Mağazada genellikle malların fiyat etiketlerini değiştirmek için zamanları yoktur ve veritabanında zaten yeni bir fiyat belirtilmiştir. Satıcılar, tezgahta belirtilen fiyattan malları delmeyi reddederek yasayı ihlal ediyor.
Ayrıca mağaza, malın dün Humo kartıyla ödendiği için uygunsuz kalitedeki malları iade etmeyi ve iade etmeyi reddediyor, bu da 07.02.1992 tarih ve 2300-1 sayılı «Tüketicinin Korunması Hakkında» yasasını ihlal ediyor.
Ayrıca mağaza, malları başka bir markanın aynı ürünüyle değiştirmeyi reddediyor.
Mağaza yöneticisi, satıcıların ve mağazanın kendisinin "bazı iç kurallara" göre çalıştığını öne sürerek sorunu çözmeyi reddediyor. Devletin mevcut yasasına atıfta bulunsa bile yönetici hiçbir şeyi dinlemedi