Sevgili otobüs terminali yönetimi!
01/2/25 ve 14/00 tarihlerinde bana hizmet eden çalışanın kasiyer çalışanının çalışmasıyla ilgili şikayetimle size dönüyorum
Samara'ya uçuş için bilet satın alma sürecinde çalışan profesyonellik ve kabalık göstermedi!Taleplerime rağmen olası seyahat seçenekleri hakkında bana tam bilgi vermeyi reddetti. Dahası, bilet satın alma kurallarını açıklayamadı, bu da bana daha fazla rahatsızlık verdi.
Ayrıca, çalışanın görevleri yerine kişisel işleriyle meşgul olması nedeniyle, bir bilete ulaşmak ve rezervasyon yaptırmak için gereksiz yere çok zaman harcamanız gerekir. Bu, bir inceleme yazmanın gerekli olduğu gerçeğine yol açtı.
Sizden bu durumu kontrol etmenizi ve otobüs durağınızdaki hizmet seviyesini yükseltmek için önlemler almanızı rica ediyorum. Umarım bu tür olaylar bir daha yaşanmaz.
Şikayetimi değerlendirdiğiniz için şimdiden teşekkür ederim.