Şimdiye kadar karşılaştığım en kalıcı sadakat!
Size söylüyorum: Bir vapur almaya karar verdim, mıknatısları yazmaya karar verdim ve sonra başladı! Uygulamayı indirin, mıknatısları onsuz yazamazsınız! indirdim, orada bana yeni bir kart verdiler! yenisini!!! benimkini bağlayacak hiçbir yer yok! Robota kart numarasını dikte ederek desteği arıyorum (satıcılar bunun etkinleştirilmediğini söylediler, ancak bonusları mucizevi bir şekilde ondan yazdık! Tamam, onlar daha iyi biliyorlar. ) robot operatöre aktarır ve 20 (!) bekleme dakikaları! Paralel olarak, destek için uygulamadan yazıyorum ve robot cevap veriyor. profile gidin, elimim sekmesi var ve kart numaranızı girin! ancak mıknatısta akıllı geliştiriciler var! işlerini biliyorlar! Görünüşe göre rakipler uygulamayı yapıyordu. kısacası orada kartlarım sekmesi yok! Boş pozisyon desteği ve uygulama hakkında, elbette bir tüketici olarak uygulama hakkında okumakla çok ilgileniyorum! kısacası, berbat dolu! Uygulamada bir saat geçti bana hiç cevap vermediler! Aramadaki operatör kartı bir nedenden dolayı tekrar etkinleştirdi ve numarasını sordu, sanki tuvaletten çıkıyormuş gibi söylüyordu, zar zor anlayabiliyordun. ve kendisi gerçekten hiçbir şey bilmiyor, ancak kasada karttan mıknatısların yazılabileceğini ve bunun için uygulamaya gerek olmadığını söyledi! Genel olarak, bu mağazaya gittiğim 2 ay boyunca özel mallarla raf hiç değişmedi! Hiç kimse tek bir ürün satın almadı ve prensipte neden olduğu açık. mıknatıs kılavuzu orada nasıl olursunuz? Sadece lanet olası stemanızla ne kadar az kazandığınızı hesaplayın! Bu aktivasyonları kaldırın ve lb'lerin (isterlerse) para harcamasına izin verin, sonunda ozon için bir vapur sipariş ettim. Çünkü kartın etkinleştirilmesi hala 5 gündür! 5 gün!
Есть все, к чему привыкла в сети Магнит. Быстро, удобно, большая проходимость, все свежее. Кассы самообслуживания. Банкомат сбера. Успеваю забежать перед работой или в обеденный перерыв.