Eğer burada sorun yaşamanız gerekiyorsa. Şarj sorunu olan bir telefon getirdim, denetleyiciyi lehimlemem gerekiyordu. Görünüşe göre orada hiçbir şey yapamayan sıradan modülciler oturuyor. Onlara göre tüm karmaşık onarımlar Alakurtti'de bir uzman tarafından yapılıyor. Denetleyiciyi yeniden bağlamak için 5000 ruble talep ettiler. Alakurtti'ye mi götürdüler yoksa tamir etme riskini kendileri mi almaya karar verdiler bilmiyorum.....Telefonu iade ettiklerinde, makro kameradaki kablonun yırtıldığını ve elbette yırttığımı söylediler ve denetleyicileri yeniden lehimleyen bir uzman (bak, nasıl olur da) bir nedenden dolayı kabloyu geri yükleyemedim. Bundan sonra-daha fazlası. Hemen her şeyi kontrol edemezsin.....Evde, ses düğmesinin çalışmadığını ve kameranın sürekli donduğunu fark ettim, makro kameradaki kabloyu koparmanın yanı sıra orada ona ne yaptıklarını bilmiyorum.......Makro kameraya bakıldığında, kamera çıkarıldığında tüyün koptuğu açıktır. Örneğin kapağı çıkardığınızda, buharlaşma odasına açıldığı için çok isteseniz bile bu kabloya zarar veremezsiniz. Nord-com'daki onarımdan önce kimse kameraya dokunmadı. Telefonun şarjı dışında herhangi bir sorunu yoktu. Tüm kameralar çalışıyordu, tüm düğmeler çalışıyordu. Bütün argümanlarım için bana bunu kırdığımı söylediler.......Büyük videoyu indiremezsiniz, sadece 1 dakikaya kadar yapabilirsiniz, bu yüzden ne olduğunu görün.
Nakit veya havale yoluyla ödeme yapılır, çek yoktur, o zaman kimseye hiçbir şey kanıtlayamazsınız.
Örgütün temsilcisi cevap vermeye tenezzül ederse, yapıtıma devam edeceğim. Sökülmüş telefona gelince, bir sonraki belirsiz telefonu ovalayın. KIRDIĞINIZ kamerayı sipariş ettim!!!!. Çelyabinsk'ten bir çantada bir kamera vardı, bu sizin sözlerinize göre çok "nazik". Onu kurdum ve her şey çalışıyor. Ancak ses düğmesindeki kabloyu daha da kırdığınız için bu kabloyu daha sipariş etmek zorunda kaldınız. Bu yüzden sizden sonra kamerayı çok "nazik" bir tüyle birkaç kez daha çıkarmak zorunda kaldım. Ve bak, benden ayrılmadı...Sizden önce kimse kamerayı çıkarmadı, bunu kesinlikle biliyorum. Çerçeveyi çıkardığınızda ses düğmesindeki kabloyu kırdınız. Lehimlediğiniz kontrolör hakkında.....Pil üzerindeki denetleyiciyi değiştirdiniz ve mucize ustanız orijinal pili kopyadan bile ayırt edemedi ve denetleyiciyi kopyadan aldı. Denetleyicinin tahtaya lehimlenmesi ile ilgili olarak - hiçbir şeyi lehimlemediniz, denetleyiciyi aküyle değiştirdiniz, iki döngüyü kırdınız ve 5.000 ruble satın aldınız. Ve insanların kulaklarına erişte asmayın, size sökülmüş olanı getirdim, hiçbir şey işe yaramadı....Size iki yeni tahta ve iki pil verdim.Denetleyiciyi bir pilden diğerine lehimlediniz ve iki kabloyu kırdınız. Elbette size getirebildim, ancak kameraya bakarken bir şey istemedim. Ve bu arada, başlangıçta St. Petersburg'daki panoları tamir eden arkadaşlarım bana bunun olacağını söylediler....Ancak onlar bile, denetleyiciyi lehimleyen ustanın, kendisinin kırdığı kabloyu geri yükleyememesine şaşırdılar.
Orijinalini göster · Русский
И
Иван К.
14. seviye şehir uzmanı
27 Aralık 2024
Ekranı değiştiriyordum. Orijinali vaat ettiler, ancak görünüşe göre orijinali koymadılar (kuruluşun temsilcisi bana cevap verdiğinden açıklığa kavuşturacağım: orijinali değil). Ekrandaki tüm renkler soğudu, gözü kesiyor (True Tone işlevi kayboldu). Ekran doğru yanıt vermiyor. Düşük fiyat bu kaliteye değmez. Ekranı bir kez daha değiştirmek için giyin, ama başka bir yerde.
Organizasyonun yapması gereken tek şey agresif ve zamansal bir cevap ve incelemenin satın alındığı suçlamalarıydı. Tamam, en azından şirketin temsilcisi tehditlere geçmedi.
Eğer bir şeyden hoşlanmıyorsam, uygun göreceğim için tepki vereceğim. Tavsiyeleriniz ve anlamlı cevabınız için teşekkür ederiz. İçinizden saklayabilirsiniz.
Сдал Хонор 4С Про,на замену тачскрина,все красиво,Но по приходу домой обнаружил,что индикатор уведомлений еле-еле горит(виден при полной темноте),принес на следующий день,так и так.Ответ:-Это же не оригинальный так что ,ходи с таким А,просто свои косяки исправлять не захотели...Так что вот так,корпус на двух креплениях лопнутый....
отвратительный сервис. сдала залитый телефон перед новым годом, в итоге, звоню САМА 17 января, говорят, что нет батарейки, чтобы его проверить. Три недели нет батарейки, хоть бы позвонили, в другой ремонт отнесла бы.