Şu anda Avrupa'dan ithal edilen evcil hayvan ürünlerinin tedarik edilmediği dönem, ne yiyeceğini görmek için Gomel'in tüm evcil hayvan dükkanlarını gezmeye karar verdik. Özellikle bir yüzme havuzu, besleyiciler vb. aradılar. papağanlar için. Genel olarak, bir yerlerde bir şey buldular, bir yerlerde hiçbir şey yoktu. Ve şimdi haritaya bakıyorum, bu mağaza var, ancak bu mağazanın çalışma saatleri belirtilmiyor, Cuma günü saat 18: 40'tı. Belirtilen numarayı aramaya karar verdim, telefonu çok kaba bir sesle açan bir adam aldı. Ona mağazanın çalışıp çalışmadığını sordum, bunun cevabını şu soruyla aldım: "peki neye ihtiyacınız var?". Bunun kesinlikle bir evcil hayvan malzemeleri mağazası olup olmadığını açıklığa kavuşturmaya karar verdim, belki yanılmışımdır. Cevap verdi, evet ama yine neye ihtiyacım olduğunu sordu. Farklı şeyler aradığımı söyledim, gelip görmek istedim, neye ihtiyacım olduğunu tekrar sordu. Artık dayanamadım, doğrudan ona soruyorum: "Mağazanızın çalışmasına cevap vermek gerçekten bu kadar zor mu, gitsem de bakıp soru sorardım." Bunun cevabını aldım: "sizin için, sadece mağazanın kapalı olduğunu görmek üzere olduğunuz için" ve telefonu kapattı. Burada söylenecek bir şey var, şehirde böyle "işadamlarımız" var, çünkü oraya asla ulaşamadım ve oraya asla gidemeyeceğim, bilmiyorum, belki orada hiçbir şey yok ve mağaza artık prensipte çalışmıyor, sadece telefonda kaba davranan ve telefonlarını fırlatan bu kaba amca var.
Arama yaparken telefonu açan bir kişinin görgü kurallarına aşina olması ve satıcının alıcıyla iletişim kurmasına ilişkin önerileri google'da aratması gerekir.
Şu an itibariyle bu ürkütücü mağaza kapalı. Buranın sahibi burayı depolama alanı olarak kullanıyor. Bildiğim ve hatırladığım kadarıyla, temizlenmemiş hücrelerden ve akvaryumlardan her zaman nem, çürüme ve dışkı kokuyordu. Hayvanlar ve kuşlar orada iğrenç koşullarda tutuldu, yem ve ekipman fiyatları sürekli olarak şişirildi, mal sahibinin kendisi müşterilere ve ziyaretçilere sürekli kaba davrandı, çok garip ve uygunsuz davrandı. Bu mağazadan insanlar tarafından satın alınan hayvanlar aniden öldü. Burayı ziyaret etme talihsizliği yaşayan vatandaşlar, sürekli olarak korkunç koşullardan, mal sahibinin kaba muamelesinden ve uygunsuz davranışlarından, kalitesiz mallardan ve orada kendilerine satılan cansız hayvanlardan şikayet ettiler. Şimdi öyle görünüyor ki böyle başka bir "mağaza" açtı - orada da aynı "harika" sıhhi koşulların ve hala aynı hasta ve kırılgan hayvanların ve kuşların olduğundan% 100 eminim. Burayı asla kimseye tavsiye etmeyeceğim!
Papağanları ararken buraya gelirdik. Geldiler, papağanları ve onlar için gerekli olan her şeyi satın aldılar. Erkek satıcı her şeyi sakince ve kabalıksız anlattı ve gösterdi. Harika mağaza, harika seçim
Gerçekten en iyi evcil hayvan dükkanı. Hayvanlar, kuşlar ve balıklar için gerçekten gerekli olan her şey var. Aynı zamanda, kesinlikle işe yaramaz şeyler empoze etmezler veya buharlaştırmazlar, ancak evcil hayvanın mümkün olan en basit ve kaliteli bakımı için neyin gerekli olduğunu dürüstçe söylerler. Ekipman, dekorasyon ve balık içeren bir akvaryum satın aldılar. Satıcıların bize önerdiği gibi her şeyi yaptılar ve sonuçtan çok memnun kaldılar. Bu arada, akvaryum için bize sınırsız bir süre garanti verildi. HERKESE SADECE KOSMOZOO'YU ÖNERİYORUZ!!!!!
Muhabbet kuşunu, civcivini aldılar.
