Ben, Yaroslav Maskunov Alekseevich, 06/02/2024 tarihinde kayıttan servis otobüsü ile Kazan'dan Donetsk'e ayrıldım. K069VN (bölge 180) numarası “Livotrans" şirketidir. Yolculuk sırasında otobüs şoförü tarafından (adı bilinmiyor) tüketici olarak haklarım ihlal edildi:
- Sitedeki bilet 5.000 rubleye mal oldu, sevk memuru yolculuktan önce maliyette keskin bir artış olduğunu bildirdi - 6.000 ruble. Samara'da nakil konusunda uyarı yapılmadı. Taşıyıcılar, Kazan - Donetsk direkt uçuşuyla ilgili bilgilerle yanıltıldı.
Samara'ya yaptığı yolculuk sırasında sürücü bagajın maliyetini iade etmeyi, yani 3000 ruble ek ödemeyi talep etti, ikna ettikten sonra maliyeti 1000 rubleye düşürdü (böylece bagajın taşınması için belirlenmiş bir fiyat olmadığını kanıtladı),. Reg ile otobüse transfer sırasında.K069VN numarasıyla, yukarıda belirtilen sürücü, ben yokken nişanlıma yönelik kaba ve muğlak şakalar yaptı, yolculuğun ortasında, hem biletleri hem de bagajı zaten ödemiş olsak da, bagajı yeniden ödemek için talep ve gasp ile otobüsü durdurdu. Bagajın yeniden ödenmesini reddettikten sonra, bu «biba» şiddet içeren eylemlerle tehdit etmeye başladı ve dediği gibi, « paranızı geri ödemeden sizi Saratov'daki otobüsten atacağım." Bagajı yeniden ödemek zorunda kaldık. Sevk memuru itiraza cevap vermedi, tamamen görmezden geldi. Herhangi bir çek / fiyat görmedik. Bize hiçbir şey verilmedi. Taşıyıcının ihmali ve sürücülerin gasp edilmesi nedeniyle, daha önce beyan edilen 11.000 ruble yerine 16.000 ruble harcadık, ilk sürücüde pazarlık yaptığımız için hala şanslıydık, bu yüzden 20.000 ruble ödemek zorunda kalırdık. "Bomba" otobüsünde çocuklar ve yaşlılar vardı, ancak bu onun herkesin önünde küfürle ifade etmesini, küfür etmesini engellemedi. Sürücünün saldırganlığı sadece bizim yönümüze değil, başkalarına da yönelikti. Mola sırasında yolcuya hakaret etti, başkalarına karşı onurunu ve haysiyetini küçümsedi. Bu karakterin saldırgan davranışı tüm yolculuk boyunca sürdü, herkese saygısızlığını dile getirdi. Bu "bide" hizmet sektöründeki insanlarla çalışamaz, ona bir psikiyatristi ziyaret etmesini ve kuduz için sakinleştirici içmesini tavsiye ederim. Taşıyıcının şirketine gelince, lütfen Livotrans'ın faaliyetlerini gasp ve tüketici haklarının ihlali açısından kontrol edin. Şirket onları yanıltıyor ve ayrıca bibu'nun şoförünün işten çıkarılmasını da rica ediyorum.
İki kez ödenen bagajın bedelini geri ödeseler güzel olurdu