Hurgada'da 5 * Desert Rose Resort oteline 14 gecelik bir tur, erken rezervasyonun başladığı ilk gün satın aldık ve kalkıştan bir gün önce seyahat acentesinden böyle bir mektup alıyoruz (Turunuz için acil bildirim geldi: Başvuru 22915456 / 137491449
İşbirliğinin sona ermesi nedeniyle DESERT ROSE RESORT HURGHADA'NIN turistlerinizi kabul edemeyeceğini size bildiriyoruz.
Turistlerinize alternatif olarak bölgeye taşınmayı düşünmelerini öneriyoruz
Seçenek 1. *SUNNY DAYS EL PALACİO RESORT & SPA 4** (Standard Lagoon/Pool View) *1.324 $ 'lık başvuru iadesiyle birlikte* https://www.tez-tour.com/hotel.html?id=41845
Seçenek *2. AMWAJ BEACH CLUB ABU SOMA 4** (Standart oda) *, 1.216 ABD doları tutarındaki başvuru iadesiyle birlikte.* https://www.tez-tour.com/hotel.html?id=157296
* Tazminat olarak turistlere Tekne Gezisi veya Safari arasından seçim yapabilecekleri ücretsiz bir tur sunuyoruz*
*Ayrıca, taşınmak için seçilen otelden bağımsız olarak, yukarıda önerilenlerden Tez Tour Şirketi kişi başına 250 dolar tazminat sunmaktadır.*
Bu bilgileri turistlerinize bildirmenizi, önerilen seçenekleri tartışmanızı ve başvuru ile ilgili alınan kararı bildirmenizi rica ederiz.) Seyahat acentesi bugün derhal karar vermeyi talep etti. Burada yaşadığımız tüm duygu yelpazesini anlatmayacağım, sadece tatilden önceki ruh halinin basitçe yok edildiğini söyleyeceğim. Anlamaya geldiklerinde, önerilen otellerin bizi kabul edemeyecekleri ve vaat edilen anlaşmaların da sadece boş sözler olduğu ortaya çıktı. Sonunda tur operatörü, bu şekilde uçmanın biletlerinin kaybolmamasını, yerinde "rezervasyon yaptırmayı" kullanmasını tavsiye etti. Ancak yarın savcılığa bir açıklama yazılacağı uyarısından sonra tur operatörü mucizevi bir şekilde (SADECE BİZİM için) "soruyu" çözdü ve uçun dedi. Bu hikayede hala çok fazla vahşi ayrıntı var, ancak sonunda sadece otelde Belarus Teztur Temsilciliği'nden aynı hikayelere sahip birkaç kişiyle tanıştığımızı söyleyeceğim ve Mısır'daki Teztur temsilcileri özür diledi ve böyle bir şey duymadığımızı söylediler ve neredeyse her zamanki karmaşa planının kurbanı olduğumuzu varsaydılar. Otel temsilcileri, tur operatörüyle işbirliğinin sona ermesinden de haber almadılar.
Şirketin turu Minsk'teki Tez Turundan daha kötü-HAYIR!!!
İnsanlar onlardan tur alırken çok dikkatli olun - kurnazlık ve tamamen sorumsuzluk!!!!Kalkış saatleri istedikleri gibi değişiyor - check-in yapmalısın, ama sen henüz ayrılmadın ve Minsk havaalanında oturuyorsun.Gün ödendi (ve turların fiyatları çılgınca) ve otele 24-00'e geliyorsunuz!(Rezervasyon sırasında kalkışlar 03-20'de Antalya'ya yapıldı, 12-00 güne ertelendi)
Dönüş kalkışıyla aynı durum- geceleri alınırlar ve 12-00 güne kadar bir gün ödenir!Herkes hava taşıyıcısına atılıyor.
Ruh hali ve dinlenme bozuldu...
BU TUR OPERATÖRÜNDEN TUR SATIN ALMADAN ÖNCE SÖZLEŞMEYİ AVUKATINIZA GÖTÜRÜN.DİKKATLİ OLUN, İMZANIZ İÇİN SİZE VERİLEN HER ŞEYİ OKUYUN.SÖZLEŞME, TUR OPERATÖRÜNÜN HİÇBİR ŞEYDEN SORUMLU OLMAYACAĞI ŞEKİLDE DÜZENLENMİŞTİR.
Daha da iyisi, bu tur operatörünü atlatmak için...
