İşi mükemmel ve verimli bir şekilde yapan iyi personel ve en önemlisi hızlı bir şekilde
Yıkama süresi boyunca müzikli ve konsollu çok rahat bir bekleme odası var
Genellikle yorum yazmam ama burada özel bir durum var, ilk kez lavaboda ve çok memnun kaldım.
Burada sadece dezavantajların artılarını vurgulayabilirim.
- Personel size onların en yakın ve en sevilen akrabasıymışsınız gibi davranıyor,
- Kabinde tek bir çöp ve toz lekesi bulamadım, hatta uzun zamandır unutulmuş çocukların küçük oyuncaklarını bile buldular,
- camlar bana öyle gelmemiş gibi görünecek şekilde sabunlandı,
-Dışarıdan yıkandılar ve arabanın karanlıkta bile parladığını ovaladılar.
Lavaboyu tavsiye ederim, burası muhtemelen hizmet verdiğim en iyi yer. Uğrayın, pişman olmayacaksınız.
Her şey birinci sınıf! Hizmeti çok beğendim. Her şeyi öngörülen süre içinde ve niteliksel olarak yaptılar. Arabanızın durumunu umursamıyorsanız, gelmekten çekinmeyin. Bu adamlar onu orijinal görünümüne hayal edebileceğinizden daha iyi getirecekler! Hoş bir müşteri alanı, her şey temiz ve düzenli, personel kibar ve düşünceli! Kesinlikle geleceğim! Herkese tavsiye ederim!
Sitedeki hizmetlerin fiyatı, aslında fiyatla çakışmıyor. Kötü bir şekilde süpürdüler, paspasların altındaki kum, koltuklar ve eşikler arasında, paspasların kendileri silinmedi bile, arabanın içinde kuruduktan sonra kirliydi, açıklıklar kötü kurutuldu.
Arabaları kauçuk bir fırça ile (tasarlanmış camlar için) ancak mikrofiberle başladıktan sonra kuruttular.
Kişisel eşyalar arka koltuğa düzgün bir şekilde istiflenmişti, verilen hizmetlerden sonra arka koltuğun her yerinde duruyorlardı.
»Kompleks" hizmetini aldım
Hizmetlerin kalitesi arzulanan çok şey bırakıyor.
Ortaya çıktığı gibi, en sevdiğim lavabo hakkında bir inceleme yazacağım)
Bu bölgede yaşamasam bile periyodik olarak çocuklara bir araba sürüyorum. Konsültasyona ihtiyacım olursa gülümsemeyle sorun yaşamadan alıyorum. (Kimyayı anlamıyorum, vb.).
İşin yürütülmesiyle ilgili olarak - basitçe şikayet edilemez! İşçilerin arabaya nasıl davrandığını seviyorum. İsteklere iyi yanıt veriyorlar, kendileri bir şeyi kaldırmayı, değiştirmeyi vb. Teklif ediyorlar. Lavabonun kalitesi konusunda titizim, her şeyi önce ve sonra kontrol ediyorum, ancak LM13'TE boya ve iç mekan elemanları konusunda gerçekten sakin olabilirsiniz.
Detaylardan seramik yaptım ve göçüğü çıkardım. Benim için olduğu gibi - hızlı bir şekilde) Her iki prosedürü de iyi yaptık, bu yüzden cesurca ayrıntılara da tavsiyede bulunabilirim! Gerisi test edilmelidir)
İş için ayrılmıyorsam, rahat bir şekilde oturabileceğim resepsiyonda lavaboyu bekleyebilirim, bu yüzden saç maşasında da oynayabilirim) ve evet, ilk gittiğimde beni oynamaya ikna ettiler)))
Fiyat için her şey yolunda, daha pahalı olduğu için daha ucuz var. Fiyat = kalite. Ve asıl mesele bu.)
Lavabonun konumu süper. Aynı adreste bir alışveriş merkezi olduğu için bölgede yaşayanlar için şanslıydılar.
Ziyaret etme şansının olduğu en iyi detaylandırma, personel olabildiğince kibar, tüm hizmetler hakkında en fazla tavsiyede bulundular, tüm çalışmalar boyunca güncel tuttular, arabadan yapılan prosedürlerin sürekli fotoğraf raporlarını güncel tuttular, çok büyük miktarda iş yaptılar ve en önemli şeyin mümkün olduğunca kaliteli olduğunu, koruyucu bir filmle hediye olarak toptan sattıklarını söylediler.
