İki yıl boyunca ayni yardım bildirimi için merkeze gittiler, her zaman son teslim tarihine uydular ve zamanında sosyal burs ve maddi yardım için belgeler sundum.Ama bu yıl her şey değişti.Birincisi, son teslim tarihlerine uymuyorlar, iki hafta daha sabırla bekledim ve ikincisi, veritabanında soyadımı görme isteğime reddedilerek cevap veriyorlar ve size bakmadan hala çok uzakta olduğunuzu söylüyorlar.Telefondaki kız sakince yeterli çalışan olmadığı ve isterseniz yukarıdaki örneklerden şikayet ettiğiniz gerçeğinden bahsediyor.Beceriksizliğin zirvesi!Sosyal Kalkınma ve Çalışma Bakanlığı'nın kabul odasını aradım, şikayet etmem için bana ulaşılamayan bir numara verdiler!Bu yüzden sonuçlara varıyoruz sevgili vatandaşlar
İki gün içinde yönetimle veya insan kaynakları departmanıyla iletişime geçmeye çalışıyoruz, Sekreter Olga kamuya açık iletişim numaralarına cevap veriyor, bu pozisyona kesinlikle uymuyor, diyalog kurmaya hazır değil, müşteriyi kurumdaki yetkili kişiye aktarmaya çalışmadan soruları reddederek yanıtlıyor.... Olga ile bir iletişimde, bir bütün olarak kurum hakkında genel bir olumsuz görüş gelişmektedir
Bu düpedüz bir kabus, iki aydan fazla bir süredir sosyal burs başvurusunda bulunmak için ayni yardıma başvurdum ve hiçbir şekilde işlemeyeceğim. Her hafta arıyorum, sonuç olarak bir gün bir hafta işleniyorlar. Böyle bir şey hiç olmadı. Parasız oturuyorum, açlıktan ölüyorum. Sorunu için Bogdan Khmelnitsky'ye yardım etmeye döndü.