İki kez oldu ve iki kez de hizmetin kalitesinden memnun kalmadı. Müşteriye karşı kötü tutum - ilk ziyarette ve tekrar ziyarette hiçbir şey açıklanmaz, "merhaba" dışında onlardan hiçbir şey elde edemezsiniz. Nedense oturuyorsun, biri sana dikkat edene kadar bir şeyler bekliyorsun. Gibi mantıklı sorulara: "Kayıttan geldim, sonra ne yapacağım?", "soruyla cevap veriyorlar: "İlk kez misiniz?", - ve bundan sonra hiçbir şey bildirilmiyor. Çok gergin bir durum yaratılır, bu şekilde müşteri "marine edilir", belirli çalışanın takdirine bağlı olarak yöneticinin masasında belirsiz bir süre belirsizlik içinde tutulur. Bu kadar uzun bir süre geçebilir - Ah, mucize! - Sonunda seni bir yere çağırmayacaklar ve bunu en son ana kadar "bir yerde" bilmiyorsun. Paranız için romantizm doğru değil mi? Ve pastanın üzerindeki krema, sizinle çalışan bir uzmanın, prosedürde yattığınız sırada, resepsiyonist masasının arkasındaki genç bayana gittiği ve bu teyzenin sizinle iletişimde hoşlanmadığı her şeyi fısıldayarak bu bebekle tartışmasıdır, müşterinin bu konuşmayı duyduğundan bile habersizdir. Beyaz bornozlu bu teyzeyle ilgili işlemsel analiz açısından devam edebilirim ama sanırım hepimiz yetişkin insanlarız ve her şeyi anlıyoruz. İşte benim sorum şu: "Madam Butterfly salonunun sevgili sahipleri ve çalışanları, müşteriyi tartışmak için gerçekten ahlaki, ahlaki, etik, psikolojik ve yasal hakkınız olduğunu mu düşünüyorsunuz? Gerçekten onun parası için bir müşteriniz olabileceğini mi düşünüyorsunuz?". Bu pazarda bu tür hizmetleri sağlayanlar bir düzine kuruş. Öyleyse bana paramı neden size bırakmam gerektiğini açıklayın? - Girişte temizlikçi ve ayakkabı örtüsünün olmaması veya benden önce birkaç kişinin zaten kullandığı, terli, yağlı ve muhtemelen mantar salgılarını bırakan dermatin terlikleri için mi? Gerekçesiz, haksız yere acıklı bir kurum mide bulandırıcıdır. Bir daha asla! Tahminim sayıdır.