Zaten hasta bir kuş satın aldılar, ancak bunu bilmiyorlardı.Beş gün sonra papağan öldü.Sonuç olarak, satın almadan önce kuşu dikkatlice inceleyin ve tercihen bu erkekten hiç kuş almamalısınız.Hasta kuşları satıyor.
Müşterilere karşı iğrenç bir tutum. Mağazada koku var. Bu tutum neden net değil. Ve herkese rakiplerini çok komik çağırıyor.Kimseye tavsiye etmiyorum. Bu tür mağazalar kapatılmalıdır
Henüz evcil hayvan dükkanının daha kötüsünü görmedim, kirli, kokuyor, satıcı kaba, alıcıya bu yaklaşımla bir dakika konuştuktan sonra oradan kaçmak istedim. Bu dükkanı kimseye tavsiye etmeyeceğim!
Kaba davrandığınızı seviyorsanız ve içinde hiçbir şeyin olmadığı gerçekten en kötü evcil hayvan dükkanını görmek istiyorsanız, o zaman buradasınız demektir
Orijinalini göster
6
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
2 Aralık 2017
Çok güzel bir mağaza. Bir ay önce kendilerine 350 litrelik bir akvaryum sipariş ettiler. Geçen gün onu aldılar. Boyutlarımıza göre ve bir dolap, kapak ve elektronik ışıklarla birlikte üretmiş olmamızı çok beğendik ve ayrıca sızıntı için sınırsız garanti verdik.
Telefonda konuşmak (mağaza sahiplerinin çılgınlığı var gibi görünüyor):
- Ne istediniz?
- İyi günler, burası Kosmozoo mağazası mı?
-Evet...
-Papağanlar için prestij yemeğiniz var mı?.
- Evet var, gelin, satın alın-
- Lütfen, bana fiyatı söyleyebilir misiniz?
- Eğer rakiplerinizle ilgileniyorsanız, fiyatı söylemeyeceksiniz.
Yiyeceğin ne kadara mal olduğunu hiç öğrenmedim
Orijinalini göster
9
2
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
29 Kasım 2016
Çok memnun kaldım, COSMOSOO mağazasından bir filtre aldım ve çekimi kaybettim (kiminle olmaz).Filtre bize uymadı, her şeyin tekrar ödemek zorunda kalacağını düşündüler! Kaderi denemeye karar verdiler, İskender'i aradılar, olanları anlattılar, buna oldukça sakince ve yeterince tepki gösterdi, filtreyi bize değiştirebileceğini söylediler.Bugün bize herhangi bir şikayet ve suçlama olmaksızın filtreyi değiştirdiler, her şeyi nasıl bakmanız gerektiğini ve uzun süre hizmet etmek için ne yapılması gerektiğini açıkladılar.Keyifli hizmetiniz için çok teşekkür ederim !
Eskiden sürekli olarak sadece KOSMOZOO'DAN yiyecek satın alırdım ve her şey yolundaydı. Son zamanlarda, diğer birkaç mağazadan kediler için yiyecek satın almak beni çok mutlu etti. Böylece sadece kedilerim diğer mağazalardan yem yemedi, sokaklar bile sırtlarını döndüler. Şimdi Kosmozoo'dan tekrar satın almaya başladım ve kedilerim normal şekilde yiyecek yemeye başladı. Şimdi sadece KOSMOZOO'DAN satın alacağım ve herkese de tavsiye ederim.
Telefon görüşmesi MEGA tatsız izlenimler bıraktı (erkek sesi). Tetra Cascade Glob için değiştirilebilir filtreler istedim. Mağazanın kendisine gitme arzusu tamamen ortadan kalktı.
Bir yıl önce kedim ciddi şekilde hastalandı. Onu 10 gün boyunca Nehirden Gomel'e götürdüm. Ürolitiyazis, mesanenin atonisi, kateterizasyon için acilen büyük bir taşıyıcıya ihtiyaç duyuluyordu (kedi 8 kg ağırlığındaydı). Gomel'in tamamını gezdim - hayır. Sitede bu mağazanın adresini ve cesetlerini buldum. Belirtilen adrese gittim ve mağaza taşındı. Telefonda benimle dalga geçtiler, diyorlar, ama biz uzun zaman önce taşındık, oraya neden gittiniz? Bu adresin verilmiş olması benim hatam olacak. Taşıyıcının tam olarak yemem gerektiği gibi, hasta bir kediyle şehrin yarısından geçeceğime söz verdiler, geliyorum ve benim için: "AH, burada sizden önce satın aldılar, belki katalogdan başka bir tane alırsınız, size getireceğiz). Ve mal sahibi-satıcı tuhaf bir şey, sürekli kıkırdıyor. Genel olarak, izlenim iğrençtir!