Pavyonu çok beğendim. Uygun konum. İlgilendiğiniz konuda profesyonel tavsiye aldım, yardımsever ve hoş çalışanlar. Tüm faydaların ve sürekli refahın....
Burada varışta hemen sınırsız internete sahip bir sım kart satın alabilir ve satın almanız gerekir, bu kart altı ayda bir en az 0,1 BYN ödeme yaptığınızda kaydedilir. Tarife "Sonsuzdur". Yerleşik olmayanlar için en iyi teklif. 2 yıl denendi. Ek hizmetler için ödeme yapmamak için sadece sım kartı kendiniz takın ve kibar olun, size de hitap edecekler. Kaba, acelesi olan, sırasız koşan, başı dertte olacak.
Operatörle ilgili sorunlardan - yalnızca büyük yerleşim yerlerinde kapsama alanı. Ülkeden ayrılırken dolaşımı yakalayamayabilirsiniz, sım kart parametrelerinin ayarlarında otomatik ağ seçimini devre dışı bırakmanız ve yeniden etkinleştirmeniz gerekir.
Numara, Belarus'ta arama yapmak (ücretsiz 600 dakika), internete kesinlikle sınırsız erişim (25 GB'den sonra maksimum hız kesilecek), yerel banka kartları almak ve temel olarak pizza siparişi vermek için kullanışlıdır.
Bakiyede para yoksa abonelik ücreti yazılmaz, bu nedenle yalnızca 1 aylık tarifeyi ödemek ve ardından Belarus'a bir sonraki varışınıza kadar altı ayda bir bakiyeyi 10 Belarus kuruşuyla yenilemek mantıklıdır. Gelmeden önce, bir ay boyunca gerekli miktarda uzaktan doldurabilirsiniz ve tarife tüm çöreklerle tam anlamıyla anında etkinleştirilir.
,Varsayılan PIN kodu 1111'dir.
Bu iletişim salonuna, özellikle diğer ülkelerin vatandaşlarına başvurmanızı tavsiye etmiyorum, çalışanlar 10 rubleye hizmet veriyorlar, buna "sım kartın etkinleştirilmesi" diyorlar, bu hizmet olmadan kartı satmıyorlar.
Operatör, şikayetten sonra sorunu hiçbir şekilde çözmüyor, aptalca özür diliyor, çok sayıda Rus geldiği için itibarlarını derinden umursamadıkları izlenimini veriyor.
İlgili makamların bu salona dikkat etmesinin zamanının geldiğini düşünüyorum, çünkü şikayetler defalarca alınıyor.
Bugün 25 br için sınırsız internet ile bir turist sim kartı aldım. Ek bir aktivasyon ücreti ile herhangi bir seçenek ortaya çıkmadı.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Валерий Пастушков
5. seviye şehir uzmanı
10 Temmuz 2024
Dolandırıcılar çalışıyor, cumhurbaşkanının kabul odasına başvurmanız gerekiyor, çünkü yorumlara, tekrarlanan şikayetlere bakılırsa hiçbir işlem yapılmıyor!!! Tarife 25 b.r'ye mal oluyor, 35 b.r olduğunu söylüyorlar, yardım hattını arıyorum, 25 b.r diyorlar ama burada çocuklar 10 b.r'yi herkesin cebine temiz bir şekilde koyuyorlar, sadece küstahça. Bu bağlantıyı ilk ve son kez bağladım, çok az para almıyorlar ve internet bağlantısının kalitesi hiç yok, 15 yıl önce internet bağlantısının hızı böyleydi. Dağınıklık!!!!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Александр
30. seviye şehir uzmanı
25 Eylül 2024
Süper operatör Life :) yerleşik olmayanlar için çok iyi bir tarife. Çocuklar kelimenin tam anlamıyla üç dakikada bağlandılar. Ek ücret yoktur. Eğer istersen, ek ücret 9,9'dur.
Hafta sonu çalışma programınızı belirtildiği gibi 11 yerine 10'dan ayarlayın
03/08/24 saat 10: 10'da çalışan, sım kartı yerleşik olmayan bir kişiye 25 byn karşılığında satmayı reddetti ve 10 byn karşılığında sım kart takma hizmetini dayattı.
Sım kartı ek hizmet olmadan satma konusundaki ısrarlı talepler işe yaramadı.
Lütfen harekete geçin
Bir cahil işe yarar. Çalışanlar müşterileriyle hiç ilgilenmiyor. İletişim kurmak iğrençtir . Telefonu şarj etmek için onlara koydum, hizmetin maliyeti 4 rubleye mal oldu (çalışanın kendisi bu hizmeti icat ettiğini veya böyle bir hizmet olduğunu bile bilmiyorum) ama mesele bu değil. Telefonumu ve 4 rublemi verdim, telefonu almaya geldim ama yüzde bir oranında şarj olmadı. Parayı ne için aldıklarını anlamadım.
İnternetin neden yüklenmediğini anlayamadım, her şeyi kendi başıma yapmaya çalıştım ama işe yaramadı (
İletişim merkezini aradım. Ben sadece büyüleyici bir kız olan Veronica'ya gittim. Beni dinledi, tüm sorularımı yanıtladı. Nedenini söyledim, sorunu çözmeye yardım ettim. Masal)))
Kendisi çok yardımsever kibar, konuşmadan sonraki ruh hali harikaydı. Veronica, çok teşekkür ederim)
Çocuklar, bu nasıl bir şey? Kişi başka bir ülkeden geldi, tarifeleri önceden kontrol etti, 100 GB internetin dakikalar ve aramalar olduğu gerekli tarifeyi bağlamanızı istedi. Sonunda danışman, yalnızca 60 GB interneti bağlayacağını söyledi. Şimdi uygulamayı indirdim ama burada dakikalar bile yok! Ve hesapta sıfır var. Ve uyarmadılar, ya araman gerekirse? Müşteri odaklılık SIFIR!
Kabinde çalışan, sınırsız Işık tarifesine sahip bir sım kart satmayı reddetti. İddiaya göre bu tarifenin sadece Belarus pasaportları için olduğunu söyledi.
İğrenç hizmet!
Yurkevich Yegor yetkin, kaba bir genç adam değil. Sabahtan itibaren kuyruğu topladım ve rastgele sırayla hizmet vermeye başladım. Bu nedenle fazladan 20 dakika kuyrukta durdular. Müşteri odaklılık sıfırdır. Bu yüzden henüz tavsiyede bulunmuyorlar ve tarifeyi daha pahalıya satmaya çalışıyorlar!