Bu mağazanın çalışanlarına her zaman olumlu davrandım - hepimiz insanız ve herkesin kendi işi var. Evet, bazen yavaşlarlardı, evet, yanıldık, ama bazı mallarını bilmiyorlar. Sorun değil, her zaman sabırlı davrandım.
Ama bugün benim için sıra dışı bir durum oldu. Mağazaya girdim. Her zamanki gibi - kutular toplu halde duruyor - iki kişinin dağılmaması gerekiyor (daha önce buna dikkat etmedim, ama bugün bu önemli bir not haline geldi). Setlerde biraya değer. Tamam, etrafa baktım - fiyat etiketi yok. Seti açıyorum, ilk şişeyi, sonra ikincisini hak ediyorum ve sonra arkadan bağırıyorum: "ne yapıyorsunuz?! Bunu yapamazsınız, ambalajla satılır!!" Kalan ikisini alıyorum, arkamı dönüyorum ve 'sorun değil, dördünü alabilirim' diyorum." Kız, bu "seti" ihlal edenlere sürekli ödeme yapamayacağını açıklıyor. Mallar için ödeme yapıyorum, satıcıya diyorum ki: "fiyat etiketini asın, çünkü siz kendiniz ilk ben olmadığımı söylüyorsunuz, bu yüzden başkaları da olacak." Satıcının bana oldukça ağır bir şekilde söylediği şey, 'orada olmasının bir nedeni yok'. İçtenlikle kavga etmemek için tüm gücümü topladım ve ona cevap veriyorum: "Bak, mağazanın yarısı kutularla dolu, malları kutularla sattığınızı mı söylüyorsunuz? Alıcı nereden bilebilir: Fiyat etiketi yoksa bu kutuyu söktünüz mü yoksa söktünüz mü?"
İşte böyle. sonunda söylemek istiyorum:
1. Harika ruh hali mahvoldu.
2. Satıcılar, fiyat etiketinin olmaması için idari cezaların verildiğini biliyor mu? Sanırım öyle değil.
3. İhlal edilen set için ödeme yapmak istemiyorsanız, alıcının başka seçeneği olmadığından ve bunun için ödeme yapması gerekeceğinden emin olun (malları yayınladıysanız fiyat etiketini asın)!
13 октября 2024 года зашла в магазин с целью купить Мартини. Не обнаружив его в винном отделе, спросила у девушки кассира, где Мартини. Она сказала, что где-то там в винном отделе. Я опять пошла в винный отдел, Мартини там не было. Подошла кассир и тоже не нашла Мартини, а потом вообще сказала, что она ничего не должна знать, потому что она стажёр. В итоге мартини нашелся на кассе. Встав в очередь, кассир предложил подойти к кассе, хотя предыдущий покупатель ещё не отошёл. Когда я отказалась лезть через покупателя, кассир сказал, что не будет меня обслуживать. И не обслужил. Обслужила стажёр с недовольным лицом.
Магазин как магазин, цены как и везде, много чего нет! Подъезд к магазину совсем не удобный, если повезёт, то машину можно поставить у сбербанка, у самого магазина в тупике всегда забито!