29 Kasım'da Sovetskoye KREJUP'A, caddedeki 118 numaralı evin üçüncü girişinin bodrum katındaki kanalizasyonun ihlali nedeniyle 25 Kasım'da çağrılmaya başlayan ZEU-15 çalışanlarının eylemsizliğiyle bağlantılı olarak yardım sağlama talebiyle başvurdu. Bodrum katına giriş girişin kendisindedir ve girişin sakinlerinin kişisel mülkleri de dahil olmak üzere bodrum katının dökülmesine ek olarak, girişe ek olarak kanalizasyondan koku dairelerde de mevcuttur. Yardım edeceklerine söz verdiler, ancak yardım sağlanmadı. Çözülmemiş kaza sonucu 29 Kasım akşamı acil servisin aranması gerekti. Hemen gelip kanalizasyon kanallarını temizleyen acil servis çalışanlarına (115) çok teşekkür ederim, ancak aynı zamanda daha kapsamlı bir temizliğin gerekli olduğunu ve bu sorunun geçici olarak ortadan kaldırıldığını açıkladılar. Ne Sovetskoe KRREUP çalışanları ne de onların ZEU-15 işletmeleri tepki göstermedi, hiçbir çalışma yapılmadı. Bu çalışanlar iş görevlerini yerine getirmeye ne zaman tenezzül edecekler? Yukarıdaki işletmelerin yöneticilerinin ve tesisatçılarının çalışmaları son derece düşüktür ve son derece tatmin edici değildir. Soru: Kamu hizmetleri için ödeme tam olarak ve zamanında yapılır, neden işlevsel görevlerinizi de tam olarak yerine getirmiyorsunuz?
Arıyorsun, arıyorsun... konuşuyorsun,konuşuyorsun...5 gün boyunca ısıtma olmadığını.... Her şeyi düzelteceğimizi söylüyorlar ve hala bir tarafı soğuk... Rechitsky'ye göre 87 k2!!! Aşağıdaki eylemleri topluca alacağız.... Devamı... Ertesi gün, Konut ve kamu Hizmetleri Başkanı sayesinde (yine de çalışanlardan gelen bilgiler ona ulaştı ve hiçbir şey olmazdı) kontrolü altında, tüm girişteki dairedeki ısıtma restore edildi... Kiracılardan bunun için çok teşekkür ederim!!! Peki, daha önce bırakılan başvurular ve her türlü arama hakkında bir şeyler bulmanız gerekiyor, bunlar etkili değiller..
Lütfen Rechitsky Pr 65 n 2 adresindeki her biri bir yükseltici olmak üzere sürekli sıcak su ve sürekli soğuk ısıtmalı havlu askısının bulunmaması sorununu çözmenizi rica ediyorum. Konut idaresine tekrar tekrar başvurmanın bir sonucu yoktur, konut idaresine sorunu hiçbir şekilde çözmez, 115'in itirazı da sonuç vermedi. Sorun birkaç yıldır çözülmedi, sadece daha da kötüleşiyor.
1 p.d. 44 Ave. Rechitskiy'de asansör 10 gün boyunca çalışmıyor, ancak işe yaramıyor, eğer kendileri paketlerle 9. kata çıksaydılar hareket ederlerdi. Ve yaşlılar içeri giremez. 508449 numaralı telefonu verdiler ama aramayacak, her şey her zamanki gibi asansörsüz insanlar!
Sadece nasıl ortaya çıktığına teşekkür etmek istedim, ki bu hiçbir şey için değil.... Duvarın ortasında olduğu için termosların işlenmesini ve dikilmesini istedim, işçiler ikna ettikten sonra, tabiri caizse, birkaç saat arayla toplam 2 saat içinde diktiler, duvarı yıktılar, son duvarı değiştirdiler, lekelendiler ve ayrıldılar, duvara yaklaşıyorum, hem içinden hem de içinden geçiyorlar. Görünüşe göre, işçilerin ve hizmetin ihmali nedeniyle son parayı vermek ve duvara termal bir önlük yapmak zorunda kalacağız. Her zamanki onarımlar bizi kurtarmadı. Sorun, 2015'ten bu yana defalarca başvurdular, üç yıl önce reu'ya iş görünümü verdiler ve puan aldılar ve ondan önce 9 ay boyunca bir hava istasyonu aradılar.
Genel olarak tüm evin diğer şikayetleri hakkında sessizim... Her şeyi dişlerinizle kemirmek gerekir....koşulların olması gerekenlere uygun olması için
Ziyaret etmedim, o kış 2017-2018'i aradım, bana açık olan her şeyi açıklayan kızla konuştum, bahçedeki kar temizliği hakkında iki gün sonra kar temizlendi, herkese minnettarım ve Sovyetlere ve şehir Meclisi'ne aradım, yardım ettim, anlayışınız için teşekkür ederim.