Bir sım kart almak istedim, sabah oldu ve kız ya henüz uyanmadı ya da sadece kendi başına kibar değil, ama bu kelimeden çıkarmak zorunda kaldım, sonunda komşulara gittim ve kasadan bir SIM kart aldım, belki garip salona dönmeyeceğim.
02.09.2024 bu salona geldim. Bir kız çalıştı. Devam ederken, konuşmanın tonu yardımsever değildi. Evet, soruyu kısmen çözdü, ancak tutumuyla diğer insanların ruh halini bozmak profesyonel değil. Kendim insanlarla çalışıyorum ve bunun ne olduğunu biliyorum. Ya çalışanını ya da işe ve insanlara karşı tutumunu değiştirmenin zamanı geldi.
Hisse senedi tarifesine bağlanmaya geldiler, operatör güvenle hisseleri olmadığını ve bilgileri tekrar kontrol etmediklerini söyledi, bu korkunç.Başka bir salona daha fazla uzatmadan ve soru sormadan bağlandılar.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Олег 51
12. seviye şehir uzmanı
11 Mayıs 2024
Hareket halindeyken iletişim sorununu çözdük. Birkaç dakika içinde sınırsız internete sahip sım kartlar satın aldılar. Dakika paketi olan ve olmayan fiyatlar teklif edildi. Khatyn ve Brest'e (Minsk'ten) seyahat ederken iletişimde sorun yoktu. Ve doğuya, sınıra kadar iyi çalıştı. Pasaport için kayıt gereklidir.
Bu noktadan daha kötü bir yaşam düşünülemez, para taşıyan müşteriye karşı böyle bir tavırla buna izin verilmez.Profesyonel olarak uygun olmayan bir çalışanla karşılaştığım bu salona döndüğüm için üzgünüm.
Harika bir yer, hızlı bir şekilde bir sim kart verdim, kibar kız operatör tarifeyle ilgili her şeyi anlattı, sim kartı değiştirmeye yardım etti. Çok teşekkür ederim)
Kaba operatör 08.08.22'de çalıştı "bana operatörün tarifelerinden de bahsedecek misiniz? (c)
Soruları açıklığa kavuşturduktan ve sitedeki tarifelere atıfta bulunduktan sonra bile tarife planının maliyeti konusunda yanıltmayı amaçladım.
Başka bir kabinde, istenen tarife sorunsuz bir şekilde bağlandım.
Sözleşmenin kapatılmasıyla bağlantılı olarak başvurdum. Kepçe ticareti düzeyinde hizmet. SSCB'nin genç hanımını bulamadı, ancak "bu" kurallara göre çalışıyor, örneğin: "Ben ne vahşiydim, ne yapayım?!" Hepimizin, tüketicilerin size ödediğimiz parayla, bizim için hizmetler için var olduğunuzu anlamanın zamanı gelmişti. Ayrıca (ah, operatörler) hesaptaki paranın sizin değil tüketicinin parası olduğunu anlamanın zamanı geldi. Ve bizim için uygun bir şekilde bize iade edilmelidirler.