En kötü internet. Matla yazamadığım için üzgünüm. Eskiden hız daha azdı ve fiyat daha düşüktü tolere edilebilirdi. Şimdi hızı artırdık, sağlayıcı fiyatı yükseltti ve dayanılmaz hale geldi. Daire için bir tablet çalışıyor ve filmi izlemek imkansız, sürekli donuyor. Yönlendirici yeni, mükemmel çalışıyor. Arıyorum, ücretli bir ustayı aradıklarını söylüyorlar, ekipmanı kontrol edin. Bu ne? Parayı pompalamak mı? Ayda fazla ağlamıyor muyum? Usta olmadan bile harika ekipmanlarım olduğunu biliyorum. İnsanlar asla lds'ye bağlanmayın. Parayı rüzgara atarsınız. Yapacak vaktim yok, uzun zaman önce başka bir sağlayıcıya geçtim.
Sağlayıcı, pişmanlık anlamında "vai" kelimesinden gelir. Bir zamanlar, LDS henüz yeni başlarken, bu şehirdeki en iyi operatördü. Şimdi sahipler ya değişti ya da değişti ve her iki seçenek de kötü. Fiyatlar düzenli olarak artıyor, hizmetlerin kalitesi düşüyor ve rekabet eksikliği nedeniyle tüketiciler tüm bunlara katlanmak zorunda kalıyor. . Teknik destek az çok iyidir (her durumda, sorularım hızlı ve etkili bir şekilde çözüldü), ancak sahipler için eksi. İllerde bile hizmetlerin kalitesini artırmadan fiyatları yükseltmek komilfo değildir.
İnternetin hızıyla ilgili bir sorun vardı, pek çok olumsuz incelemede olduğu gibi, onlara döndüm. tekrar destek (daha önce iletişime geçtim, yönlendiriciyi yeniden başlattım, yani mantıklı bir yardım yok), bugün bir uzmanla sohbet ederken, kablo hızının olması gerektiği gibi 100 mbit olmadığını, sadece 10 olduğunu öğrendiler, sorunu düzelttiler, belirtilen hız ortaya çıktı.