorun üzerinde çalışıyoruz ve kayboluyorlar.
İkinci haftaya (!!!) 2 telefon hattı çalışmıyor (çevrimiçi mağazanın şehir numaraları). Operatörün her şeyin yolunda olduğu ve hatların başka bir servise sorunsuz bir şekilde kaydedildiği ortaya çıktığında operatörün suçu buydu, o zaman iletişim sizi geri arayacağız ve kimse aramıyor...
Binotel şirketini tavsiye etmiyorum. Nedenini açıklamak istiyorum. Yaklaşık 3-4 aydır bağlı, ancak iş günüme bize ulaşmanın mümkün olup olmadığını kontrol ederek başlıyorum. Gün boyunca müşterilerden gelen cevapsız aramaları izliyorum, çünkü müşterinin aramadığını bile öğrenemeyebilirsiniz. Yaklaşık bir veya iki haftada bir, ağ geçidiyle ilgili sorunlar en azından bu şekilde yanıtlanıyor.destek. Bu, kimsenin bize ulaşamayacağı anlamına geliyor. Genel olarak, bizi boşaltmak için bağlandılar, ancak sorunlar ve kayıplar aldılar.
Bu şirketi tavsiye etmiyorum. Nedenini açıklamak istiyorum. Yaklaşık 3-4 aydır bağlı, ancak iş günüme bize ulaşmanın mümkün olup olmadığını kontrol ederek başlıyorum. Gün boyunca müşterilerden gelen cevapsız aramaları izliyorum, çünkü müşterinin aramadığını bile öğrenemeyebilirsiniz. Yaklaşık bir veya iki haftada bir, ağ geçidiyle ilgili sorunlar en azından bu şekilde yanıtlanıyor.destek. Bu, kimsenin bize ulaşamayacağı anlamına geliyor. Genel olarak, bizi boşaltmak için bağlandılar, ancak sorunlar ve kayıplar aldılar.