Забегала 6 ноября часов в 16,17 вечера послушать некоторые ароматы. Времени катастрофически не было, но пришлось просто отбиваться от консультанта нишевой парфюмерии. Всем видом и прямым текстом давала понять, что я не нуждаюсь в помощи, спросила лишь про духи Ван клиф, которые давно не видела на полках магазина. Выслушав развернутый ответ от сотрудника(за это спасибо), направилась к выходу, поблагодарив за помощь. Мужчина за мной побежал в холл торгового центра, продолжая диалог, хотя мне было явно не до этого. Проведите беседу, навязчивость, назойливость ничем не лучше игнорирования посетителей.
Bugün eşim ve çocuğumla siparişi aldım, daha fazla koşuya çıkmak ve hediyeler seçmek istedim ama bunu yapmaya başlamadım, bu yüzden danışman kasada böyle bir gruba sadece sipariş için girdiğimizde dönüşümü bozduğumuzu söyledi. Daha sonra koca, çocuğun ellerini silmek için ıslak mendil almaya karar verdi, bunun yerine leke çıkarıcı mendiller aldık. Onları delerken, kartın kayıtlı olduğu telefon numarasını arayarak yanıldıklarımıza karşı yine bir iddia dile getirildi. Hizmet olmadığına inanıyorum, bu mağazayı (bize eve en yakın olan) ziyaret etme arzusu tamamen püskürtüldü. Bu konuyla ilgili geri bildirim istiyorum.
Mağazaya 18.12'de ~ 18.50'de geldim
Durdum, seçtiğim 1 ürün için ödeme yapmak üzere bir çalışanın kasaya gelmesini bekledim
Kız geldiğinde (koyu saçlı), bana dikkat etmeden kendi kendine konuşarak siparişlerle uğraşmaya başladı
Açıklığa kavuşturdum, ne kadar bekleyeceği, ne zaman yaklaşabileceği hakkında? (Herhangi bir saldırganlık olmadan ciddi bir şekilde konuştum)
Siparişleri topladığını ve meşgul olduğunu söyledi (birkaç düzine sipariş vardı, gördüm ve anlıyorum)
Onu yaklaşık olarak ne kadar beklemem gerektiğini açıklığa kavuşturdum? Cevap çok hoşnutsuz bir tondaydı "bilmiyorum, belki 5 dakika, belki 30 dakika"
Yani cidden bir müşterinin 30 dakika ayakta durup kasiyeri bekleyeceğini mi düşünüyorsunuz? Şu anda anında neyin acil olduğunu gerçekten anlıyorum, ancak çalışana söylediğim tek istediğim temel nezaket kurallarıydı.
Sonunda sesimi yükselttiler ve ona çalışmayı öğretmemelerini söylediler.
Valiyi aramamı istedim ama o artık çalışmadı.
Çalışanın bu tutumuna nasıl tepki vermeliyim? Bu, ahlaksızlığın zirvesidir. Gerçekten öyle..Kız davranışlarıyla ne söylemek istedi? Bir kişinin ortaya çıkan çatışmayı çözmek istediğine dair en ufak bir ipucu görmedim, sadece «burada kimin sorumlu olduğunu» göstermek istedim.
Genel olarak, bugün bu kızın şahsında çok kaba ve nahoş personel beni karşıladı.