Lavabo bir lavabo gibidir, işlevleri yerine getirir, ancak çok büyük bir ama vardır. Arabayı terk ettim, eski e39, ama kendi madeni param ve ona bir perde ile. Bir bütün vardı, ama bazen sıkıştım (kapatmak için fazla çekmemeniz gerekiyor). Arabayı aldığımda perdenin koptuğunu fark ettim. Bunu yöneticiye ve yıkayan kişiye gösterdi. Kıranların onlar olmadığını ve her şeyin böyle olduğunu söylediler. Yeni bir perde sipariş edip değiştireceklerini kabul ettik. Bir süre sonra yönetici aradı ve müdür telefonu aldı. Öfkeyle, kıranların onlar olmadığını, kameralardaki her şeyin norm olduğunu kanıtladı. Yönetmen, hangi perdenin, pencerenin veya hangilerinin hemen iptal etmeye başladığını bile belirtmedi. Telefonu yıkayan bir çalışanı aradım, her şeyi yöneticiye attım, kırdığını söylüyorlar, çünkü işi kontrol ediyor. Yöneticinin herhangi bir nedenle zaten çalışmadığını ve orada çalışmayan kişiye ne kanıtlayıp söyleyeceğimi açıklığa kavuşturmayı unuttum? Sonuç olarak, arabayı normal şekilde yıkadılar, ancak perde için üzülüyorum (ne yapabilirim, araba 26 yaşında), müşteri odaklılık yok. Bu durumu insanca çözmüş olsaydım bir inceleme yazmazdım. Bu benim eski arabam, ya canım olsaydı ve onlar da aynısını yapsaydı? Bunların hepsi neyle ilgili, eğer bir şey uzanmıyorsa, takılmıyorsa vb., artık dokunmayın ve sahibine söyleyin. Tüm kötü şeylerin
Bu Lavaboda ilk yıldan fazla bir süredir hizmet veriyorum ve bunu ayrı ayrı vurgulamak istiyorum, yapılan hizmetlerin kalitesini ilk defa beğendim, çalışanlar mükemmel, işlerini iyi anlıyorlar, herkese kendi yaklaşımları var.Ve son zamanlarda arabayı kuru temizlemeye bıraktım, sonuçtan çok memnun kaldım, çalışanlara mükemmel hizmet için çok teşekkür ederim!
Kısaca: 4 kişilik yıkama Minsk'teki en kötü yıkama değil, aynı zamanda ideal olmaktan da uzak. Detaylandırma, takdir edilemeyecek bir dehşettir. Yine de hizmetlerini kullanmaya ve arabayı terk etmeye karar verirseniz, sözleşmeyi, arabayı kabul etme / teslim etme eylemini imzaladığınızdan ve bir daire içinde çekim yaptığınızdan emin olun. En azından detaylandırma alanında biraz bilgili biriyle bir arabanın kabulüne gelin.
Belki de sahipler bir şeyleri değiştirmeye çalışıyorlar, ancak kişisel olarak deneyimim "bilgi alma" konusunda çok fazla zaman ve sinir var. Tüm iş listesinden nispeten iyi yapılmış tek şey cilalamaydı.
İdarenin müşteri odaklılığı, paranın devredildiği andan itibaren tam olarak sona erdi.
Çocuklardan tüm iç mekanı kuru temizledim ve gövdeyi cilaladım. Audi a6 c7 kullanıyorum
Arabanın esas olarak otoyolda sürülmesi nedeniyle, gövde talaşlar ve döküntülerdi. Elemanların boyanmasının uygun olmayacağını düşündüm. Adamlar arabayı düzene sokmak için mümkün olan her şeyi yapacaklarına söz verdiler. Böyle bir sonuç beklemiyordum! Profesyonelliğiniz ve net çalışmanız için teşekkür ederiz!
Çocuklara uğradım, yolculuktan sonra yıkamada mükemmel bir iş çıkardık, her şeyden memnun kaldık, kibar ve olumlu olduk, arabayı çok çabuk verdik, profesyonelliğiniz için teşekkür ederim;)
(Yıkama, elektrikli süpürge, iç mekanın ıslak temizliği) Geely Coolray için 1 saat 45 dakika sürdü. Bunu, bu süreçte başka bir arabayı yıkamaya başlamalarına rağmen arabanın «çok kirli» olduğu gerçeğiyle açıkladılar.
Sıradan bir Mokada, kompleksi sizinkinden daha kaliteli hale getirecekler.
