Bakım sırasında çok düşük hizmet seviyesi. Ön kayıtların hiçbir rolü yoktur. Sana yine de uygun olduklarında hizmet verecekler, atandıklarında değil. 200 km'de dört kez gelmek zorunda kaldım, Kayıt olacağım, geleceğim ve onlar: ah, bugün işe yaramayacak.
Bunu dün sabah dokuzdan akşam sekize kadar yaptılar. Bu planlı, düzenli, düzenlemelerin ötesinde çalışma yok, arıza yok. Ve aynı zamanda 11 saat!!!!! Yönetici telefonlara cevap vermiyor. Telefonla cevap verecek vakti olmadığını söylüyor.
Ustalar ön fren balatalarının değiştirilmesini tavsiye ettiler. Aynı zamanda, pedler yenidir, geçmişte değiştirilmişlerdir. Bu değişiklikle tamamlanan işin tapusunu yöneticiye gönderdi. Tepki yok. Bu durumda, Astaire ustalarının diğer yedek parçaların değiştirilmesi konusundaki tavsiyelerine nasıl güvenilir?
Daha önce yöneticiden fardaki ampulü değiştirmesini istedi. Değiştirmediler. Görünüşe göre bunun için on bir saat yeterli değildi...
Aster, müşteri hizmetlerine onlardan hizmet vermeyi reddettiğimi, ancak başka, iyi bir hizmette hizmet alacağım için garantiyi korumakta ısrar ettiğimi söyledi. Cevap olarak: Yönetimle tartışacağız, sizi geri arayacağız.
Geri aramadılar.
Garantiyi umursamamaya karar verdim, ancak Astaire hizmetiyle uğraşmamaya karar verdim. Sinirler ve zaman benim için garantilerden daha pahalı.
İyi bir otomobil bayiliği, kilometresi olan yeni arabalar da var. Arabaları ticarette de uygun fiyatlarla kabul ediyorlar! Çalışmanız için teşekkür ederim!
Servis müdürü Talap, genel olarak harika bir adam! İşini iyi biliyor!
Ve Müdür ne kadar cana yakın ve hoş bir insan Abzal!!!
Yönetici Malik'e en üst düzeyde hizmet verdiği için minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Hızlı, uygun fiyatlı ve yetkin. Tüm iyiliklerimi diliyorum ve önümüzdeki nrvy yılının kutlu olsun tebrikler