Tez-tours bizi kandırdı. Ekim ayının ikinci yarısında onlardan Türkiye'ye bir tur attık. Sözleşmeyi imzaladıklarında kalkış saati 13:00 civarında duruyordu. Ancak her şeyin parasını ödediğimizde ve belgeleri almaya geldiğimizde, kalkış saatinin 18: 40'a ertelenmesi bizi şaşırttı. Ve doğal olarak gece yarısı Antalya'ya uçtuk ve sabah saat üçte otele yerleştik. Dinlenme zamanı kaybedildi (ama aslında çalındı). Saat 20: 25'te geri döndük (ve uçuşu da bir buçuk saat geciktirdik) ve kalkıştan 5 saat önce saat 15: 25'te bizi otelden aldık. Otel rehberi fidye yazılımıdır. Adı Kirim. Ondan gezi yapmayı reddettikten sonra ona her biri 10 dolar ödemesini söyledi. Ama neden olduğu sorusu cevapladı: "Peki, siz aptalca sorular soracaksınız, ben de onlara cevap vereceğim."
Bu kuruluş için aramanız önemli değil! Sebep göstermeden kalkış tarihlerini ertelerler: nedenini açıklayan resmi bir belge sunmadan sorunu herkes için uygun bir biçimde çözmeye çalışmazlar. Eylül ayında Ocak ayı için tur rezervasyonu yaptım. Kasım ayının sonunda bana elektronik kutuya Minsk-Şarm-Minsk uçuşunun yapılmayacağını yazıyorlar. Sebep yok. Harcanan zaman ve fırsatlar için bonus yok. Kızlar doğrudan telefonlarda, tek bir şeyi söylüyorlar, bize e-posta ile yazın, vereceğiz... Nereye teslim edeceğiz? Neden? Bir sonraki abonelikten çıkmak için. KURULUŞ, MÜŞTERİLERİYLE İLGİLENMİYOR! Onların hatalarından kaynaklanan sorularınızı kendiniz çözeceksiniz!
03/12/2025 Maalesef hayat bana öğretmiyor. Yine bu tur operatörüne döndüm ve yine bir hayal kırıklığı yaşadım.
"ERKEN REZERVASYON İLE İLGİLİ REKLAMLAR BİR YALANDIR!!! O zamanki "en iyi" koşullara göre yarım yıl önceden bir gezi rezervasyonu yaptım! Geziden bir ay önce turun fiyatı 300 dolar düştü!!!!! Aynı tarihler, aynı koşullar, aynı uçak, ancak 300 cu daha ucuz (Turun hangi koşullarda daha ucuz hale geldiği ve turu satın almak için "erken rezervasyonunuzun size uygun koşulları sağladığı" sorusuna net bir cevap alamadım. Elbette hiç kimse farkı geri vermek istemedi. SONUÇ OLARAK: ERKEN REZERVASYON İLE İLGİLİ REKLAMLAR BİR YALANDIR!"
Kesinlikle tez tour operatörünün hizmetlerini kullanmamanızı tavsiye etmiyorum!!!! sözleşmeyi dikkatlice inceleyin!!! Sözleşmeye göre, Tez Tour'un sorumlu olduğu hiçbir şey olmamasına rağmen. Tez Tour şirketi, başka bir operatörün ücretsiz olarak yapacağı şeyler için size büyük bir ceza verecek. Kendi deneyimlerimle! Bu benim Tez tour şirketi ile ilk uçuş deneyimimdi ve sonuncusu!!!!
Genel olarak tur operatörü TezTur hakkında yazmak istiyorum. Bu yıl Mısır'ı ziyaret ettik. Her şey bir şey olmazdı,AMA...Zorluklarla karşılaşır karşılaşmaz tur operatörü "ellerini yıkadı" ve biz turistleriz, yabancı bir ülkede kendimize bırakıldık. Ne kadar pahalı geziler satılırsa, temsilciler burada olduğu gibi. Ancak kalkış gününde bir sorunla karşılaştıklarında kimse bu şekilde yardım etmedi. 11 saat resepsiyonda takıldık: sıcak, rahatsız edici. Tahliye 12'de ve kalkışlar neredeyse 3 gece olduğu için saat 23.00'de otelden alındı. 3-4 saat beklemenin hala tamam olduğunu anlıyorum. Ama kalkıştan 11 saat önce...güneşte bir çocukla...İşte TezTur geliyor...5 yıldızlı otel vb.
