Müşteri hizmetleri seviyesi ciddi şekilde düştü. Tüm büyük salon için yeterli danışman yok, seçim konusunda yardım istemek için danışmanların peşinden koşmanız gerekiyor. Sizi unutmamaları veya oldukça hızlı bir zamanda yüzünüzde bir gülümsemeyle gelmeleri iyi olacaktır. Bildiğim kadarıyla danışmanların kızlarının kişisel satışları var. Öyleyse neden kaba bir «meşgulüm» tonuyla cevap vermek yerine müşteriye gülümseyerek yaklaşmıyorsunuz? Başka bir büyük EKSİ, dekoratif kozmetik örnekleyicilerini ellerinizden temizlemek için ıslak mendiller, pamuklu pedler, misel suyu olmamasıdır. Test cihazlarının hepsi öldürüldü, ton kutusunun gölgesine bakmak için çok küçük bir damla damlatmaya çalışıyorsunuz, bunun yerine elinize bir su birikintisi dökülüyor, bu da kendinizden yıkanacak hiçbir şey yok. Makyaj raflarına bir paket ıslak mendil koymak gerçekten bu kadar zor veya pahalı mı? (8 rafta pamuklu çubuklarla sadece küçük bir stand gördüm, ancak kendimden bir şeyi onlarla yıkamak gerçekçi değil). Genel olarak, mağazadaki seçim gerçekten büyük olmasına rağmen, izlenimler hoş değil. Sadece bunun için 2 yıldız veriyorum. "Letual" yöneticileri, müşterilerle iletişim konusunda çalışanlarla sohbet edin ve ayrıca ürünleri ciltten temizlemek için en azından bazı mendiller koyun.
Bu mağazaya ilk defa girdim, ürün yelpazesini, çok sayıda indirimi ve böylece malların kalitesini gerçekten beğendim. Bu özel mağazanın personeline özel teşekkür etmek istiyorum! Yanlışlıkla bir ruj örneği aldım, kasadaki kız nazikçe gitti ve benim için tam olarak doğru tonu buldu. Genel olarak, izlenimler en güzeldir!
Мой любимый магазин) Радует, что магазин стал намного больше и новые продавцы всегда рады помочь) Хочется побольше марок косметики и средств ухода для девочек.