Kayıtta, herhangi bir duyguya neden olmayan yardımsever ve sakin kadınlarla karşılaştım. Kayıt ofisini aradıktan bir gün sonra kayıt için uzman bir doktora gittim. Tedaviye ihtiyacım yoktu, sadece hastalıksız olduğuna dair bir sertifika almam gerekiyordu. Uzun kuyruklarla karşılaşmadım ve zührevi dermatoloğu sorunsuz bir şekilde geçtim.
Tek dezavantajı dispanserin konumuydu. Eski anaokulu binası, şehrin eteklerinde, öldürülen mahallede. Labirentlere benzeyen oldukça korkutucu dar koridorlar. Kayıt bürosundaki bir ipucu ve birkaç ok, ofisin bulunmasına izin verdi
Herkese iyi günler! İncelememi yazmak istiyorum. Genel olarak, hoşuma gitti. Diğer incelemelere dayanarak, her şey kötü görünüyor. Belki de büyük bir sorunum yoktu, bu yüzden bana yardım ettiler. Doktor bana danışacak, testler olmadan "göze almadım" sonucunu çıkaracağım. Kayıttan analizlere kadar tutum iyiydi. Benimle şaka yaptılar ve iyi danıştılar. Doktorun kendi sesi kaba görünebilir, ancak kendisi iyilikseverdir. 44 ofisdeydim ve 36'daydım. Doktorların isimlerini hatırlamadım.
Bu yerin 0 yıldız olduğunu iddia ediyor, ancak ne yazık ki inceleme yazmak için en az bir tane koymanız gerekiyor.
Herkes (kayıttaki kadınlardan doktorlara kadar) hastalara tamamen kaba ve sorumsuz davranıyor.
8 yıldan fazla bir süredir atopik dermatitten hastayım. Bu süre zarfında kimse bana hormonlardan başka bir şey yazmadı, ama sonra duyuyorum: "Ne!? Bunu size kim yazdı ki???". Ve kritik bir duruma gelince, ne taburcu edeceklerini bilmiyorlar ve onları hastaneye dolduruyorlar.
Sonbaharda alerjide hastanede tedavi gördüm, kozhven'de kayıt yaptırmayı söylediler ve neden daha önce kimsenin beni oraya koymadığını merak ettiler. Doktora kaydoldum, bir taburcu aldım, doktor şöyle dedi: "Tamam, seni kayıt altına alacağım." Hah, biliyor musun ne oldu? Bir ay sonra resepsiyona geldiğimde kayıtta bana kayıtta olmadığımı söylediler. Cidden, orada ne yapıyorlar?? Kayıt her zaman kuponlarla yapılır, ancak randevuya geldiğinizde çoğu zaman ofisin yanında 1 kişiyi bile görmeyeceksiniz. Ve insanların çocuklu olduğu ve acilen konsültasyona ihtiyaç duydukları durumu kaç kez gözlemledim. Peki bu insanlar kayıt ofisinde yanıt olarak ne duyuyorlar? Bu doğru - "sadece kayıtla kabul".
Buradaki birçok insan ücretli kayıt hakkında yazıyor. Oh evet, her şey aynen böyle. Her Cuma sabah 8'den itibaren arayarak oraya bir ay kayıt olamam. Geçen hafta sabah 43 kez(saat 8) orayı aradım. Sonunda saat 8: 30'da arayabildiğimde, "Bilet yok, 10 dakika önce sona erdiler" cevabını duydum. 10 dakika önce mi??!?! Teşekkürler :)
Bu hafta BAKIN, saat 8: 05'te ulaşabildim. Ama biliyor musun ne oldu?? Duydum ki, "Kupon yok, hiç kupon yoktu, gelecek hafta arayın." Neden ÜCRETLİ hizmetlere kaydolurken, oturabilecekleri bir sıra yapmayı düşündüler (önünüzde 14 kişi olsun), ancak ücretli hizmetlere girmediler??
Ücretli bir klinikte, doktor cildimi 8 yıldan daha hızlı bir şekilde az ya da çok remisyona soktu. Zamanınızı ve sinirlerinizi boşa harcamayın. Parayı harcamak ve normal bir tutum ve gerçekten yardım almak daha iyidir.