Harika salon , profesyonel yöneticiler, resepsiyondaki gülümseyen güzel kızlar, harika kahve. Ayrı olarak, kendi alanında profesyonel, yetkin, kibar ve sadece harika bir insan olan Abuseita'nın kilometresi olan otomobil departmanının yöneticisine teşekkür etmek istiyorum. Hem satın alımdan hem de salondan çok memnunum!
Harika bir otomobil bayisi, yöneticiler işlerini biliyorlar, tavsiyelerde bulunuyorlar ve tüm soruları cevaplıyorlar. Salondaki hoş personel, harika kahve. Uygun bir yer, arabalar için park yeri var.
Merhaba! Arabalarınız düzenli olarak Kabanbay batır caddesi boyunca kaldırımları ve bisiklet yolunu kapatıyor. Lütfen müşterilerinize ve trol sürücülerinize, diğer sakinlerin müdahale ettiği yerlere park etmemelerini veya arabaları boşaltmamalarını öğretin
TOPLAMA HURDASI OLMADAN SATIYORLAR!!!
Arabam bayide rehin tutuluyor!
Gerçek bir inceleme ve benim üzücü durumum.
Bu salondan yeni bir Lexus 600 satın aldık. Araba için tam tutarı ödediler. Sözleşmeyi ve gerekli tüm belgeleri imzaladık! Sözleşmenin fotoğrafını ekleyeceğim. Araba için muhasebe faturasını aldık. Şimdi arabayı kontrol edip alamayız, bir hafta geçti!!! "Yarın" kelimesiyle beslenirler.
Sebep: DİKKAT: araba için, yeni bir araba için, yetkili satıcıdaki bayiden hurda ücreti ödenmedi!!! Bunu bunun için ödeme yapmaları gerekmediğini, distribütöre ve «Yasemin Hanım'a" atıfta bulunduklarını açıklıyorlar! Yol boyunca, hurda toplama Kazakistan'da bizden yeni bir gürültü dönüşü almaya başlıyor! Bundan sonra, bu incelemeden sonra sosyal ağların kamuoyuna, kısa mesafedeki satıcıya ve hatta sayfalardaki bazı milletvekillerine ve hurda koleksiyonuyla ilgili bu konuyu çok seven politikacı Sanzhar Bokayev'e yazacağım!
Sonunda hayal kırıklığım var ve bu bayiden araba satın almanın sevincinden yoksunum!
İyi araba bayiliği, personel
Batyrkhan'ın yöneticisine kendi alanında profesyonel olduğunu belirtmek isterim!
Otomobil bayinize refah🙌
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Ерлан Ахметов
11. seviye şehir uzmanı
1 Mayıs 2024
Dengeleyici burçları değiştirmek için 25 Nisan 2024 Perşembe günü Kabanbay Batyra'daki 37 adresindeki Lexus Astana'ya kaydoldum. İletişim kurarken, memur Lexus Astana'nın daha önce orada servis edildiği ve daha önce onurlu bir şekilde hizmet verdiği için arabamı belirlemesi için devlet numaramı bildirdi. Salon çalışanı, arabada yapmak istediğim işin 28.800 tg'ye mal olacağını söyledi. Kabul ettim ve kaydoldum. Lexus Astana'da çalışmak için Perşembe gününe işten izin istedim ve saat 9: 00'da dengeleyici burçlarımla bir uzmana gittim. Sabah 9: 00'da bu tür işler için bir kaydım olduğunu söyledim. Bunun cevabını aldığım şey, dengeleyici burçların değiştirilmesinin ek daha pahalı işler gerektirmesidir. Böylesine hoş olmayan bir sürprizi kabul ettim, çünkü daha önce kayıt sırasında bu ek masraflardan bahsetmediler. Pekala, tamam. Sonuçta planladım ve işten bile izin aldım. Ama sonra salonun çalışanı kız, stabilizatörün manşonlarını değiştirebilecek bir usta olmadığını bildirdi. Sordum: o zaman neden bu işlere kayıt yaptırdılar?? Buna karşılık Lexus Astana personeli omuz silkti ve sessiz kaldı. Özür dilemedik, iş için başka zaman teklif etmedik. Suçlarını gidermek için hiçbir şey yapmadılar. Müşterilerinin kaybettiği zaman için üzülmüyorlar. Bu nedenle, yapacak bir şeyiniz yoksa, Lexus Astana'da araçlarınızın bakımı için kaydolun. Orada sizi dört tarafa da çekip gitmeniz için çevirecek bir şeyler düşünebilirler. Bu otomobil bayisini şiddetle tavsiye etmiyorum. Daha önce orada iki arabasına hizmet vermişti. Şimdi ayağım yok
Satıcılar en havalı. Önce satıcıyı aramalı, sonra arabadan bahsetmeye tenezzül etmesi için ikna etmeliyiz. Ve sonra dudağınızı 1,5- 2 yıllık teslimat sürelerini açmamanızı söylüyor, arabadaki fiyat etiketi sadece referans için asılıyor. Stokta sadece kullanılmış...
Yönetici, mekanikçiler gibi aferin, ancak depoda en iyisini diliyor, temel şeyler stokta yok, bir hafta beklemek zorunda kaldım, 5 yıldız verirdim ama korkarım dürüst olmayacağım.
Hoş bir bekleme alanı, hizmette çok yardımsever adamlar. Hizmetlerin fiyat etiketi elbette şişirilmiş, ancak her şeyi anahtar teslimi yapıyorlar ve ek güçlüklerden kurtuluyorlar. Asla son teslim tarihlerini hayal kırıklığına uğratmadılar.
Güzel salon, tekrar tekrar ziyaret ediyorum...personel özenli, yetkin, yardımseverdir...Resepsiyondaki kızlar aferin...Her zaman ustayı veya müdürü davet edecekler, çay, kahve, içecek sunacaklar...Nursultan, Madi, Abuseit'in yöneticilerine özellikle dikkat çekmek istiyorum....aferin beyler....yüksek hizmet standardı!
Böyle bir şirketin ve markanın seviyesinin yöneticilere ve işe müşteri odaklı olmayan bir yaklaşıma sahip olması çok gariptir. Satış ekibiyle karşılaşmadım, yargılayamıyorum, ancak özellikle yöneticinin hizmeti (yine hepsi değil) çılgınca şaşkınlığa neden oluyor. Özellikle müşterilerle bariz çatışmalardan sonra çalışmaya devam etmeleri. Lexus gibi bir markanın da uygun bir hizmete sahip olmasını istiyorum.