Iş türleri:egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, plastik tampon tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, oto boya , park sensörü, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, pompa tamiri, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, cila, yakıt püskürtme tamiri, şaft mili tamiri, yakıt sistemi tamiri, oto elektronik tamiri, karbüratör tamiri, radyatör tamiri, motor bloğu tamiri, oto far tamiri, amortisör tamiri, yarı otomatik şanzıman tamiri, katalizör temizleme, kumanda kolu tamiri, aks tamiri, debriyaj tamiri, oto ısıtıcı tamiri, yedek parça ve aksesuar siparişi, hava yastığı, triger kayışı değiştirme, turboşarj tamiri
Ödeme yöntemi:sonra ödeme, nakit, kartla ödeme, elektronik para, havale, nakit dışı ödeme, online, QR kod
Yandex'ten beri bu lavaboya gittim.Yakıt iyi bir indirim sunuyordu ve bölgede onlarla işbirliği yapan çok kişi yok. Geldiğimde, lavaboya giden büyük bir kuyruğun olduğu ortaya çıktı, tüm arabalar bir mucize eseri zar zor ancak personelden veya diğer sürücülerden gelen ipuçlarıyla dolaşıyor.
40 dakika geç yıkamaya kabul edildim. Ve uygulamada yıkamanın çoktan başladığı yazılmıştı. Ek olarak, uygulamadaki fiyatlar ve yıkama için aynı değil, sonunda bana yapılanların lavaboda maliyeti% 30'dan az.
Çok fazla yıkanmadılar, altta (tampon, kanatlar) boşanmalar kaldı, yönetici kızın çalışanları kontrol etmesi gerekiyor, ancak ıslak olanı göremiyordu. Nemden bahsetmişken: kutular kapalı değil, su ve nem remzone da dahil olmak üzere her yere uçuyor.
Ve elbette, aynı anda iki arabalık kutular bu tamamen şaşırtıcı. Dahası, yük / kayıt hiçbir şekilde dikkate alınmaz ve daha ileride duran araba, aptalca çıkmanın bir yolu olmadığı için arabanın önüne geçene kadar bekleyebilir.
Yandex hizmetine bağlandık, ancak uygulamanın çalışma yönetmeliklerine göre hizmet sağlayamıyorlar. Belirlenen zamana kadar kayıttan geldik, çalışan servis alanına gidip beklemesini söyledi. Zamanla yönlendirildiler. 15 dakika sonra, bekleme süresinin ne kadar olacağını kendileri açıklamaya geldiklerinde, en az bir saat cevap verdiler. İlk gelene ilk hizmet esasına göre. Buna göre kayıt hiçbir şey ifade etmiyor. Yandex uygulaması aracılığıyla kayıt yaptırırken, arabayı yıkamaya kabul etmeye hazır olduğunun onaylanması bekleniyordu, birisi Tamam düğmesine «tıkladı», onayla birlikte bir bildirim geldi, ancak pratikte alıcıdan veya yıkayıcılardan herhangi bir veri yok. Yolda harcanan zaman + beklemek için harcanan zaman + prensipte bekleme / yıkama alanına nasıl girileceğinin stresi, çünkü shalman'ın yanında çayevi ve tesisin misafirlerinin bulunduğu tüm arabalar acil durum istasyonlarına park edilmiş, saat içinde lavaboya giriş yerine. Kazada iyi şanslar için orada memnun olmadık, ancak her şey mümkün olduğunca rahatsız edici. Ayrıca yıkamaya hazır değiller.
Not: Akşam 19: 30'da bir kayıt vardı, son olarak müzakerelerden sonra sabah gelmeniz önerildi. Yılbaşı Gecesi…
Hızlı ve uygun bir fiyata, ikinci kez sıraya girmeden başarılı bir şekilde vurdum, görünüşe göre şanslıydım teşekkür ederim! Size uğrayacağız
Lütfen makinedeki kahve çekirdeklerini daha iyi bir taneyle değiştirin ve her şey yoluna girecek