24.11.24.Çocuğun doğum gününü yeni Lev eğlence merkezinde kutlamaya karar verdik.
Kafede Şurup olan 5000 ruble için sipariş verdik.
Siparişe dahildir:
4 pizza
7 tabak patates kızartması ile külçeler
2 su ısıtıcısı çay.
Bir saat boyunca siparişi beklerken çocuklar içmelerini istediler, çocuklara su ve kola aldık. Siparişi getirdikten sonra kız bize rozetsiz yaklaştı ve içeceklerimizi masadan çıkarmamızı talep etmeye başladı. Daha önce uyarılmadığımızı açıkladık, ardından siparişimizi yanımızda toplayıp kurumdan ayrılma teklifi geldi, kız bize doğum günümüzde yetişkin ve çocuklardan oluşan 12 kişilik bir şirketle üç kutu kola nedeniyle kurumu terk etmeyi teklif etti.
Kız tatilimizi mahvetti.
Bu kurumu içtenlikle tavsiye etmiyorum. Ziyaretçilere karşı iğrenç bir tutum. Ve bu, kendisini yönetici olarak tanımlayan kızla ilgili bile değil, yönetimle ilgili, çalışanlarınıza bu şekilde iş teklif ediyorsanız, nazik olun, onları çalışmak için eğitin.
Bizim tarafımızdan talep edilen kurumun kurallarını 20 dakika sonra yazıcıdan ılık, çarpık imzayla internetten basılmış olarak getirdik.
Tüketicinin köşesini bulamadık, şikayet kitabını tezgahın altından çıkardık.
Sevgili Molokina Natalya Sergeevna, şikayetler kitabında bırakılan iddianın cevabını görmek isterim.
Kötü bir yer değil, iyi bir oyun odası yemek odası var ama dürüst olmak gerekirse pahalı. Bu da oyun odasına girerken çok uygun, onu terk edebilirsiniz. (Örneğin, eve yemek yemeye gidin) ve oynamaya geri dönün.
Lev alışveriş merkezinde sıfır müşteri odaklılık!!! yönetici, kız ailelerle ve çocuklarla gelen müşterilere karşı iğrenç davranıyor, yani kurumun sahiplerine gelir getiriyorlar!!! Sebep göstermeden garsonlara hizmet vermeyi reddettim ve yasakladım (genellikle onlara karşı sıfır şikayet var, kızlar zekiler ve sorumlu bir şekilde iş yaptılar). Ve bu, 12 çocuk ve 4-5 yetişkin için bir ziyafet ödendikten ve düzenlendikten sonra!!! Bunun nedeni, her şey yenildikten sonra getirdikleri patates kızartması ve külçelere sos için parayı iade etmelerini istemelerdi! resepsiyonist bizden üçüncü katın her yerine koşarak arka odaya ve çalışma odalarına kapandı. Ek bir siparişe hizmet etme ve satma talebinde bulunulduğunda, onun talimatları nedeniyle kimse tepki göstermedi!!! O kim, sahibi mi?! Kafenin sahipleri neden hizmet vererek, müşterilerden para kazanarak çalışanlarının misafirlerine bu şekilde davranmasına izin veriyor??? Koştum, bizden bir fare gibi bu kelimeden korkmayacağım, ne yönetime bağladım ne de soruyu kendim çözmedim, sonunda bu sos için parayı iade etmediler, tanrı onunla birlikte yoksullaşmasaydı. Tüm bunlardan, bir kız yöneticinin, konuyu başka yollarla çözmeyi veya en azından özür dilemeyi teklif edebileceğimiz zaman, tüm kafenin itibarını mahvetmesine kızıyor. Ama hayır, siparişi kabul etmemek ve (artık) misafirlerinizden kaçmamak daha iyidir. Aynı zamanda, kapalı kapının arkasında yönetimle konuştuğunu ve bize bakarken taşıdığı oyunun aynısını onlara tam olarak taşıdığını çok iyi duyabiliyordum. Bir şeye, en hafif tabirle, davranışından şaşkınlıkla kendileri olan gardiyanları davet ettim. Görünüşe göre bu sos yüzünden oradaki her şeyi mahvedeceklerini düşündüm. Durdular ve ayrıldılar.
Böyle bir hizmet için üzücü ve üzücü. Maalesef sayfalarında yorum bırakmak imkansızdır.