Harika bir yer. Her şey işle ilgili, profesyonelce. Deri ürünleri mükemmel bir şekilde onardılar, bıçakları keskinleştirdiler. Onlardan ayakkabı bağcıkları satın aldılar, hayali ayakkabı bağcığı mağazasında bile böyle bir seçenek yok
Kendimiz zevkle kullanıyoruz ve herkese şiddetle tavsiye ediyoruz
Ayakkabılarını kapatmaya verdim, aldıktan sonra dikkat etmedim ve eve vardığımda sadece niteliksel olarak yapıştırmadıklarını, yapıştırma yerini de kestiklerini gördüm...
Fiyat işin kalitesine karşılık gelmiyor. Kabindeki bir ayakkabıcı çok daha iyisini yapardı!
İşten çok memnunlar !!! Her şey yüksek kaliteli malzemeden ve uzun ömürlülükten süper bir şekilde yapılır, bu nedenle küçük İtalya'daki herkese ayakkabılarını güncellemeniz veya taklit etmeniz gerekirse
İşten çok memnunum, çantam yeniden doğdu, yeni oldu. Boya çok kalitelidir, Deri eşyalara yeni bir hayat verir (ayakkabı, çanta, ceket vb. Boyamak). Herkese tavsiye ederim.
Zenkov şubesi olan bu atölyeyle etkileşimde hoş olmayan bir deneyim yaşadım. Üst ayaklarımı deri botlara dikmeye verdim, ayak bileğimi standart hale getirdim ve "bardaktaki kalemin" görsel etkisini ortadan kaldırmak istedim. İlk olarak, hemen vazgeçirmeye başladılar, burada sizsiniz, de, yok. santimetre, bu şekilde giyin, sözlerime cevaben 3 yıldır yeni ayakkabı giymiyorum çünkü bu etkiden dolayı kendimi rahatsız hissediyorum. İkincisi, "usta için daha kolay ve daha ucuz" ("yaklaşık 3000 tenge"), yani iç fermuarla (ayakkabıların üzerinde bir dış fermuar var, tamamen dekoratif bir unsur var, açılmıyor) ve istediğim gibi arka dikiş boyunca değil, dikmeyi önerdiler (bu mümkün, dedikleri gibi, ancak usta için zor), ancak orta arka dikişin içe doğru hareket edeceği gerçeğine gelince, bu onları hiç utandırmadı, bunun kritik olmayacağını söylediler, tamam, yakl. Sonra, beni uyardılar, bu yüzden istediğim bir şey (arka dikişe dikmek) 2 kat daha pahalıdır (6.000 tenge, peki, tanrı onlarla birlikte, öyle olsa bile), şimdi ustalarla çok fazla iş var, bekleme sırası ve hepsi bu. Daha fazlasını ödemeye ve beklemeye hazır olmama rağmen, ruhumu mühürleyerek "usta için daha kolay" koşulları kabul ettim (belki başka bir şubeye gitmem tavsiye edildi (ama kesin değil!) orada daha az beklemek var). Bunu hemen söyledim. Dava 9 Ekim'de gerçekleşiyor. Ertesi gün yine de ustaya arka dikişte bir dikiş istediğimi söylemeye karar verdim, daha pahalı olsa da, ama daha iyi görünecek, onları arıyorum, bana diyorlar ki - ustanın izin günü var, tamam, bekliyorum, 14 Ekim'de beni aradılar (yönetici) ve yine de arka dikişte işe yaramayacağını söylediler ve ayrıca ayakkabı makineleri kırıldı, son tarihler ertelendi (makine yaklaşık 16'sından sonra tamir edilecekler), tamam, tamam, tekrar katılıyorum, fabrikaya gitmeye geleceğim konusunda anlaştılar. telefonda ustaya. 16 Ekim'de gerçekleşir,.. sonra 2 hafta daha aramaya başlıyorum, telefonun bağlantısı kesildi.Burada, ustanın telefonunu bana vermedikleri, başka bir telefon vermedikleri, hayır dedikleri, bu nedenle tüm şubelere sadece şehir telefonu, bir çağrı merkezi verdiklerini ve değiştirilmelerini beklediklerini belirtmek gerekir. Aramalarla (onlarla iletişim eksikliği ile) bu katavasya günlerce devam ediyor, 30 Ekim'den 3 Kasım'a kadar ulaşamadı. Çoktan gitmeye karar verdim, ancak 3'üncü telefonu aldılar, telefonun çalışmadığını açıkladılar (sanki ıssız bir adada yaşıyoruz ve hiçbirinin kişisel cep telefonu bağlantısı yokmuş gibi, numaram kayıtlıymış gibi) ve davet edildiler (denemek için gideceğimi düşündüm, çünkü her şey seçeneklerine göre kararlaştırıldı (şimşek çakması). 4 Kasım'a geliyorum (9 Ekim'den itibaren makbuz, size hatırlatacağım), ustam Yakimenko Sergey Alexandrovich beni karşılıyor (yaklaşık 30 yaşında) ve yine bana şimşek çakacağını söylüyor! AMA bir dakika, bunu 14 Ekim'de zaten kabul ettim! Bana botları göstermemi istiyorum, onları tozlu, düzensiz getiriyor!! Ayakkabılarımı aldığımı söyledim, kavga etmedim, onlar hakkında ne düşündüğümü söyledim: usta, yönetici, müşteriye ve işe karşı çirkin tutumların tüm iğrenç sistemi hakkında. İncelemeleri izlemeye karar verenler için yazıyorum. İddialar: Ustaya, yöneticilere, vardiyalı olarak (Eola ve Maria) iki kadını, müşteriyle çalışmayı yönetmeye ve organize etme sistemine. Bu ağın sahibinin ve yöneticisinin kim olduğunu bilmiyorum, ancak İK yönetimi yok. Zaman kaybı, güven, rastgele yeni ayakkabılar, sinir bozucu maliyetler. Üzgün, hayal kırıklığına uğramış ve kızgın. Elbette bir daha onlara gitmeyeceğim. SUNKAR Konut Kompleksi'ndeki Zenkova-Kabanbay Batyra'daki şube.
Çok memnunum! İş hızlı, verimli ve profesyonelce yapıldı! Tamir için süet botlarımı teslim ettim. Onarımlar önemli değildi, ancak niteliksel olarak yapıldı. Ustalara ve yöneticiye teşekkür ederim!
Ayakkabılarla onarımın bedelini almaya geldim, 2 usta çıktı, genç çocuklar fiyatı uzun süre tartıştılar, bana güven vermediler, teslim olmamaya karar verdiler. Buhar Zhyrau'da