Ve iddiaya göre vatsap'ın günün her saatinde telefon numaraları, telgraflar çalışmadı ve otel temsilcisi düzgün bir şekilde yardım etmeye çalışmadı. Durumdan kendileri çıkmanın bir yolunu aradılar, ancak pratik olarak boşuna: beş yaşındaki bir çocuk da kendilerine işkence ettiler.
Dinlenmenin ilk gününün ikinci yarısında tur ve uçak biletlerini nasıl satabilirim? Sonuç olarak, geceleri otele giriyorsunuz, yani dinlenmenin ilk günü sadece evde oturacaksınız.
Ağustos 2021'de ailelerimizle Türkiye'de ilk kez tatil yaptık (Konaklı köyü, Caretta Relax 4 yıldızlı otel).Tez Turunu temsil eden rehberlerin çalışmalarından çok memnunuz. Turistin Antalya'ya varıştan eve dönene kadar Şirket tarafından eşlik etmesi uygundur. Tatilde, her zevke uygun çeşitli geziler için mükemmel seçenekler sunuldu. Şahsen Pamukkale'ye unutulmaz bir geziden keyif aldık)))) ve Alanya'ya. Otelin harika bir mutfağı var. Mükemmel refakat, dakiklik ve rahat bir tatil ortamı sağladığı için Şirket ekibine teşekkür etmek istiyoruz.
Prensip olarak çok paraya mal olmayan bazı otellere yapılan çok pahalı turlar, aynı rezervasyondaki incelemeleri ve en önemlisi fiyatı kontrol ettiğinizden emin olun. İşaretleme çok büyük, cebinize çok fazla para alıyorlar.Belgelerin kopyalarını postaneye göndermediğiniz bir hizmet yok ve hepsi bu kadar, elbette Türkiye'deki ve diğer ülkelerdeki tez tur rehberleri var, ancak gerçek bir sorun olması durumunda, Belarus'taki ofise veya büyükelçiliğe atıfta bulunarak sizinki 3 harfle gönderilecek. Para çekme otellerinizi, biletlerinizi kendiniz ayırtın ve 0 farkını kendiniz uçun ve paranızı terbiyeli bir şekilde kurtarın
Otel rehberi sadece gezileri kokluyor, daha fazla dönmediğimize sevindim.Onlardan bir daha asla gezi rezervasyonu yapmayacağım (çalışmadıklarında 1.5 saatlik aranın başında çocuklarıyla birlikte su parkına slaytlara getirdiler, ara sabit olmasına rağmen (ortaya çıktığı gibi), akvaryumda balıkları da beslediler, köpekbalıklarıyla "dans ettiler".Paranın alındığı izlenimi ve hepsi bu. Ve para küçük değil.Taksiyi sadece "kendi" dükkanlarında, başka bir yerde istiyorsan kendin ararsın.Benim düşünceme göre, parayı verdikten sonra sırada ne olduğu umurumda değil, ilk geziden sonra bile rehber bir yerde kayboldu, değişti mi? Bence profesyonel olmayan iş ve hizmet.Geziler hakkındaki bilgiler konusunda çok şüpheci olun.
Turojenizmi sürekli kullanıyorduk, ancak bu sefer ödenen tur için parayı taksitler halinde değil, miktar olarak geri ödedik. Artık bu türkçülüğe ayak basmıyor.
Kendi kendine yapılan çevrimiçi tur rezervasyonlarını çok beğendim, aracılar olmadan son derece uygun ve karlı. E-posta belgeleri. Postalarınız ödemenizden birkaç saat sonra geldi (rezervasyon ve ödeme Pazar günü saat 18.00'de (!)). Ayrıca kendi kendine rezervasyon için% 6 eksiklik verdiler. Kesinlikle tekrar kullanacağım.
Adını diğer tüzel kişilere dağıtan ve onlardan, sövelerinden sorumlu olmak istemeyen bir firma.Telefon görüşmeleri cevaplanıyor e-postaya yazın.ve yönetimle bir araya gelmeyeceğiz.
Son zamanlarda, müşterilere yönelik hizmet ve tutum önemli ölçüde kötüleşti. Bir zamanlar dinlendim ve yüksek düzeyde bir değerlendirme yapabilirdim, ancak şimdi hizmet sıfır, rehberler gezileri kokluyor, tatilde soruları çözmüyor, binlerce kilometre uzaklıktaki seyahat acentesine atıyorlar!