Gereksiz hizmetler empoze ediyorlar (daha sonra niteliksel olarak yerine getiremiyorlar), yönetici yetişkin bir adam, derin bir ihtiyaç duyulan yerde (arabamda işe yaramaz olan) tek adımlı bir parlatma yapmayı teklif ediyor. materyali öğrenin
Özü:
1.aptalca para kesiyorlar
2. Hizmet kalitesi şehirdeki en kötüsüdür
3. Eğitimsiz personel ve yönetim
4. Detailing'den sadece bir isim var.
5. Bu lavaboyu kimseye tavsiye etmiyorum
Ayrıca bana onlardan ahahhahahaha'nın arabasını yapıştırmamı önerdiler
İğrenç yıkama, arabayı yıkadıktan sonra yıkanmak için geri dönmek zorunda kaldım ve geri döndüklerinde tüm kaputu çizecek şekilde yıkandılar. Kelime yok, mümkün olan her durumda şikayet yazacağım.
Güzel detaylandırma. Arabayı kabul eden anlayışlı adamlar, arabanın neye ihtiyacı olduğu konusunda tavsiyelerde bulunurlar. Yıkayıcılar da hızlı ve verimli çalışırlar. Şahsen benim hiçbir sorum olmadı. Promosyonlar sık sık geçer. Tavsiye ederim
Kışın lavabodaki el kitabı değişti. Kötü bir yıkama, hakaretler ve saygısız bir tavır almak istiyorsanız, gelin. Yeni yönetici, eğilmeniz gereken genç bir genç adam. Bunu yapmazsanız, onlar tarafından ihmal edileceksiniz ve sonuç olarak şımarık bir ruh hali alacaksınız. Fotoğrafı ekliyorum.
Arabayı belirlenen zamanda almıyorlar. İadeyi tutuyorlar. Uzun ve kötü yıkıyorlar.
Harika hizmet, rehberlik ve kaliteye sahip favori bir lavabo vardı. Elveda demek zorunda kaldığım için üzgünüm.
Arabayı 2 kez yıkadım, işin kalitesi kabul edilebilir, ancak fiyat ve hizmet arzulanan çok şey bırakıyor. Sonunda değişebilecek şeffaf bir fiyat değil, hizmetler dayatıyorlar (burada abartmadan).
Param için iğrenç kalitede bir yıkama. Derzlerdeki su hiç temizlenmez ve arabanın boşanmaması için her şeyi kendiniz silmeniz gerekir. Ayrıca son kez verniğe ve biraz boyaya zarar verdiler, cilalamam gerekti
İşin kalitesi zirvede!!! Daha havalı değilim, şimdi sadece lm 13!! Sergey'e özel teşekkürler, araba yeni gibi
Orijinalini göster · Русский
2
2
Kurumun yanıtını göster
Р
Рита Яворская
4. seviye şehir uzmanı
13 Temmuz
Güzel yıkama, güler yüzlü ve kibar personel.
Müşteri alanında - su, önek ve rahat kanepeler
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Александр
8. seviye şehir uzmanı
29 Ağustos
Altı ay boyunca, detaylandırma olarak mal sahipleri değişti. Malzemelerin kalitesi arttı. Personel yenilenmiştir. Aferin, en iyisi için çabalıyorlar. Daha fazla müşteri odaklı hale gelirler.
Mükemmel yıkama, basit iletişim ve ciddi bir yaklaşım. Ziyaret etmek zorunludur!
Orijinalini göster · Русский
2
1
Kurumun yanıtını göster
Дарья Сергеевна
15. seviye şehir uzmanı
16 Ekim 2023
Harika adamlar, kabinde kırıntı yok, içindeki camlar mükemmel temiz, dışarısı da hata bulamıyor. Şu anda ziyaret ettiklerimin fiyat-kalite oranı açısından en iyi araba yıkama tesisi. Tavsiye ederim!
Hızlı, verimli bir şekilde yıkandılar (gövdeyi + iç mekanı + camı alıyorum). Fiyatlar şehir genelinde ortalamadır, işin kalitesi ve hızı oldukça yeterlidir. Uygun konum. Talep görüyor - kuyruklar var, ancak kritik değil (ve arabayı bırakıp daha sonra alabilirsin)
Maybach veya Porsche'de değilseniz,uğramayabilirsiniz bile :))
Bu arabalar cilalanıyor ve sizinkini umursamıyorlar) yıkandılar ve temizlediler, böylece kendimiz de temizlememiz gerekti. Bagajın varlığını hiç duymadılar, ancak o sırada Porsche'yi sokakta bir kez silmek için yaklaştılar 5))
Teşekkürler, bir daha içeri girmeyeceğiz
Henüz işe karşı bu kadar vicdansız bir tavırla tanışmadım!
Kesinlikle bu araba yıkamayla uğraşmayacağım. Umanska tarafındaki M13 araba yıkamanın çevresine gitmenizi de tavsiye ederim.
