Çok iç açıcı bir yer! İyi takım! Sorunları dakikalar içinde çözerler. Çalışan Umudunu vurgulamak istiyorum, çok güzel, yetkin ve tatlı bir kız. Emek ekiplerinde bu insanlardan daha fazlası olurdu!!!!
Kibar personel :) Çalışanlar bir gülümsemeyle buluşup yürüdüler. Sunulan tarifelerin fiyatları hoş bir şekilde şaşırttı, numaranızı başka bir operatörün ağından, örneğin A1 / MTS) İyi bir bütçe telefon modeli ve aksesuar seçiminden aktarmak mümkün. İşlerini çok hızlı ve verimli bir şekilde yapıyorlar ☺️
Orijinalini göster · Русский
1
1
Kurumun yanıtını göster
Aleh
8. seviye şehir uzmanı
5 Ağustos
Kabinde iki operatör var. Bir müşterinin hizmet süresi 20-30 dakikadır. 4 kişilik bir kuyrukta bu tam bir sorundur. Tek avantajı şehir merkezidir. Ancak life merkez ofisi için oda çok küçük, personel yeterli değil. Elektronik kuyruk yok. Avantajlarından sadece klima vardır.
P s. 13.02.24 tarihinde bir tarihte övgüye değer incelemelerin yarısı - yani derecelendirme için olağan kayıtlı spam.
Nadiren Mogilev'e gidiyorum, ama bir şekilde sorunu çözmeye geldim. Ofiste çok kibar bir adam ve çok tatlı bir kız vardı. Bu tür çalışanlara tekrar tekrar gitmek istiyorum!
Hayat, devam et!
Neredeyse 15 yıldır Life'ın hizmetlerini kullanıyorum ve köydeyken bağlantıyı yakalamak için bir yer bulmanız gereken tek bir eksi fark ettim, ancak bu diğer her şeye 10'dan fazla katlanabiliyor. Eksi için MTS veya a1 gibi gitmeyeceksiniz, fiyatlara da biraz daha az gideceksiniz. 25 ruble fiyatına bir tarife kullanıyoruz, ancak beş kişi için (hep birlikte) bu kişi başına sadece 5 ruble değil. Aynı zamanda, herhangi bir ağ için 400 dakika ve kullanıldıkça herkes arasında paylaşılan 40 GB internet trafiği. Tavsiye ederim ama sizi azarlamak10/10
Havalı salon, çok güler yüzlü personel, hızlı ve güler yüzlü bir şekilde hizmet verdiler, tüm sorularımı çok haksız yere cevapladılar, şimdi sürekli bu salona geleceğim
4G LTE modem satın almak istedim ama stokta yoktu. Arabayla gitmemek daha iyidir. 2 km'lik bir yarıçap içinde park yeri veya park yeri bulamazsınız. Neden herkes şehir merkezinde ofis açmak için can attığını anlamıyorum? Tesis yok ve kira bedeli ölçeğin dışında.
1 ve sonra çok olacak.
Bakım sıfırdır. Hesaba para girişi sorununu çözmeye çalışırken, ödeme çeki sunulduğunda, ilgilenmek için bankaya gönderildiler.Aynı zamanda, ödemenin tamamının doğru belirtildiği söyleniyordu (telefon numarası vb.).Servis yaparken başlarını bile kaldırmadılar...Salona girdiklerinde, temel olarak, hoş karşılanmıyorlar bile.İletişimde, salona girmediğim, evlerine girdiğim ve kapıyı ayağımdan açtığım izlenimi artıyor.
Benim durumumdaki tüm sorular, her zamanki telekom operatörüne karar verdi.
Bu salondaki bu hizmetten, müşterilere ihtiyacınız olmadığı ve satışlarda vb. ilginiz olmadığı izlenimini edinmiştim
Tipik bir iletişim salonu veya operatör (ne demenin doğru olduğunu anlamadım) Oldukça yetkin çalışanlar. 11 yıldır iletişimin bütünlüğüne katlandığım için tamamen sembolik olarak bir yıldız çekiyorum.