Siparişleri kabul ettiğim kadın çalışanlar hem telefonda hem de hayatta çok kaba davranıyorlar. Mühendislere soru yok, sorunu çözmediler ama kabaca açıkladılar. Bu servis merkezini ziyaret etmek bütün gün ruh halinizi bozdu. Tavsiye etmiyorum
HP Victus 16'yı bu servis merkezine teslim ettim, hafızayla ilgili bir sorun vardı, bir hafta içinde yaptılar, ek olarak Bıos'u ve Windows'u güncellediler.Personelin çalışmasıyla ilgili soru yok, her şeyi profesyonelce yaptılar, dizüstü bilgisayarda onarım izi yok, her şey güzel ve kaliteli.Kızlar ortaya çıkan tüm soruları cevapladılar.Her şey süper,her şey yolunda.Bu servis merkezini tavsiye ederim.
Bir garanti olsa bile, resmi servise başvurmadan önce birkaç kez düşünün. Sorunun açık bir varlığında, soğutucunun çalışmadığına dair tüm dışsal, dokunsal işaretlerle, usta çalışma raporunda her şeyin yolunda olduğunu yazar. Tabii ki tamam, işlemciden daha uzakta bulunan soğutucu 80 derece çalışıyor (ve program hızı gösteriyor ve eliyle bayat hissediyor), işlemciye daha yakın olan soğutucu çalışmıyor. Usta her şeyin yolunda olduğunu yazıyor, sadece soğutucular elbette her zaman birlikte çalışmıyorlar, ama işlemci sadece 80-90 derece olduğunda neden birlikte çalışsınlar. Kalinin, dünyada böyle olduğun için teşekkür ederim, sen çok "yetkin" bir ustasın..... Son teslim tarihlerinden bile bahsetmiyorum bile ve dizüstü bilgisayar hazır olduğunda banal bir şekilde mesaj göndermedikleri gerçeğinden bahsetmiyorum bile.
Çok hoş bir danışman kız. Dizüstü bilgisayarı gayet iyi, hızlı ve pahalı değil yaptılar) bu inceleme ondan yazılmıştır)
Teşekkürler KiP, belki karımın dizüstü bilgisayarıyla size tekrar döneceğim)
Ekipmanın onarımı genel olarak iyi bir seviyede olsa da, garanti durumlarında müşteri hizmetleri arzulanan çok şey bırakıyor. Ulaşmak zor; Kimse teşhis sonuçlarını bildirmedi; onarımlar 2 hafta + 3 gün boyunca yapıldı; Onarımın zamanında reddedilmesine rağmen yine de yapıldı.
Soğutma sistemine hp'de hizmet vermek gerekliydi, kontrol edildikleri gibi sitedeler. Telefonda bir tür kaba tip oturuyor, bayat sorulara sinirlilik ile tepki veriyor. Sorumu çözmek için başka bir şirket seçmeye karar verdim.
Dünya gezegenindeki en kötü servis merkezi.
Garanti kapsamında başvurdum, ilk arızadan hemen sonra dizüstü bilgisayarı geri teslim etmediğim için 100 kez pişman oldum.
Müşteriye çok zor durumlarda bile yardımcı olan çok duyarlı personel. Çalışmak güzel.
Orijinalini göster
2
2
Сергей Д.
3. seviye şehir uzmanı
8 Eylül 2021
Müşterilere karşı korkunç tutum. Size geri arayacaklarını söylerlerse, bu küstah bir yalandır!!!
Ekran kapağını değiştirmek için fiziksel bir kişi olarak bir HP dizüstü bilgisayar getirdim. Onu almaya geldiğimde, yeni kapağın çizikleri ve kötü tutan menteşeleri olduğu ortaya çıktı.
Hala yeni kapağı bekliyorum, kahvaltılarla besleniyorlar.
Kimseye bu merkez ile iletişime geçmesini tavsiye etmiyorum.
Büyük bir toptan satış şirketi, HP'nin ve diğer birçok markanın, bilgisayar ekipmanının ve çevre birimlerinin resmi temsilcisi. Hizmet yüksek işlem seviyesinde teslim edilmektedir. Bence satışta yöneticilerin heyecanı biraz eksik. Ancak oldukça yetkin Kişiler, taleplerinize göre kabul edilebilir bir çözüm bulmanıza yardımcı olacaktır.
Bu bir hizmet değil, sadece öyle olsaydı.
Dizüstü bilgisayarı tamir için teslim ettim, "resmi hizmet" yazısına baştan çıkardım. Üç gün içinde teşhis koymaya söz vermişlerdi ve sonra derler ki, sipariş için tüm detaylar ve sadece iki teslimat (!) haftalar. + onarım...
Neredeyse bir hafta sonra kendim aradım, kimse aramadı. Paspasın değiştirilmesi için.Panolar, yeni bir dizüstü bilgisayarın fiyatı 800 olan 1100 dolarlık bir fiyat verdi. Ve sonra adaptörü de kaybettiler.
Genel olarak, özel müşteriler organizasyonu düzeltene kadar kesinlikle seyahat etmemelidir.
Şirketin kendisi fena değil, ancak burada bir servis merkezi ve hatta para karşılığında onarım bir hatadır. Kasyaki'ye dikkat etmeyi ve aynı zamanda küçümseyici hoşgörüler almayı istemeliyiz.