Arabayı önceden getirdim (!!) Dün akşam saat 13.00 için kayıtlar kaydedildi, her gün bile değil! Arabayı önceden (saat 12.30'da) getirdim, böylece zaman içindeki anlaşmalar kesinlikle yerine getirildi. Anahtarları alıcıya verdim, arabayı yıkadıktan sonra tekrar arayacağına karar verdik.
Aramayı hiç beklemedim, saat 15.00'de arabayı almaya geldim. Ve şimdi DİKKAT: Araba, kelimeden tamamen bozulmamıştı. Aynı yerde, aynı görünümde duruyordu. 2 saat içinde arabayı yıkamaya hiç başlamadılar. Ve bu ön kayıt göz önüne alındığında!
Bu durumun nedenleri için araba yıkama çalışanlarından hiçbir zaman bir açıklama almadım, temel «böyle olduğum için özür dilerim» hakkında genel olarak sessizim. Müşterilere ve genel olarak işe karşı kesinlikle kaba bir tutum!
M13 çalışanları açıkça müşteri yönelimini hiç duymamışlardır. Bu en azından 21. yüzyıl için çok garip.
Ben de arabayı başka bir araba yıkamada yıkadım! Bu arada 28 ruble için, burada belirtildiği gibi 42 ruble için değil.
Tarih - 16.01
Kayıt - 13.00
Araba - Chevrolet
Artık müşteriniz değil - Daria.
Her zaman sadece buraya dönüyorum. Araba, neredeyse her zaman korkunç bir durumda, arazide sürüyor. Çok verimli bir şekilde yıkıyorlar, yardım edecekler ve arabanın güvenliği için kışın, yazın yeni bir şeyler sunacaklar. Ayrıca kangurudaki pası gidermeye de yardımcı olacaklar.
Mükemmel çalışanlar.
Bu araba yıkamayı bulduğuma çok sevindim)
Bu şekilde renk tonumu çıkardım, bunu geç fark ettiğim için üzgünüm + ısıtma hasar gördü + tüm camlarda tutkal kalıntıları + iç kısım karışık
Onlara gitmeden önce düşünün
Orijinalini göster · Русский
3
2
Kurumun yanıtını göster
Виктория Довнар
14. seviye şehir uzmanı
22 Şubat 2023
Hoşuma gitti. LM13 oto yıkamayı seçtim!
Farklı araba yıkamalarındaydım. Sonuç her zaman memnun olmadı. O zaman fiyatı çok yüksek. O zaman niteliksel olarak yıkanmayacaklar. Sonra kirli bezleriyle çizecekler.
LM13'TE şimdiye kadar her şey yolunda gidiyor. Düzenli ziyaretlerde indirim yapmak istiyorum!
Mükemmel yıkıyorlar. Sadece resepsiyonist değil, muhasebeci de Clint için endişeleniyor. Kesinlikle dikkatsiz bırakılmayacaklar. Yıkamaya ek olarak, herhangi bir cüzdan için esnek fiyat - kabinin gürültü ve titreşim yalıtımı hizmetleri (fengshi'ye göre).
İyi detaylandırma, hızlı ve verimli bir şekilde yapıyorlar, zamana ayak uyduruyorlar, yeni şeyler denemekten korkmuyorlar ve her zamanki gibi her şey yolunda gidiyor)
Sefil,
Alıcı, fiyatı olduğu gibi belirli bir süre veremez.
Fiyatı tek başına teslim ettiler, diğerini aldılar.
Küçük kusurlar,
Kabul sırasında belgeler düzenlenmez.
Ancak kapının önündeki çıkışta herhangi bir iddiayı kabul etmiyorlar.
Her nasılsa öyle
Arabayı kötü yıkadık, lekeler kaldı, sadece yıkanmadığını düşündüm. Eve geldim ve her şey sıradan bir bezle temizlendi. Çalışanlarıma bakardım ve onların en azından değil, daha sorumlu çalışmalarını tavsiye ederdim :)
Arabayı vaat edilen 4 saat yerine bir gün beklediler
Birçok küçük nüans kaçırıldı.
Fiyat için hareket ettirilemez.
Buna karşılık kabalık.
Resepsiyondaki genç
Usta kabulün bir parçası değildir.
P,
Eşeğe dışarıdan yağlı lekelerde araba yıkanır, elektrikli süpürgeden sonra büyük kırıntılar (çocuk) deride koltuklar 1/2 oranında işlenir... Nasıl böyle?
Fiyatı 04.2021: lux 55. + 20 deri kremi