İncelemelere inanmayın, adını lindstrom'dan değiştirdikten sonra ofis katran tarara'ya dönüyor. Zamanında değiştirmeler, kıyafet veya halı beklemeyin, e-postaya cevap verilmiyor. Yönetici (Elena Belova, "kilit müşterilerin geliştirilmesinden sorumlu temsilci" etiketli), görevleri zamanında yerine getirme isteği üzerine, günde 5-10 aramam olduğunu ve robotun sizinle iletişim kurduğu postaya yazdığımı veya telefonla aradığımı söylüyor ve doğal olarak kimse geri aramıyor.
Giysilerin ve halıların kendisinde şikayet yok, ancak geri bildirimin kalitesi sıfır.
Ve yönetim, böyle bir temsilciyle "kilit müşterilerin gelişimi için temsilciye" dikkat etmelidir, önemli olanlardan değil, genel olarak yakında hiçbir müşteriniz kalmayacak.
Bu "ofis" hakkında doğru yorumlar Moskova'daki Yandex Haritalar'da görülebilir.
У нас на заводе большой коллектив рабочих, и мы берем в аренду рабочую одежду у этой компании. Аренда выгоднее покупки и обслуживания комплектов одежды. Компания берет на себя все работы по приведению одежды в порядок, поэтому наши сотрудники всегда опрятно выглядят. При необходимости число комплектов можно поменять по заявке.