Hurgada'da 5 * Desert Rose Resort oteline 14 gecelik bir tur, erken rezervasyonun başladığı ilk gün satın aldık ve kalkıştan bir gün önce seyahat acentesinden böyle bir mektup alıyoruz (Turunuz için acil bildirim geldi: Başvuru 22915456 / 137491449
İşbirliğinin sona ermesi nedeniyle DESERT ROSE RESORT HURGHADA'NIN turistlerinizi kabul edemeyeceğini size bildiriyoruz.
Turistlerinize alternatif olarak bölgeye taşınmayı düşünmelerini öneriyoruz
Seçenek 1. *SUNNY DAYS EL PALACİO RESORT & SPA 4** (Standard Lagoon/Pool View) *1.324 $ 'lık başvuru iadesiyle birlikte* https://www.tez-tour.com/hotel.html?id=41845
Seçenek *2. AMWAJ BEACH CLUB ABU SOMA 4** (Standart oda) *, 1.216 ABD doları tutarındaki başvuru iadesiyle birlikte.* https://www.tez-tour.com/hotel.html?id=157296
* Tazminat olarak turistlere Tekne Gezisi veya Safari arasından seçim yapabilecekleri ücretsiz bir tur sunuyoruz*
*Ayrıca, taşınmak için seçilen otelden bağımsız olarak, yukarıda önerilenlerden Tez Tour Şirketi kişi başına 250 dolar tazminat sunmaktadır.*
Bu bilgileri turistlerinize bildirmenizi, önerilen seçenekleri tartışmanızı ve başvuru ile ilgili alınan kararı bildirmenizi rica ederiz.) Seyahat acentesi bugün derhal karar vermeyi talep etti. Burada yaşadığımız tüm duygu yelpazesini anlatmayacağım, sadece tatilden önceki ruh halinin basitçe yok edildiğini söyleyeceğim. Anlamaya geldiklerinde, önerilen otellerin bizi kabul edemeyecekleri ve vaat edilen anlaşmaların da sadece boş sözler olduğu ortaya çıktı. Sonunda tur operatörü, bu şekilde uçmanın biletlerinin kaybolmamasını, yerinde "rezervasyon yaptırmayı" kullanmasını tavsiye etti. Ancak yarın savcılığa bir açıklama yazılacağı uyarısından sonra tur operatörü mucizevi bir şekilde (SADECE BİZİM için) "soruyu" çözdü ve uçun dedi. Bu hikayede hala çok fazla vahşi ayrıntı var, ancak sonunda sadece otelde Belarus Teztur Temsilciliği'nden aynı hikayelere sahip birkaç kişiyle tanıştığımızı söyleyeceğim ve Mısır'daki Teztur temsilcileri özür diledi ve böyle bir şey duymadığımızı söylediler ve neredeyse her zamanki karmaşa planının kurbanı olduğumuzu varsaydılar. Otel temsilcileri, tur operatörüyle işbirliğinin sona ermesinden de haber almadılar.
Şirketin turu Minsk'teki Tez Turundan daha kötü-HAYIR!!!
İnsanlar onlardan tur alırken çok dikkatli olun - kurnazlık ve tamamen sorumsuzluk!!!!Kalkış saatleri istedikleri gibi değişiyor - check-in yapmalısın, ama sen henüz ayrılmadın ve Minsk havaalanında oturuyorsun.Gün ödendi (ve turların fiyatları çılgınca) ve otele 24-00'e geliyorsunuz!(Rezervasyon sırasında kalkışlar 03-20'de Antalya'ya yapıldı, 12-00 güne ertelendi)
Dönüş kalkışıyla aynı durum- geceleri alınırlar ve 12-00 güne kadar bir gün ödenir!Herkes hava taşıyıcısına atılıyor.
Ruh hali ve dinlenme bozuldu...
BU TUR OPERATÖRÜNDEN TUR SATIN ALMADAN ÖNCE SÖZLEŞMEYİ AVUKATINIZA GÖTÜRÜN.DİKKATLİ OLUN, İMZANIZ İÇİN SİZE VERİLEN HER ŞEYİ OKUYUN.SÖZLEŞME, TUR OPERATÖRÜNÜN HİÇBİR ŞEYDEN SORUMLU OLMAYACAĞI ŞEKİLDE DÜZENLENMİŞTİR.
Daha da iyisi, bu tur operatörünü atlatmak için...
Tez-tours bizi kandırdı. Ekim ayının ikinci yarısında onlardan Türkiye'ye bir tur attık. Sözleşmeyi imzaladıklarında kalkış saati 13:00 civarında duruyordu. Ancak her şeyin parasını ödediğimizde ve belgeleri almaya geldiğimizde, kalkış saatinin 18: 40'a ertelenmesi bizi şaşırttı. Ve doğal olarak gece yarısı Antalya'ya uçtuk ve sabah saat üçte otele yerleştik. Dinlenme zamanı kaybedildi (ama aslında çalındı). Saat 20: 25'te geri döndük (ve uçuşu da bir buçuk saat geciktirdik) ve kalkıştan 5 saat önce saat 15: 25'te bizi otelden aldık. Otel rehberi fidye yazılımıdır. Adı Kirim. Ondan gezi yapmayı reddettikten sonra ona her biri 10 dolar ödemesini söyledi. Ama neden olduğu sorusu cevapladı: "Peki, siz aptalca sorular soracaksınız, ben de onlara cevap vereceğim."