Anneler Günü'nü ben ve annem için mahvettiler. Müşterilere karşı korkunç bir tutum, bu tür bir özgüven ve açgözlülük işi kıskanılabilir.
Siparişi verdim, ödedim, kabul ettiler, 18'e kadar olan zamanı kabul ettiler ve sonuç olarak bugün bütün gün mesajları okurken beni görmezden geldiler. Saat 20.55'te tüm buketlerin ayrıldığı ve yakında teslim edileceği bildirildi. Ve saat 22.00'de «başka bir mağazadaki kızlar size buket göndermeyi unuttuklarını söylediler. Yarın kabul edebilir misiniz?»
İşte bu hizmet seviyesi! Kızgınlığımın yan şapeli yok, tüm tatili mahvettiler, görmezden geldiğim ve şımarık tatil için özür dilemediler.
Tatillerde onlardan teslimat siparişi vermenizi tavsiye etmiyorum ve bundan böyle baypas edeceğim!
Müşterilere karşı korkunç tutum. Buketin teslimatını "yarın için" sipariş etmek istedim. Yazışmalar sırasında, buket benim tarafımdan seçildikten sonra, çalışma saatlerinin bitiminden 1,5 saat önce messenger'da bana cevap vermeyi bıraktılar. Ertesi gün, mağazanın başlamasından 1.5'ten fazla sonra, dedikleri gibi muhataplara bir buket teslim etmeye hazır olduklarını söylediler, teşekkür ederim, artık buna gerek yok.
Tavsiye etmiyorum!
Önceki tüm incelemeleri destekliyorum. Müşterilere karşı korkunç tutum. İki kez bir buket sipariş etmeye çalıştım ve her seferinde hızlı bir şekilde başka bir mağaza aramak zorunda kaldım, çünkü ya hemen hemen her şey üzerinde anlaştıklarında görmezden gelmeye başlıyorlar ya da sonunda 2-3 adet kalan çiçekler sunuyorlar. tavsiye etmiyorum!