Hoş iletişim, servis çok iyi, uygun bir araba seçmeye yardımcı olacaklar ve seçimden teslimata kadar ellerine geçecekler. Personele saygı ve saygı, tatlı ve nazik kız Diana'ya özel saygı ❤️.
Bu hizmetteki hizmet için tüm yıldızları silmek istiyorum!!!
Bu sadece korkunç!
Bu yılın Ekim ayında Minsk'te Ladu Vesta Sw'yi satın aldılar, ancak Soligorsk'a yaklaştıkça buradan geçmeye karar verdiler. TO-0'a yazarken, arka vitesin iyi çalışmadığını, çamurluk bağlantılarının kaybolduğunu ve hız arttıkça uğultunun kaybolduğunu belirttim.
Arabayı teslim ederken küçük bir alıştırma yaptılar ve yönetici Artyom (maalesef soyadını hatırlamıyorum) yukarıdakilerin hepsini doğruladı!
Bir saat sonra arabayı almaya çağırdılar......
Yağın yerini ticari olarak aldılar, ancak geri kalanıyla ilgili olarak söylendi: vites kutusuna bakmayı reddettiler, bunun 7000'e kadar norm olduğu gerçeğiyle gerekçelendirildi, montajı yapılamıyorlar çünkü tamponu çıkarmanız gerekiyor, ancak mühendis yok (ki bu hoşgörü göstermelidir), tekerlek yatağı nedeniyle uğultu var, ancak bu bir garanti durumu olduğu için yedek parçalar sipariş edilecek ve 2 hafta içinde bizimle iletişime geçilecek ve değiştirilmeye davet edilecekler.
3 hafta oldu.....sessizlik....
Açıklığa kavuşturmak ve kayıt yaptırmak için arıyorum, bana tam olarak yedek parçaların gelip gelmediğini bilmediklerini söylediler, ancak kayıt yapmayı teklif ediyorlar...Önerilenlerden gün ve saati belirtiriz (onarımların birkaç saat içinde yapılacağı konusunda güvence verirler)...
Geliyoruz..... Ve .....
Neredeyse eşikten, kız her şeyi yapmayacaklarını ilan ediyor, çünkü bir gün izin için kaydoldular ve daha sonra bir saat, her şeyi onay için göndermeniz gerektiğini söylüyorlar..... "Arabayı bırakın ve 2 hafta içinde her şeyi yapacaklar" bize söylendi.Nasıl böyle???? Artyom'a göre ilk varış sırasında onaylanmak üzere gönderilen 4 hafta önceki arızalarla aynı arızalar ve tüm arızaların yeniden belirtilmesiyle önerilenlerden zaman bile kararlaştırıldı......Şoktayız.... Buna göre yüksek tonlarda konuşmaya başlıyoruz, ardından saat 20.00'ye kadar her şeyi yapmaya çalışacaklarına dair güvence verdik.Tamam, biz bırakıyoruz, yerel olmadıkları için şehirde dolaşmaya gidiyoruz.
Bir saat sonra çağrı: " Sorununuz yatakta değil, dişli kutusunda, çünkü bir sızıntı var. Buna göre bugün hiçbir şeyi değiştirmeyecekler, arabayı bırakın " Teneke.... Her şey kaynıyor!!! Dönme.... Küfür yoluyla değiştirmeler başlar.
Saat 19.00'a kadar bildirilen tüm arızalar giderildi, ancak şanzımanla bunun garanti olup olmadığını bilmedikleri söylendi...Garantiyi onlardan değiştirmeden alamayabilir miyiz diye merak ediyorum.??- Analiz ve toplama için ödeme yaparsanız, bir anlaşmaya varabiliriz, ardından cevap geldi.
Bu merkezden ayrıldıktan sonra, bunun böyle bırakılmasına değmeyeceğini anladım....
Eminim ilk muayenede, daha sonra garanti yerine ticari olarak yapmak için şanzımana özel olarak bakmadılar!!!!!
Menajeriniz Diana için teşekkür etmek ve çok teşekkür etmek istiyorum! 07/22/24 arabayı aldılar, yöneticiniz işini bilerek yetkin bir şekilde çalıştı, sadece akıllı bir kız, her şey açık, anlaşılır, satılan mallar hakkında iyi bir bilgi!!! Ve çalışan seçimine yetkin yaklaşımınız için özel teşekkürler!
Bu salona 4 kez garanti aracıyla ilgili sorunlarla başvurdum ve hiçbir zaman araçla ilgili sorunlar tamamen ortadan kaldırılmadı, bazıları sadece kısmen ortadan kaldırıldı. Otomobillerin bakımı ile ilgili sorumluluklarınız caydırıcıdır
Yedek parçaların maliyetini karşılaştırmak daha iyidir. Bazen fark, büyük mağazalarla iki katıdır. Ancak iş ve sadece bakımın maliyeti (yağ, filtre) ile ilgili soru yoktur. Uğrayabiliriz. Çalışmaları büyük bir pencereden izlemek uygundur.
Bu salona şimdiden üçüncü bir araba aldığım için çok minnettarım!Personele her şey açık ve konuyla ilgili çok teşekkür ederim!Arabamı kim çalıştırıyorsa ona özel teşekkürler!
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Владимир
13. seviye şehir uzmanı
14 Eylül 2022
Korkunç ve kabus!
Garanti onarımları için bu kuruluşa başvurduk. Hizmet en iyisi olmak istiyor. Garanti aracında çalışmak için garanti olmasa da, garanti ise ücretsiz ödeme yapmayı teklif ettiler. ANCAK garantiyi anlamak veya garantiyi anlamak için sökmeniz gerekir. Bunun bedelini ödeyeceksiniz. Bir çeşit kahkaha!
Ayrıca araca uymayan yedek parçalar da getirdiler. Sonuç olarak iki hafta çalıştık - sonuçsuz.
Artık bu hizmete ayak basmayın!
Garanti arabalarına hizmet etmek için büyük bir isteksizlik. Garanti biter bitmez sorun olmaz..... ve hoş geldiniz. Ama anladığım kadarıyla bu şirketin politikası. Onarımdan sonra garantilerin yanı sıra "pervazların" kaldırılmaması. Bir şeyden% 100 eminim, müşterilere karşı bu tavırla onları azaltacaksınız.
Orijinalini göster
3
Kurumun yanıtını göster
P
Pasha.patapenya
5. seviye şehir uzmanı
3 Mayıs 2024
Personelin "kuruşlar" için eğitim aldığı hemen anlaşılıyor.