Merhaba, ne yazık ki mağazanızın çalışmalarını "satıcınızdan" birinin şahsında bu şekilde değerlendirmem gerekiyor! Bu kişiye müşteriyi dikkatlice dinlemeyi, mal, değerleri ve genel olarak sunduğunuz indirimlerle ve özellikle indirimlerle ilgili soruları doğru bir şekilde yanıtlamayı öğretin. Dün, mağaza zinciriniz "Komp'uterniy Vsesvit" SMS ile tebrik olarak sizden satın aldığınız ürünlerde bana% 10 indirim yaptı...Ancak indirimle hesaplanırken, olağan% 2 olduğu ortaya çıktı ve "satıcınız" bu tutarsızlığı doğru bir şekilde düzeltmeyi tamamen reddetti, aynı zamanda normal eğitim standartlarına uymayan bazı açıklamalar ve tavsiyeler verdi. Bu durum bu gün beni biraz üzdü (geçen yıl olmasına rağmen, bu gün mağazanız tarafından mal satın alırken% 10'luk indirim indirimi dikkate alındı). Mağazadaki ürün yelpazesi iyidir, her zaman herhangi bir müşteri için ilginç pozisyonlar vardır. Gelecekte sizinle nasıl olacağım konusunda bazı şüphelerim var... anlayışınız için teşekkür ederiz
Not: Derecelendirme 3 yıldıza yükseltildi, DURUM geri yüklendi...
08.12.2012