Olumsuz eleştirileri okudum ve dehşete düştüm çünkü hiç böyle bir şeye sahip olmadım. Başından beri son derece olumlu bir deneyim. Ve kesinlikle 5 yıldan fazla, muhtemelen daha fazla bir süredir Gemotest'e gidiyorum. Benim için burası zaten memleketimin evi gibi :) Ve evden bir dakika uzakta başka bir laboratuvar var ama Nehir istasyonunda Hemotest'e gidiyorum. Yönetici Natalya her zaman çok cana yakın ve yardımseverdir, ancak neredeyse her zaman hizmet veriyorum ve Aralık ayında 2 kez ziyaret ettim. Laboratuvar beni asla hayal kırıklığına uğratmadı, testler derhal hazırlanıyor, gerekli tüm sertifikalar ve mühürler konuyor. Bu laboratuvara karşı hiçbir şikayet yok.
Yöneticinin neredeyse her gün çalıştığı ve büyük bir özveriyle çalıştığı, dikkatli ve dikkatli bir şekilde kan, fırça darbeleri aldığı ve ne zaman gelirsen gelsin, birinin olumsuz bir deneyim yaşadığı için üzgünüm.
Genel olarak, herkese nezaket ve sağlık dilemek istiyorum, laboratuvarlar refah, başarı ve memnun müşteriler.
Resepsiyonist çok iyidir, acısız kan alır. Ama diğer insanlara karşı çok duygusuz bir insan. Kan bağışladım, 2 gün sonra geldim. Ama sipariş numarasıyla birlikte kağıt almayı unuttum. Resepsiyonist eve gitmesini söyledi. 2 felç geçirdim, 3 grubundaki engelli bir kişi, Rusya Federasyonu vatandaşının soyadıma ve pasaportuma göre bilgisayara bakma fırsatı sordu. Bilgisayarı açmasına rağmen yönetici reddetti. Ve
Yöneticinin ifadesi beni de etkiledi: "hemotest için pasaport bir belge değil, bizim için belge sipariş numarasıdır". Derin karda eve gitmek zorunda kaldım. Kan almakla ilgili hiçbir şikayet yoktu, ancak tıp uzmanının duygusuzluğuna şaşırdım. Tabii ki, evde zaten "Kan Testi" ile ilgili bir sorum vardı, peki, sağlık durumum nedeniyle sipariş numarasına sahip bir kağıdı kaybetmiş olsaydım, sorun çıkaran bir kişinin yöneticisinin bilgisayarında bulunan ücretli kan testinin sonucunu soyadına ve pasaportuna vermezdim!?
Şu ya da bu analizi ne kadar geçmem gerektiğini anlamak için siteyi boyuna ve boyuna taramam gerekiyor mu?? Sonra baktım ve "şubenin çalışma saatinin Cumartesi günü saat 15: 00'e kadar olduğunu" gördüm. Ve hiçbir yerde 13: 00'da belirli bir analizi geçemeyeceğimi bulamadım, ortaya çıktığı gibi ))))
Görünüşe göre, birkaç testten birini teslim etmenin imkansızlığını, yalnızca varıştan sonra, zaten belirli bir sipariş oluşturulduğunda öğrendim! Geçmek için zamanım olabilecek diğer testleri bile kabul etmediler (çünkü »görüyorsunuz" siparişte benden kabul edemeyeceğim bir analiz vardı", ancak 15: 00 bile olmamasına rağmen. "Kuryenin yakında gelmesi" nedeniyle. Tekrar ediyorum, saat "13:00" civarındaydı! Olası çözümler bile önerilmedi, yönetici kesinlikle hiçbir şey yapmaya çalışmadı, bu yerde müşterilerle nasıl çalışacaklarını bilmiyorlar.
Kesinlikle kötü müşteri deneyimi.
Zaman kaybettim, sonunda talep üzerine hemen yanımda başka bir yere kabul edildim ve herhangi bir «kurye bekliyorum» olmadan.